Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Żagań: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego dla Gminy Żagań o statusie miejskim w wysokosci 680.000 złotych
Numer ogłoszenia: 267917 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, fax. 068 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego dla Gminy Żagań o statusie miejskim w wysokosci 680.000 złotych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewdmiotem zamowienia jest budzielenie i obsługa dla Gminy Żagań o statusie miejskim kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 680.000 zlotych / słownie sześćset osiemdziesiąt tysiecy złotych/ z przeznaczeniem na czesciowe pokrycie kosztów zwiazanych z realizacja zadania pn Budowa kompleksu sportowego w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn Moje Boisko Orlik 2012 ( boisko piłkarskie, boisko wielofunkcyjne oraz zaplacze szatniowo-sanitarne) przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Żaganiu przy ulicy Wojska Polskiego 1. Spłata kredytu następować będzie w okresach kwartalnych przez 4 lata w nastepujacy sposób w 2009 r - 170.000 zł / 4 raty po 42.500 zł/ w 2010 r - 170.000 zł / 4 raty po 42.500 zł/ w 2011 r - 170.000 zł / 4 raty po 42.500 zł/ w 2012 r - 170.000 zł/ 4 raty po 42.500 zł/ Zabezpieczeniem splaty kredytu bedzie weksel wlasny in blanco. Zastrzeżenie Dopuszcza sie możliwość wcześniejszej splaty całosci lub części kredytu przez Zamawiającego w dogodnych dla niego terminach. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczane bedą wyłącznie od niespłaconej kwoty. Zamawiający zwolniony będzie od jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu na rzecz Wykonawcy . Spłata odsetek od kredytu nastepowala bedzie w okresach miesiecznych - od niesplaconej kwoty kapitału..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, ktśrzy spełniają warunki okreslone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamowień publicznych / tj. Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655/. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki jezeli: posiada uprawnienia do wykonywania określonej dzialalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadnie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postepowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawca jest zobowiazany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a/ oświadczenie zgodnie z art 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b/ oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania - art. 24 ust.1, c/ aktualny dokument potwierdzający prawo do wystepowania w obrocie prawnym w zależności od ustawy na mocy, ktorej utworzony został bank:prawo bankowe, prawo bankowe za zgoda prezesa NBP w porozumieniu z Ministrem Finansow- wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu skladania ofert, d/ polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności, Jezeli Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. c i d sklada dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu skladania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty należy złożych w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wzywa Wykonawcow, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postepowania, oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunkow udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niz w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiajacy wzywa także w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postepowania/ spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego/. Zamawiajacy ubiegajacy się wspólnie składają żądane przez Zamawiajacego dokumenty i oświadczenia każdy oddzielnie z wyjatkiem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności - wystarczy złożyć w/w dokument przez jednego z Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.zagan.pl
lub Urzad Miasta Zagań, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań pok. Nr 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, pok. Nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiąjacy wybiera oferte najkorzystniejszą na podstawie: kryterium odsetki od kredytu - 80% opłaty i prowizje - 20%.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
- "Dostawa energii elektrycznej dla Arena Żagań Sp. z o.o. w Żaganiu"
- Dostawa paliw dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2025
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Żagań
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.100.000,- zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu w 2024 r.
- Wykonanie zastępczej obsługi kasowej w 2025 r. na rzecz: Sądu Okręgowego w Przemyślu, Sądu Rejonowego w Lubaczowie oraz Sądu Rejonowego w Przeworsku.
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żołynia oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025 - 2027"
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Czerniewice oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r do 31.12.2027r
- OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.