eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieŚwiadczenie usługi związanej z pełnieniem obowiązków Operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na lata 2013 -2014 w ramach zadania pn.Modernizacja systemów ogrzewania oraz termoizolacja budynków indywidualnych realizowana w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie - 2013 rok.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Zawiercie: Świadczenie usługi związanej z pełnieniem obowiązków Operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na lata 2013 -2014 w ramach zadania pn.: Modernizacja systemów ogrzewania oraz termoizolacja budynków indywidualnych realizowana w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie - 2013 rok.
Numer ogłoszenia: 267784 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi związanej z pełnieniem obowiązków Operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na lata 2013 -2014 w ramach zadania pn.: Modernizacja systemów ogrzewania oraz termoizolacja budynków indywidualnych realizowana w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie - 2013 rok..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z pełnieniem obowiązków Operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na lata 2013 -2014 w ramach zadania pn.: Modernizacja systemów ogrzewania oraz termoizolacja budynków indywidualnych realizowana w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie - 2013 rok. Do obowiązków operatora należeć będzie : 1) Weryfikacja złożonych przez mieszkańców 300 wniosków o udział w Programie pod kątem spełniania warunków udziału oraz przy zachowaniu trybu określonych w: - obowiązującym Regulaminie (w załączeniu Uchwały Rady Miejskiej w Zawierciu), -złożonym do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach wniosku o pozyskanie dofinansowania na realizację zadania pn.: Modernizacja systemów ogrzewania oraz termoizolacja budynków indywidualnych realizowana w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie - 2013 rok. - umowie pożyczki na realizację zadania podpisanej pomiędzy Gminą Zawiercie a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. 2) Stworzenie listy rankingowej i rezerwowej wniosków zakwalifikowanych do Programu dla każdego z planowanych wariantów inwestycyjnych : - Wymiana kotła węglowego na kocioł retorowy/tłokowy - 10 inwestycji, - Wymiana kotła węglowego na gazowy - 6 inwestycji, - Wymiana kotła węglowego na kocioł retorowy/tłokowy wraz z modernizacją instalacji wewnętrznej c.o. - 5 inwestycji, - Wymiana kotła węglowego na kocioł gazowy z modernizacją instalacji wewnętrznej c.o. - 5 inwestycji, - Zabudowa instalacji solarnej - 25 inwestycji, - Zabudowa pompy ciepła - 6 inwestycji, - Termomodernizacja - docieplenie ścian zewnętrznych - 57 inwestycji, - Termomodernizacja - docieplenie dachów i stropodachów - 25 inwestycji, - Termomodernizacja - wymiana okien i drzwi - 25 inwestycji 3) Przeprowadzenie naboru ofert Wykonawców, ich weryfikacja i utworzenie listy Wykonawców spełniających wymagania określone w obowiązujący Regulaminie 4) Realizacja PONE zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach dotyczącymi PONE, złożonym przez Gminę Zawiercie wnioskiem o udzielnie pożyczki, umową pożyczki z WFOŚiGW, harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zgodnie z obowiązującym Regulaminie 5) Udostępnianie oraz udzielanie wszelkich informacji i niezbędnej pomocy mieszkańcom biorącym udział w PONE w tym również przeprowadzenie dwóch spotkań informacyjnych dla mieszkańców w siedzibie Zamawiającego oraz uruchomienie punktu informacyjnego w siedzibie Zamawiającego na potrzeby PONE, czynnego po 4 godz., trzy razy w tygodniu, 6) Zapewnienie we własnym zakresie osób posiadających uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności w celu odbioru robót budowlanych związanych z planowanymi wariantami inwestycyjnymi 7) Udzielanie porad merytorycznych i technicznych mieszkańcom w zakresie doboru rodzaju urządzeń oraz przedstawieniu listy instalatorów mających wykonać modernizację oraz niezbędnego procesu przygotowania formalno-prawnego do realizacji inwestycji wraz z przeglądem na miejscu realizowania inwestycji w celu określenia jej szczegółowego zakresu 8) Weryfikacja wyceny wartości inwestycji w ramach Programu i określenie wkładu finansowego mieszkańca na zasadach określonych w Regulaminie, 9) Przygotowanie i zawieranie umów trójstronnych: Operator - Inwestor - Wykonawca, 10) Nadzór i kontrola nad realizacją, oraz uczestnictwo w każdorazowym odbiorze realizowanych działań objętych umową trójstronną, wraz z opracowaniem protokołu odbioru końcowego inwestycji realizowanych w ramach Programu, 11) Sporządzanie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym sprawozdań z realizacji PONE - zestawień zawartych umów, zleceń, faktur spełniających wymagania WFOŚiGW oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania