Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Kraśnik: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, niszczarek, drukarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik
Numer ogłoszenia: 267815 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kraśnik , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 81 8251540, faks 81 8252709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, niszczarek, drukarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, niszczarek, drukarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 następujące zadania: 1) Zadanie nr 1 - dostawa komputerów, niszczarek, drukarek oraz dodatkowych materiałów eksploatacyjnych, 2) Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu komputerowego do serwerowi, 3) Zadanie nr 3 - dostawa oprogramowania, 4) Zadanie nr 4 - dostawa sprzętu komputerowego do rozbudowy monitoringu miejskiego. 3. Poszczególne zadania obejmują dostawę następującego sprzętu/oprogramowania: 1) Zadanie nr 1: a) zestaw komputerowy -1 szt., b) komputer przenośny (laptop) - 2 szt., c) tablet - 2 szt., d) urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt., e) monochromatyczna drukarka laserowa - 3 szt., f) monochromatyczna drukarka laserowa - 2 szt., g) kabel sieciowy U/FTP kat. 6 - 305 mb, h) łącznik kabli sieciowych zakończonych wtykiem RJ-45 kat. 6 - 20 szt., i) wtyk RJ45 kat.6 uniwersalny - 100 szt., j) niszczarka - 3 szt. 2) Zadanie nr 2: a) dyski twarde z ramkami - 6 szt., b) zestaw akumulatorów do APC RT 5000 - 2 komplety, c) listwa PDU do APC RT 5000 XL - 2 szt., d) taśma do streamerów LTO Ultrium 4 1600GB - 20 szt. 3) Zadanie nr 3: a) oprogramowanie użytkowe do tworzenia szablonów stron internetowych -1 szt., b) oprogramowanie użytkowe do przechwytywania i obróbki materiału audio video -1 szt., c) oprogramowanie użytkowe do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej -1 szt. 4) Zadanie nr 4: a) zestaw komputerowy - 1 szt., b) macierz dyskowa - 1 szt., c) przełącznik sieciowy - 2 szt. 4. Szczegółowy opis zamówienia dla każdego z zadań został zamieszczony w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 5. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niewystawiany oraz kompletny, dostarczony w nowych nieuszkodzonych opakowaniach. 6. Wskazane w specyfikacji znaki towarowe i patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 7. Dostarczony sprzęt (w tym panel na urządzeniu oraz sterownik w systemie operacyjnym) oraz oprogramowanie do urządzeń musi posiadać możliwość obsługi w języku polskim. Wymagane jest również, aby Wykonawca dostarczył wszelkie niezbędne poprawnie wypełnione dokumenty niezbędne do realizacji gwarancji oraz legalnego używania oprogramowania (karty gwarancyjne, licencje). Zakup licencji powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy innej opłaty powodującej utrzymanie jej ważności. 8. Dostarczone urządzenia powinny być gotowe do pracy po rozpakowaniu, bez dodatkowych zakupów czy inwestycji. Drukarki powinny mieć w komplecie pełne tonery (Zamawiający nie dopuszcza tonerów startowych). Dotyczy to również dodatkowych zapasowych tonerów do każdego urządzenia wyszczególnionych w specyfikacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 48.82.00.00-2, 31.42.20.00-0, 30.19.14.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z formularzem oferty podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli (formularz oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
pok. 312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.01.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów, niszczarek, drukarek oraz dodatkowych materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje dostawę następującego sprzętu: a) zestaw komputerowy -1 szt., b) komputer przenośny (laptop) - 2 szt., c) tablet - 2 szt., d) urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt., e) monochromatyczna drukarka laserowa - 3 szt., f) monochromatyczna drukarka laserowa - 2 szt., g) kabel sieciowy U/FTP kat. 6 - 305 mb, h) łącznik kabli sieciowych zakończonych wtykiem RJ-45 kat. 6 - 20 szt., i) wtyk RJ45 kat.6 uniwersalny - 100 szt., j) niszczarka - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego do serwerowi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Zadanie nr 2: a) dyski twarde z ramkami - 6 szt., b) zestaw akumulatorów do APC RT 5000 - 2 komplety, c) listwa PDU do APC RT 5000 XL - 2 szt., d) taśma do streamerów LTO Ultrium 4 1600GB - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.82.00.00-2, 31.42.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: a) oprogramowanie użytkowe do tworzenia szablonów stron internetowych -1 szt., b) oprogramowanie użytkowe do przechwytywania i obróbki materiału audio video -1 szt., c) oprogramowanie użytkowe do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej -1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego do rozbudowy monitoringu miejskiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: a) zestaw komputerowy - 1 szt., b) macierz dyskowa - 1 szt., c) przełącznik sieciowy - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kraśnik w sezonie 2024/2025
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera; zakup, dostawa i konfiguracja przełącznika zarządzalnego; dostawa urządzenia UTM dla UCSUM w Bytomiu
- Dostawa serwera i przełączników sieciowych niezarządzalnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
- Zakup aktualizacji i przedłużenie licencji oprogramowania dla KWP w Opolu
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 9 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.