eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚwiadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o masie powyżej 50 gramów na rzecz Regionalnego Węzła Łączności we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-29

Wrocław: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o masie powyżej 50 gramów na rzecz Regionalnego Węzła Łączności we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 267787 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Węzeł Łączności we Wrocławiu , ul. Bernarda Pretficza 28, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 765 36 90, faks 71 7653965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rwlwroclaw.sow.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o masie powyżej 50 gramów na rzecz Regionalnego Węzła Łączności we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Regionalnego Węzła Łączności we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o masie powyżej 50 gramów, wg kategorii ekonomiczna lub priorytetowa, oraz ich zwrotu do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, przez 5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku. Wykonawca winien zapewnić świadczenie przedmiotowych usług pocztowych w zakresie przyjmowania przesyłek w lokalizacjach obejmujących 20 miejscowości..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 15% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej o której mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo pocztowe, oraz przedstawi aktualny odpis z rejestru operatorów pocztowych dla działalności pocztowej o której mowa w art. 6 ust. 2 tej ustawy. Zakres i obszar wykonywanej działalności pocztowej objętej zezwoleniem lub wpisem do rejestru powinien obejmować zakres usług określony w opisie przedmiotu zamówienia na terenie całego terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sprawdzenie tego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli oświadczy, że wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi w zakresie działalności pocztowej w okresie 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadające przedmiotowi zamówienia co do zakresu i wartości, oraz że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie tego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym jeżeli oświadczy, że dysponuje odpowiednią do przedmiotu zamówienia i wymogów prowadzonej działalności bazą organizacyjno - techniczną. Sprawdzenie tego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli oświadczy, że dysponuje odpowiednimi do przedmiotu zamówienia i wymogów prowadzonej działalności osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Sprawdzenie tego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy oświadczy, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia. Sprawdzenie tego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli osoba podpisujaca ofertę i składająca w imieniu Wykonawcy oświadczenia i inne dokumenty nie jest osobą upoważnioną na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo innego dokumentu załączonego do oferty, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i wystawione przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące Wykonawcę albo załączona kopia/odpis poświadczona/poświadczony notarialnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być dołączony do oferty na piśmie w formie oryginału, wystawiony przez osoby reprezentujące Wykonawców występujących wspólnie albo załączony w formie kopii/odpisu poświadczonego notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli warunki takich zmian wynikać będą z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów wewnętrznych Zamawiającego lub Wykonawcy. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamieszczenia w treści umowy zapisu dotyczącego nanoszenia znaków opłaty za pomocą posiadanych maszyn frankujących. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian lokalizacji, ilości i nazw obsługiwanych przez Wykonawcę jednostek i instytucji wojskowych z przyczyn związanych z trwającą restrukturyzacją Sił Zbrojnych RP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rwlwroclaw.sow.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Węzeł Łączności we Wrocławiu, ul. Bernarda Pretficza 28, 50-984 Wrocław, pokój nr 34, tel. 71 765 38 86.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Węzeł Łączności we Wrocławiu, ul. Bernarda Pretficza 28, 50-984 Wrocław, pokój nr 34, tel. 71 765 38 86.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.