Ogłoszenie z dnia 2017-02-16
Ogłoszenie nr 26768 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.
Wałcz: "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 374537
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 100,1641
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wałczu, krajowy numer identyfikacyjny
57001726900000, ul.
ul. Budowlanych
9,
78600
Wałcz, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
0-67 2582474, faks
0-67 2582474, e-mail
sekretariat@zgkwalcz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgk-walcz.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu w roku 2017. Szacowana ilość odpadów do odebrania w ramach zamówienia wynosi około 956 Mg na rok. 2. Ilości odpadów (w Mg) wskazane w formularzu cenowym do SIWZ ( część pierwsza , trzecia , czwarta , piąta, szósta) i ilości kilometrów ( część druga ) są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w formularzu cenowym. 3. Rodzaj zamówienia: usługi. 4. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień właściwe dla przedmiotu zamówienia: 90.51.10.00-2 - usługi wywozu odpadów, 90.51.20.00-9 - usługi transportu odpadów. 5. Zakres zamówienia jest podzielony na sześć odrębnych części: 5.1. Część pierwsza obejmuje: Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 1) 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów (zmiotki uliczne) - w ilości szacunkowej ok. 250 Mg/rok; 2) 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe - w ilości ok. szacunkowej 60 Mg/rok. Odpady muszą być przekazane do instalacji, która posiada linie do przetwarzania odpadów (zgodnie z art. 9e ustęp 1 pkt. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami). Koszt transportu odpadu wliczony w cenę tony odpadu. Dla odpadu 20 03 03 Wykonawca musi dysponować kontenerami. 5.2. Część druga obejmuje: Transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego odpadów o kodzie: 1) 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji (odpady zielone) - w ilości szacunkowej ok. 160 Mg/rok; 2) 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji (odpady z cmentarzy) - w ilości szacunkowej ok. 200 Mg/rok; 3) 20 03 01 - niesegregowane odpady komunalne - w ilości szacunkowej ok. 160 Mg/rok; 4) 20 03 02 - odpady z targowisk - w ilości szacunkowej ok. 126 Mg/rok. Odpady muszą być transportowane do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) istniejącej lub powstałej w bieżącym roku, w trakcie wykonywania zamówienia (zgodnie z art. 9e ustęp 1 pkt. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami). Istniejące instalacje RIPOK do których należy transportować odpady: a) Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o., Wardyń Górny 35, 78-320 Połczyn-Zdrój lub , b) Zakład Zagospodarowania Odpadów, Mirowo 14, 78-125 Rymań Dla wszystkich kodów odpadów Wykonawca musi dysponować kontenerami do przewozu. 5.3. Część trzecia obejmuje: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji (odpady zielone) - w ilości szacunkowe ok. 160 Mg/rok. 5.4. Część czwarta obejmuje: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 02 03 - inne odpady nie ulegające biodegradacji (odpady z cmentarzy) - w ilości szacunkowej ok. 200 Mg/rok. 5.5. Część piąta obejmuje: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 03 01 - niesegregowane odpady komunalne - w ilości szacunkowej ok. 160 Mg/rok. 5.6. Część szósta obejmuje: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 03 02 - odpady z targowisk - w ilości szacunkowej ok. 126 Mg/rok. 6. Wskazane powyżej szacowane wielkości odpadów są jedynie przewidywaną wielkością zamówienia i mogą różnić się od rzeczywistych ilości odebranych odpadów. 7. Jednostką obmiarową jest odpowiednio: a) dla części pierwszej, trzeciej, czwartej, piątej i szóstej - Mg (tona) odebranych lub przyjętych odpadów komunalnych; b) dla części drugiej - km (kilometr) transportowanych komunalnych (niezależnie od ich rodzaju). 8. Cena oferty musi uwzględniać pełen zakres usług objętych zamówieniem oraz dodatkowo obejmować wszystkie inne elementy składające się na przedmiot zmówienia i niezbędne do jego należytego wykonania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie:200303,200307 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT54500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 54500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej przez Zamawiającego odpadów. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30100.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 30100.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 02 01 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 02 03 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 03 01 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT36243.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36243.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Przyjęcie i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) odpadów o kodzie: 20 03 02 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28541.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28541.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy D, o napędzie hybrydowym plug-in na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wałczu
- Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
- Dostawa i uruchomienie trzech dmuchaw odśrodkowych na łożyskach powietrznych na Oczyszczalni Ścieków w Wałczu
- Usługi ochrony
- Dostawa środków kontrastowych
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.