eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa DębaDOCIEPLENIE BUDYNKU WEJŚCIA GŁÓWNEGO SPZ ZOZ W NOWEJ DĘBIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 1C WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZENIA w ramach zadania inwestycyjnegoDostosowanie pomieszczeń szpitalnych do wymogów sanitarnych oraz do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku nr 2 Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-11

Nowa Dęba: DOCIEPLENIE BUDYNKU WEJŚCIA GŁÓWNEGO SPZ ZOZ W NOWEJ DĘBIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 1C WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZENIA w ramach zadania inwestycyjnego: Dostosowanie pomieszczeń szpitalnych do wymogów sanitarnych oraz do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku nr 2 Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.
Numer ogłoszenia: 267870 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOCIEPLENIE BUDYNKU WEJŚCIA GŁÓWNEGO SPZ ZOZ W NOWEJ DĘBIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 1C WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZENIA w ramach zadania inwestycyjnego: Dostosowanie pomieszczeń szpitalnych do wymogów sanitarnych oraz do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku nr 2 Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Docieplenie budynku Wejścia Głównego SPZ ZOZ w Nowej Dębie przy ul. Kościuszki 1C wraz z wykonaniem zadaszenia w ramach zadania inwestycyjnego:Dostosowanie pomieszczeń szpitalnych do wymogów sanitarnych oraz do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku nr 2 Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie 2. Przedmiotem opracowania jest budynek służby zdrowia usytuowany na działce nr ew. gr. 1569 przy ul. Kościuszki 1C w Nowej Dębie. Objęty pracami Budynek Wejścia Głównego to budynek o regularnym kształcie i trzech kondygnacjach nadziemnych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Wykonanie elewacji budynku Wejścia Głównego - przyklejenie i mocowanie płyt styropianowych - wykonanie warstwy zbrojącej - wykonanie tynków akrylowych - wykonanie tynków silikonowych - wykonanie podbitki okapu - obsadzenie podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej b) Montaż i demontaż rusztowań zewnętrznych c) Wykonanie i montaż zadaszenia przed wejściem do budynku Wejścia Głównego - zadaszenie dla karetek- wykonać zamknięcie z dwóch stron z zastosowaniem drzwi przesuwnych (wzór analogiczny jaki został zastosowany przy zadaszeniu dla karetek Budynku nr 1 Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie przy ul. M.C. Skłodowskiej 1a ) - wykonanie stóp fundamentowych - wykonanie słupów prostokątnych zbrojonych - wykonanie tynków zewnętrznych zwykłych - wykonanie tynków silikonowych na słupach wiaty - dostawa i montaż konstrukcji stalowej wiaty - dostawa i montaż akcesoriów wykończeniowych do płyt poliwęglanowych - montaż rynien dachowych i rur spustowych z PCV - pokrycie dachowe wiaty d) Wykończenie muru oporowego - wykonanie tynków zewnętrznych zwykłych - wykonanie tynków elewacyjnych cienkowarstwowych silikonowych - obróbki blacharskie z blachy tytanowo-cynkowej e) Roboty dodatkowe - rozebranie rynien i rur spustowych z PCV nadających się do użytku - wykonanie rynien dachowych i rur spustowych z PCV - demontaż instalacji odgromowej - montaż i pomiary instalacji odgromowej - dostarczenie i montaż z podłączeniem opraw świetlówkowych - montaż kurtyny powietrznej przy drzwiach wejściowych. 4. Szczegółowy zakres robót określa Przedmiar robót oraz inne załączniki do niniejszej specyfikacji, będące jej integralną częścią. Przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy przy określeniu ceny. 5. Wspólny Słownik Zamówień (Kod CPV): - 45.00.00.00-7 Roboty budowlane - 45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę - 45.26.12.10-9 Wykonywanie pokryć dachowych - 45.32.00.00-6 Roboty izolacyjne - 45.32.10.00-3 Izolacja cieplna - 45.44.21.00-8 Roboty malarskie - 45.31.12.00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej - 45.22.31.00-7 Montaż konstrukcji metalowych - 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Szczegółowy zakres robót określa Przedmiar robot, Specyfikacja Techniczna Warunków Wykonania i Odbioru Robót oraz załączniki do niniejszej Specyfikacji Istniejących Warunków Zamówienia. Przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy przy określeniu ceny. W przypadku nazw własnych użytych w załącznikach i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen netto nie wyższych niż zaoferowanych w zamówieniu podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.26.12.10-9, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.22.31.00-7, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 4 ww. Ustawy - ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset i 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - sposób przekazania: Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. O/Tarnobrzeg nr 07 1240 2744 1111 0000 3990 9648.; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.5). 3. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin wpływu na rachunek Zamawiającego. 6. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium, zgodnie z treścią art. 46 ww. Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie dołączenie do oferty: a) wypełnionego i podpisanego Wykazu wykonanych robót budowlanych o podobnym charakterze i wartości przekraczającej 80 000,00 zł, zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat - stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. b) dołączenie min. 3 dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty budowlane wymienione w Załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokumenty te będą potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie dołączenie do oferty wypełnionego i podpisanego Wykazu osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi - stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI niniejszej SIWZ; 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; 2) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ww. Ustawy. Pełnomocnictwo upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców - winno być dołączone do oferty; 3) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 4) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w punkcie VI Dokumenty i oświadczenia powinny zostać złożone w taki sposób, aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie. 3.Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy; 4. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 5.Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 6.Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi; 7. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót budowlanych o podobnym charakterze i wartości przekraczającej 80 000,00 zł, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat; 8.Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy, wraz z załącznikami do Umowy. 9.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 10. Dowód wniesienia wadium - jako pierwsza strona sporządzonej oferty. Oryginały dokumentów o wniesieniu wadium w formie innej niż pieniężna powinny być dołączone do oferty w osobnej kopercie opisanej Wadium przetargowe - Docieplenie budynku Wejścia Głównego SPZ ZOZ w Nowej Dębie przy ul. Kościuszki 1C wraz z wykonaniem zadaszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w trakcie trwania jej realizacji, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy - Warunkami zmiany w Umowie, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ul. M.C.Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba Budynek Administracji pok nr 113a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ul. M.C.Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba Budynek Administracji Sekretariat pok nr 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.