Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-12
Żyrardów: Świadczenie usług kompleksowej ochrony fizycznej i całodobowego monitoringu oraz konwoju gotówki do banku dla kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ulicy Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 26780 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. , ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 858 15 67, faks 046 858 15 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua.zyrardow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowej ochrony fizycznej i całodobowego monitoringu oraz konwoju gotówki do banku dla kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ulicy Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla potrzeb AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. ochrony obiektów oraz terenu Kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ulicy Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie. W skład kompleksu (pow. użytkowa całości 34370m2) wchodzą: hala sportowa, kryta pływalnia wraz z zapleczem hotelowym i gastronomicznym, zadaszone lodowisko o wymiarach 25x50 m wraz z budynkiem zaplecza, skate park, korty tenisowe oraz boisko do piłki nożnej, zwanego w dalszej części obiektem. Teren obiektu ogrodzony. Posterunek ochrony, stały zlokalizowany w holu głównym, recepcyjnym na parterze budynku krytej pływalni. Ochrona sprawowana będzie w systemie ochrony fizycznej osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U z 2005 r, poz. 145, Nr 1221), w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej, 7 dni w tygodniu w godzinach od 8.00 do 22.00 przez trzech pracowników ochrony w wieku do 45 lat posiadających licencję pierwszego stopnia, w godzinach od 22.00 do 8.00 przez jednego pracownika ochrony posiadającego licencję pierwszego stopnia oraz przy użyciu zainstalowanego monitoringu wizyjnego, polegającej na zabezpieczeniu budynku przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem mienia oraz działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą, oraz konwój gotówki do banku. Pracownicy ochrony ponadto powinni posiadać odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne, wykazywać się wysokim poziomem kultury osobistej , opanowaniem, odpornością na stres oraz poczuciem odpowiedzialności za bezpieczeństwo powierzonego mienia. Pracownik ochrony pełniący służbę powinien być wyposażony w : 1) dozwolone prawem środki interwencji i przymusu bezpośredniego (z wyłączeniem broni palnej) 2)jednolite, estetyczne umundurowanie z oznakami firmowymi i identyfikatory osobiste. 3)bezprzewodowe środki łączności umożliwiające natychmiastowe połączenie się bezpośrednio w zorganizowany system nadzoru i innych służb miejskich. Do podstawowych zadań pracowników ochrony zaliczamy: - stały nadzór nad bezpieczeństwem i sprawnością funkcjonowania obiektu, - ochrona osób, która ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników i klientów korzystających z obiektów kompleksu, - ochrona mienia mającego przede wszystkim na celu zapobieganie i przeciwdziałanie przestępstwom i wykroczeniom przeciw mieniu, kradzieżą, rozbojom, kradzieżą z włamaniem, dewastacji a także zapobiegać powstawaniu szkód oraz niedopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz innym zakłóceniom ładu i porządku na terenie ochranianego obiektu - niezwłoczne podejmowanie interwencji oraz informowanie upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa obiektu, - podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony, - zapewnienie środków łączności oraz wsparcia patrolu interwencyjnego, - całodobowe prowadzenie monitoringu przy użyciu zainstalowanego systemu monitoringu wizyjnego, - natychmiastowe wysyłanie patrolu interwencyjnego do obiektu (w dzień w ciągu 10 minut, a w nocy w ciągu 5 min) po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia osoby uprawnionej przez Zamawiającego, - zawiadomienie w razie konieczności Straży Miejskiej, Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, w celu podjęcia stosownych działań, - podejmowanie innych czynności wyżej nie określonych, a niezbędnych do prawidłowego realizowania ochrony osób i mienia Kompleksu sportowo rekreacyjnego w Żyrardowie, - konwojowanie wartości pieniężnych ma być dokonywane przez dodatkowych pracowników ochrony grupy konwojującej, zatrudnionych przez firmę ochroniarską, niezależnych od pracowników pełniących w tym czasie służbę w chronionym obiekcie. Konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie na zasadzie konwoju paczkowego, a więc przewiezienie bezpiecznej koperty zawierającej wartości pieniężne z siedziby Zamawiającego do placówki banku Zamawiającego, co najmniej raz dziennie w dniach i godzinach otwarcia placówki banku Zamawiającego lub w zależności od potrzeb Zamawiającego. Pracownicy konwoju i pojazd (środek transportu) do konwojowania wartości pieniężnych muszą być wyposażone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa- winni spełniać wymogi w zakresie realizowanych konwojów, określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998r. ( Dz. U z 1998r.Nr 129, pioz. 858 z późn.zm.) w sprawie szczegółowych zasad i wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. - Obiekt Zamawiającego jest wyposażony w monitoring. Wykonawca powinien do dnia przejęcia ochrony obiektu dokonać inwentaryzacji wskazanego systemu wizyjnego na własny użytek. W trakcie przekazywania obiektu Wykonawca wspólnie z Zamawiającym przeprowadzi sprawdzenie poprawności działania w/w monitoringu, z czego zostanie sporządzony protokół, - 18 980 roboczogodzin dla przedmiotu zamówienia (365 dni x 14 godzin x 3 pracowników, 365 x10 godz x 1 pracownik=18980 roboczogodzin w ciągu roku).