To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-29
Słupsk: Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu
nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów
administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku
Numer ogłoszenia: 267717 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281618 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku w latach 2011-2013. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodu CPV: 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów Zadanie nr 4 - Słupsk - wywóz nieczystości z terenu: Urzędu Morskiego w Słupsku przy al. Sienkiewicza 18 oraz ul. Niemcewicza 15a 1.SM - 1100 l (1,1 m3) - 3 szt. - 259 m3 2.Sprzątanie chodnika (575 m2) ul. Niemcewicza 15a- 20 700 m2 Kapitanatu Portu Ustka 1.Sprzątanie chodnika (200 m2) ul. Zaruskiego - 7 200 m2 2.SPW - 10 m3 - 1 szt. 3.SM - 1100 l (1,1 m3) - 1 szt. 4.druciak- 1500 l (1,5 m3) - 1 szt. Kapitanatu Portu Ustka - przy Nabrzeżu Słupskim 1)SPW - 10 m3 - 1 szt. 2)SM - 1100 l (1,1 m3) - 1 szt. 3)druciak 1500 l (1,5 m3) - 1 szt. OOW Ustka ul. Kościuszki 1.SM - 1100 l (1,1 m3) - 2 szt. OOW Ustka ul. Westerplatte przy plaży 1.SM - 120 l (0,120 m3) - 1 szt. Ośrodek Wczasowy ALGA 1) SM - 1100 l (1,1 m3) - 1 szt. 2)druciak - 1500 l (1,5 m3) - 1 szt. Bosmanatu Portu Rowy - Nabrzeże Południowe 1)SM - 1100 l (1,1 m3) - 1 szt. 2)druciak- 1500 l (1,5 m3) - 1 szt.- 40 m3 Bosmanatu Portu Rowy - biuro 1)SM - 1100 l (1,1 m3) - 2 szt. 2)druciak- 1500 l (1,5 m3) - 1 szt.- 185 m3 Latarnia Morska w Czołpinie. 1.SPW -10 m3 - 1 szt. - 30 m3 Kapitanatu Portu Ustka, Kapitanatu Portu Ustka - przy Nabrzeżu Słupskim, OOW Ustka ul. Kościuszki, OOW Ustka ul. Westerplatte przy plaży - ILOŚĆ WYWOŻONYCH NIECZYSTOŚCI - 1146 m3.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanycvh przez Urząd Morski w Słupsku - zadanie nr 4 - Słupsk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140431,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160907,68
Oferta z najniższą ceną: 160907,68 / Oferta z najwyższą ceną: 160907,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 11 kursów dla uczestników projektu Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II
- Zakup usługi zdrowotnej - świadczenie usługi psychotraumatologa
- Modernizacja dróg wewnętrznych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów i placu odpadów frakcji energetycznej.
- Zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych poprzez budowę zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Siemianice
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach.
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- Obsługa butelkomatów i miejskiego punktu elektroodpadów - numer postępowania: 26/ZP/25
- Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż i terenów przyplażowych oraz bieżące utrzymanie czystości plaż w Łebie
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.