eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałoszynDostawa kruszywa do remontu dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Działoszyn: Dostawa kruszywa do remontu dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 267852 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pajęcznie z/s w Działoszynie , ul. Bugaj 23, 98-355 Działoszyn, woj. łódzkie, tel. 043 8414017, 8414026, faks 043 8414026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa do remontu dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego mineralnego przeznaczonego od stosowania w drogownictwie frakcji 0-31,5 mm i 0-63 mm: 1. Kruszywo łamane mineralne 0-31,5 mm 2000 Mg 2.Kruszywo łamane mineralne 0-63 mm 2000 Mg 1.2. W zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego ilości dostaw kruszywa mogą zostać zmienione. 1.2 Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę sukcesywnie, partiami w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego na teren powiatu pajęczańskiego (bezpośrednio na drogi powiatowe lub bazy w Strzelcach Wielkich i Działoszynie). 1.3. W przypadku dowozu kruszywa na budowę, rozładunek należy wykonać w sposób umożliwiający wyrównanie równiarką i pozwalający na przejazd innym pojazdom. 1.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakościowej oraz ilościowej dostarczanego towaru. 1.5. Zamawiający wymaga by oferowane kruszywo spełniało wymagania normy PN-B-11112 lub PN-S-06102. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy deklarację jakości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.12.20.00 - 14.12.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 5.1 O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.2 Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń wymienionych w pkt. 6.1.2 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 6.1 Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt.12.1 i formie określonej w pkt. 10 SIWZ: 6.1.1 Ofertę składającą się z: 1) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.2 niniejszej siwz. 3) oświadczenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz. 4) druku wykazu dostaw, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 4 do niniejszej siwz (zgodnie z punktem 27.2 siwz Wykonawca, który nie będzie powierzał prac podwykonawcom przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie dołącza do oferty w/w załącznika). 6.1.2 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 5.1. 1) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655) /Zał. Nr , 2 a do siwz/; Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a wskazał w ofercie, że będzie dysponował takim potencjałem technicznym i osobami, wówczas winien dodatkowo złożyć oświadczenie na załączniku 2 a do siwz. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.2 Oferta wspólna. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia, wymienionych z nazw z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. 4) Dokumenty o których mowa w pkt. 6.1.2 ppkt 2, 3, 4, musi złożyć osobno każdy wykonawca składający ofertę wspólną; 5) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną pełnomocnik; wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym; 7) Wszystkie kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika. 8) Jeżeli oferta wykonawcy występującego wspólnie zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 6.3.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2 1) podp. 2,3,4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.3.2 Dokumenty 6.3.1 ppkt. 1 lit. a i c oraz ppkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.3.1 ppkt 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6.3.2 siwz stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl (zakładka Pajęczno powiat ziemski).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Pajęcznie z siedzibą w Działoszynie ul. Bugaj 23 98-355 Działoszyn tel./fax 043 841 40 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Pajęcznie z siedzibą w Działoszynie ul. Bugaj 23 98-355 Działoszyn sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.