Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Łódź: . Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych z Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi.
CPV- 90524000-6, 90524400-0
Numer ogłoszenia: 267867 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji , ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, fax. 042 6590412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: . Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych z Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi. CPV- 90524000-6, 90524400-0.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych z Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi. Zamówienie do 206 tys. EUR..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, co poświadczą złożeniem: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zezwolenia wystawionego przez właściwe organy administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zgodnie z wymogami ustawy z 27.04.2001r. o odpadach zaświadczeń ADR uprawniających kierowców do przewozu towarów niebezpiecznych świadectwa kwalifikacyjnego w zakresie gospodarowania odpadami wydanym przez właściwego wojewodę spełniające wymogi art.49 ustawy o odpadach dla kierownika instalacji, w której unieszkodliwiane będą odpady - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co poświadczą złożeniem: wykazu sprzętu tj. 2 samochodów przystosowanych do przewozu odpadów niebezpiecznych i urządzenia do unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych spalarki wykazu pracowników biorących udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia tj. 2 kierowców i kierownika instalacji, posiadających odpowiednie uprawnienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2. Zezwolenie właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zgodnie z wymogami ustawy o odpadach z 27.04.2001r. 6.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 6.4. Wykaz części zamówienia , które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ 6.5. Wykaz pracowników stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ 6.6. Wykaz sprzętu stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul.Okólna 181, pawilon C.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Łódź ul.Okólna 181 paw.C, Kancelaria Zespołu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych - w tym odpadów medycznych"
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Świadczenie usługi odbioru, transportu, magazynowania i utylizacji odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów medycznych i pomedycznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie"
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.