Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów do teleradioterapii oraz do systemu brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron. NZP - 65/11/13
Numer ogłoszenia: 267697 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów do teleradioterapii oraz do systemu brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron. NZP - 65/11/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa następujących akcesoriów do teleradioterapii oraz do systemu brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron: PAKIET nr 1: 1. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień pacjenta na głowę - trzypunktowy z wykrojem na nos - 100 szt. 2. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień na głowę i szyję - pięciopunktowy z wykrojem na nos - 150 szt. 3. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień na głowę i szyję, pięciopunktowy, z wykrojem na nos, dodatkowo wzmocniony na obrzeżach - 10 szt. Oferowane wyroje wykonane z materiału podatnego na kształtowanie i dopasowywanie do anatomii pacjenta. Oferowane wykroje muszą być kompatybilne z systemami mocowań ORFIT / AIO. PAKIET nr 2: 1. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień pacjenta na głowę, trzypunktowy, z dużym otworem na twarz - 10 szt. Oferowane wyroje wykonane z materiału podatnego na kształtowanie i dopasowywanie do anatomii pacjenta. Oferowane wykroje muszą być kompatybilne z systemami mocowań ORFIT / AIO. PAKIET nr 3: 1. Zagryzak CIVCO Precise Bite Positioner lub równoważny - 100 szt. 2. Zagryzak z odpychaczem CIVCO Precise Bite Positioner with tongue depressor lub równoważny - 30 szt. 3. Zagryzak mały CIVCO Precise Bite Positioner small lub równoważny-50szt. 4.Zagryzak mały z odpychaczem CIVCO Precise Bite Positioner with tongue depressor lub równoważny - 10 szt. Zamawiający wymaga zaoferowania zagryzaków dedykowanych do zabiegów teleradioterapii odpowiadających swoimi cechami produktom wymienionym z nazwy w opisie, w szczególności wykonanych z tworzywa termoplastycznego dostosowującego się pod wpływem ciepła do anatomicznej budowy szczęki i utrwalającej kształt, z możliwością umocowania do maski termoplastycznej systemu Orfit, uniemożliwiających rotację głowy i karku, a w wersji z odpychaczem uniemożliwiających również przemieszczanie języka. PAKIET nr 4: 1. Kateter typu LUMENCATH 5F lub równoważny - 80 szt. 2. Kateter typu LUMENCATH 6F lub równoważny - 50 szt. Zamawiający wymaga zaoferowania kateterów w pełni kompatybilnych z systemem brachyterapii MicroSelectron HDR V3 Nucletron. PAKIET nr 5: 1. Złoty marker znacznik stosowany w radioterapii - 150 opakowań.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamwienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww/ warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww/ warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww/ warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww/ warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww/ warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia -nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1.Dokument potwierdzający, iż oferowany wyrób medyczny jest oznaczony znakiem CE. 2. Dokument opisowy dotyczący oferowanych wyrobów (np.: katalog, ulotka informacyjna, itp.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Sekcja Zam. Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 1: 1. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień pacjenta na głowę - trzypunktowy z wykrojem na nos - 100 szt. 2. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień na głowę i szyję - pięciopunktowy z wykrojem na nos - 150 szt. 3. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień na głowę i szyję, pięciopunktowy, z wykrojem na nos, dodatkowo wzmocniony na obrzeżach - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 2: 1. Element zużywalny z powłoką antybakteryjną do systemów unieruchomień pacjenta na głowę, trzypunktowy, z dużym otworem na twarz - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 3: 1. Zagryzak CIVCO Precise Bite Positioner lub równoważny - 100 szt. 2. Zagryzak z odpychaczem CIVCO Precise Bite Positioner with tongue depressor lub równoważny - 30 szt. 3. Zagryzak mały CIVCO Precise Bite Positioner small lub równoważny-50 szt 4. Zagryzak mały z odpychaczem CIVCO Precise Bite Positioner with tongue depressor lub równoważny - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 4: 1. Kateter typu LUMENCATH 5F lub równoważny - 80 szt. 2. Kateter typu LUMENCATH 6F lub równoważny - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 5: 1. Złoty marker znacznik stosowany w radioterapii - 150 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.14.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.