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy SIWZ mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający, realizując swoje prawo, a zarazem obowiązek doprecyzowania warunków udziału w postępowaniu (określonych w sposób ogólny w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i przytoczonych za wzmiankowaną ustawą w pkt. 1), wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy SIWZ spełniali następujące wymogi: 2.1. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykonawca musi posiadać pracowników ochrony z licencją I-ego stopnia, pracownika ochrony z licencją II-ego stopnia (dotyczy pracownika który będzie nadzorował ochronę), samochód do zorganizowania patrolu interwencyjnego, samochód do zorganizowania konwoju pieniężnego jak również środki łączności. 2) należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch usług odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia. 2.2. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych jest równoznaczne z nie spełnianiem przesłanek do wykluczenia, o których mowa w powołanych przepisach. Zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 3.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 3.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ, zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia i dokumenty wchodzące w skład oferty (załączone do oferty), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności należy dołączyć do oferty dokument potwierdzający posiadanie aktualnej i ważnej, co najmniej do czasu obowiązywania umowy, koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy w szczególności dołączyć do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik numer 3 do SIWZ. 3. W przypadku dołączenia do oferty kopii (np. kserokopii, fotokopii) dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnioną (-e) do reprezentowania Wykonawcy. Wzory dokumentów, stanowiące załączniki do SIWZ są wiążące dla Wykonawców. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych należy dołączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty: a) Wykaz osób (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia. Do oferty należy dołączyć aktualne kserokopie licencji pracowników ochrony fizycznej wskazanych w wykazie osób. b) Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5a) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,(dokument należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika) c) Wykaz dwóch zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór Wykazu zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia stanowi Załącznik numer 4 do SIWZ). 6. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dołączyć do oferty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 7.1. w pkt. 4 ppkt. a) i b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymogi dotyczące terminów wystawienia dokumentów podane w pkt. 7. stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aqua.zyrardow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kompleks sportowo-rekreacyjny przy ulicy Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 11:45, miejsce: Kompleks rekreacyjno-sportowy, ul. Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów. I-sze piętro sala konferencyjna (wejście od hali sportowej).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników.
- Dostawy drenów, elektrod, ostrz do urządzeń artroskopowych
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Projekt oraz wykonanie renowacji elementów werandy przy budynku A wraz z renowacją stolarki drzwiowej pomiędzy werandą a oddziałem szpitalnym Szpitala Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
- "Budowa przyszkolnej hali sportowej w Żyrardowie - Rozwój przyszkolnej infrastruktury sportowej"
- Zagospodarowanie terenów zieleni poprzez odbetonowanie w Żyrardowie.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Pałac Saski w Kutnie
- Usługa ochrony osób i mienia, oraz obsługa szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
- Ochrona i dozór obiektów Zakładu Oczyszczania Gospodarki Komunalnej i Usług, Przeworskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o."
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługa ochrony osób i mienia oraz elektronicznego dozoru obiektów Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 28/ZP/25.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.