eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów do teleradioterapii oraz do systemu brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron. NZP - 65/11/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów do teleradioterapii oraz do systemu brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron. NZP - 65/11/13
Numer ogłoszenia: 267697 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów do teleradioterapii oraz do systemu brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron. NZP - 65/11/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa następujących akcesoriów do teleradioterapii oraz do systemu brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron: PAKIET nr 1: 1. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień pacjenta na głowę - trzypunktowy z wykrojem na nos - 100 szt. 2. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień na głowę i szyję - pięciopunktowy z wykrojem na nos - 150 szt. 3. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień na głowę i szyję, pięciopunktowy, z wykrojem na nos, dodatkowo wzmocniony na obrzeżach - 10 szt. Oferowane wyroje wykonane z materiału podatnego na kształtowanie i dopasowywanie do anatomii pacjenta. Oferowane wykroje muszą być kompatybilne z systemami mocowań ORFIT / AIO. PAKIET nr 2: 1. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień pacjenta na głowę, trzypunktowy, z dużym otworem na twarz - 10 szt. Oferowane wyroje wykonane z materiału podatnego na kształtowanie i dopasowywanie do anatomii pacjenta. Oferowane wykroje muszą być kompatybilne z systemami mocowań ORFIT / AIO. PAKIET nr 3: 1. Zagryzak CIVCO Precise Bite Positioner lub równoważny - 100 szt. 2. Zagryzak z odpychaczem CIVCO Precise Bite Positioner with tongue depressor lub równoważny - 30 szt. 3. Zagryzak mały CIVCO Precise Bite Positioner small lub równoważny-50szt. 4.Zagryzak mały z odpychaczem CIVCO Precise Bite Positioner with tongue depressor lub równoważny - 10 szt. Zamawiający wymaga zaoferowania zagryzaków dedykowanych do zabiegów teleradioterapii odpowiadających swoimi cechami produktom wymienionym z nazwy w opisie, w szczególności wykonanych z tworzywa termoplastycznego dostosowującego się pod wpływem ciepła do anatomicznej budowy szczęki i utrwalającej kształt, z możliwością umocowania do maski termoplastycznej systemu Orfit, uniemożliwiających rotację głowy i karku, a w wersji z odpychaczem uniemożliwiających również przemieszczanie języka. PAKIET nr 4: 1. Kateter typu LUMENCATH 5F lub równoważny - 80 szt. 2. Kateter typu LUMENCATH 6F lub równoważny - 50 szt. Zamawiający wymaga zaoferowania kateterów w pełni kompatybilnych z systemem brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron. PAKIET nr 5: 1. Złoty marker znacznik stosowany w radioterapii - 150 opakowań.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamwienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww/ warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww/ warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww/ warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww/ warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww/ warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1.Dokument potwierdzający, iż oferowany wyrób medyczny jest oznaczony znakiem CE. 2. Dokument opisowy dotyczący oferowanych wyrobów (np.: katalog, ulotka informacyjna, itp.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Sekcja Zam. Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 1: 1. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień pacjenta na głowę - trzypunktowy z wykrojem na nos - 100 szt. 2. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień na głowę i szyję - pięciopunktowy z wykrojem na nos - 150 szt. 3. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień na głowę i szyję, pięciopunktowy, z wykrojem na nos, dodatkowo wzmocniony na obrzeżach - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 2: 1. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień pacjenta na głowę, trzypunktowy, z dużym otworem na twarz - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 3: 1. Zagryzak CIVCO Precise Bite Positioner lub równoważny - 100 szt. 2. Zagryzak z odpychaczem CIVCO Precise Bite Positioner with tongue depressor lub równoważny - 30 szt. 3. Zagryzak mały CIVCO Precise Bite Positioner small lub równoważny-50 szt 4. Zagryzak mały z odpychaczem CIVCO Precise Bite Positioner with tongue depressor lub równoważny - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 4: 1. Kateter typu LUMENCATH 5F lub równoważny - 80 szt. 2. Kateter typu LUMENCATH 6F lub równoważny - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 5: 1. Złoty marker znacznik stosowany w radioterapii - 150 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.