kolejnych transz pożyczki, 12) Sporządzanie dla potrzeb Zamawiającego miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, wykonywania zadań i obowiązków nałożonych na Operatora, i przedstawieniu ich Zamawiającemu, do dnia 5 każdego miesiąca, następującego po okresie sprawozdawczym, 13) Przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów związanych z realizacją PONE po jego zakończeniu, 14) Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów warunkujących rozliczenie finansowe i rzeczowe PONE z WFOŚiGW w Katowicach w zgodzie z podpisaną umową pożyczki oraz dokumentów niezbędnych dla WFOŚiGW w przypadku konieczności aneksowania umowy pożyczki, 15) Rozliczenie końcowe PONE z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. 16) Współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji PONE, a w szczególności do udziału w spotkaniach roboczych w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. W załączeniu wzór umowy oraz Uchwały Rady Miejskiej w Zawierciu, które dodatkowo określają przedmiot zamówienia: - UCHWAŁA Nr XXV/232/12 RADY MIEJSKIEJ W ZAWIERCIU z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji osobom fizycznym zakwalifikowanym do udziału w Programie Ograniczenia Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na 2013 rok w oparciu o pożyczkę z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach - UCHWAŁA NR XXXVI/336/13 RADY MIEJSKIEJ W ZAWIERCIU z dnia 29 maja 2013 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXV/232/12 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji osobom fizycznym zakwalifikowanym do udziału w Programie Ograniczenia Niskiej Emisji dla Gminy Zawiercie na 2013 rok w oparciu o pożyczkę z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 71.31.52.10 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU BANK Pekao S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: Wadium - Operator PONE w Zawierciu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 zamówienie polegające na pełnieniu funkcji Operatora lub zarządzaniu lub wspieraniu w zarządzaniu, w tym rozliczenie w zakresie zadania dotyczącego ograniczenia niskiej emisji. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie: wykazu wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz i dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie należy ograniczyć wyłącznie do usług potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego w SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej mogą być: poświadczenie, oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców oraz oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunek lub wykonawcy wspólnie, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek.Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunku, o którym mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą(ymi): -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: X w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, X w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63, poz. 394); - doświadczenie w wykonaniu (z należytą starannością) lub nadzorowaniu wykonania (z należytą starannością) co najmniej 3 zamówień (inwestycji) polegających na zainstalowaniu pompy ciepła, - uprawnienia do wykonywania audytów energetycznych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego (Dz. U. 2009 Nr 43 poz. 346); - minimum 3 - letnie doświadczenie w zakresie sporządzania kosztorysów inwestorskich. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 3 do SIWZ), a także oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa powyżej - tiret pierwszy - (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty te składa przynajmniej jeden z Wykonawców) oraz oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunek lub wykonawcy wspólnie, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunku, o którym mowa powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 2) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy: 1. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2. Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację zadania, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 3. Przekształcenia podmiotowego Wykonawcy. 4. Zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja - odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie terminu wykonania, w przypadku: a) zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w §3 umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie. b) gdy zajdzie konieczność wykonania usług dodatkowych niedających się przewidzieć na etapie sporządzania oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych (pokój 202)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Punkt Informacyjny (parter UM)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.07.2013r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.