To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-27
Wałbrzych: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 116812D - ul. Broniewskiego (na odcinku od ul. Długiej do przebudowanego skrzyżowania z ul. Główną)
Numer ogłoszenia: 267718 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211949 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 116812D - ul. Broniewskiego (na odcinku od ul. Długiej do przebudowanego skrzyżowania z ul. Główną).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 116812D - ul. Broniewskiego (na odcinku od ul. Długiej do przebudowanego skrzyżowania z ul. Główną). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę wszelkich czynności w zakresie zastępstwa inwestycyjnego koniecznych i niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, przez co należy rozumieć: 1. pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego wszystkich koniecznych branż występujących na niniejszym zadaniu (oprócz inspektora nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci wodociągowej) zgodnie z ustawą - Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej poprzez: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem wykonawczym, harmonogramem robót, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w drogownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych oraz prac ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 2. prowadzenie ewidencji nakładów całego zadania inwestycyjnego wraz z ich rozliczeniem końcowym, 3. reprezentowanie Zamawiającego podczas trwania realizacji zadania, 4. sprawowanie nadzoru w okresie rękojmi i gwarancji przedmiotowego zadania. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy: 1) pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim prawem budowlanym, 2) współpraca z nadzorem autorskim, 3) zapewnienie pełnej obsługi rozliczeniowej, 4) przekazanie wykonawcy robót budowlanych dziennika budowy, 5) wydawanie wszystkich poleceń na piśmie, 6) przekazanie wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i współudział w przejmowaniu przez wykonawcę robót budowlanych terenów przejętych od poszczególnych właścicieli na okres czasowy, 7) współpraca z wykonawcami oraz osobami sprawującymi nadzór nad robotami branżowymi innych zadań realizowanych przez inwestorów obcych w rejonie objętym projektem w okresie związania umową. Inwestor zastępczy nie jest zobowiązany do nadzorowania i odbioru poprawności technicznego wykonania prac realizowanych przez inwestorów obcych, 8) współudział, po zakończeniu robót, w przekazaniu użytkownikowi terenów przejętych na okres czasowy, 9) bieżący nadzór inspektora robót drogowych nad realizacją robót w okresie trwania budowy, 10) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 11) opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót, 12) monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem robót, 13) upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 14) wyegzekwowanie zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 15) zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 16) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 17) opiniowanie i przedstawianie Zamawiającemu do zatwierdzenia rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 18) opracowanie wniosków na roboty zamienne oraz przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu, 19) kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 20) zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robót, 21) sprawdzenie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 62, poz.628), 22) czuwanie nad jakością wykonywanych robót budowlanych, 23) wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 24) kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, 25) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 26) przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 27) sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, 28) organizowanie, minimum raz w miesiącu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy i wykonawcy robót budowlanych oraz sporządzenie protokołu dla zainteresowanych stron, 29) prowadzenie korespondencji i dokumentacji, 30) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych, 31) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 32) weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do stosownego organu, 33) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowego i ostatecznego, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji, 34) w okresie gwarancji i rękojmi, raz w roku, dokonanie przeglądu technicznego przedmiotu zamówienia, łącznie z wykonawcą robót budowlanych w obecności Zamawiającego. Po wykryciu wad i usterek Wykonawca nadzoruje ich usunięcie przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokonuje odbioru po ich usunięciu, 35) rozliczenie wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, 36) przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia, 37) sporządzanie wniosków o naliczenie kar umownych, 38) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, 39) wypełnianie obowiązków określonych dla Wykonawcy (Inwestora Zastępczego) i inspektorów nadzoru w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, 40) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, 41) bieżące informowanie Zamawiającego o prawdopodobnych przyszłych zdarzeniach i okolicznościach, które mogą mieć negatywny wpływ na jakość robót, wzrost kosztu budowy lub opóźnienie terminu realizacji wykonania robót, 42) współpraca z Zamawiającym przy opracowywaniu i rozpatrywaniu propozycji prowadzących do uniknięcia skutków, o których mowa w pkt. 41, 43) przedstawianie, na żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym, szacunkowej oceny wpływu oczekiwanych skutków zdarzeń lub okoliczności na dodatkowe koszty, które mogą być poniesione przez Zamawiającego lub datę zakończenia robót budowlanych, 44) współpraca z Zamawiającym przy opracowywaniu sprawozdań i innej korespondencji dotyczącej realizowanego przedsięwzięcia, 45) przeprowadzenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego sprawdzających badań laboratoryjnych, wykonanych przez niezależne od Wykonawcy robót laboratorium drogowe w zakresie: a) wytrzymałość na ściskanie dla stabilizacji (po 7 i 28 dniach) - min. 4 próby, b) badanie płytą VSS podbudowy z kruszywa łamanego (moduły odkształcenia - pierwotny i wtórny, ich stosunek) - min. 5 prób, c) wytrzymałość na ściskanie betonów cementowych (po 7 i 28 dniach) - min. 3 próby, d) skład i właściwości mieszanki mineralno-asfaltowej - min. 5 prób, e) badanie zagęszczenia i właściwości fizycznych mieszanki mineralno-asfaltowej - min. 12 prób. Zadanie inwestycyjne pn. Przebudowa drogi gminnej nr 116812D - ul. Broniewskiego (na odcinku od ul. Długiej do przebudowanego skrzyżowania z ul. Główną) w zakresie przebudowy sieci wodociągowej jest współfinansowane przez Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Wałbrzychu. W związku z powyższym nadzór nad wykonawstwem sieci wodociągowej pełnić będzie przedstawiciel WPWiK sp. z o.o. w Wałbrzychu. Wykonawca w ramach swoich obowiązków i czynności powinien uwzględnić w zakresie przebudowy sieci wodociągowej jedynie koszty związane z koordynacją nadzoru. Czynności wykonywane przez Wykonawcę mają zapewnić realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH "INWEST - PROJEKT" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych INWEST-PROJEKT sp. z o.o., Ogrodowa 15A, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31692,00
Oferta z najniższą ceną: 31692,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31692,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Nadbudowa i rozbudowa budynku głównego pomiędzy skrzydłami B i C z przeznaczeniem pomieszczeń na rejestrację główną Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
- "Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 380 ul. Wrocławska na odcinku od ul. Piotrowskiego do ul. Grota Roweckiego" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- (2025) Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
- Objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu przez okres 12 miesięcy posiadanego przez Gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz modułu Kadry i Płace.
- "Remont dachów budynków przy ul. Niepodległości 94 i Andersa 15a w Wałbrzychu - zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa i montaż drzwi do pokoi i pomieszczeń technicznych na III piętrze w Hotelu Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. w Wałbrzychu przy ul. Ratuszowej 6
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku diagnostycznego w ramach modernizacji zespołu Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie"
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów w woj. Śląskim
- Wykonanie dokumentacji projekt.-koszt. termomodernizacji budynków mieszk. zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o., w tym podłączenia budynków do miejskiej sieci ciepłowniczej wraz z wykon. węzła cieplnego
- "Przebudowa fragmentu al. Blachnickiego od ul. 3 Maja do ul. Braci Mieroszewskich w Sosnowcu"
- Wymiana sieci wodociągowej w ul. Kwiatowej Tarchały Wielkie
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.