Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-12
Nysa: Budowa ulicy Traugutta w Nysie - Etap X
Numer ogłoszenia: 26794 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie , ul. Kolejowa 15, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4080513, 4080553, faks (077) 4080553.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Traugutta w Nysie - Etap X.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Traugutta w Nysie - Etap X - kanalizacja deszczowa i droga na odcinku od skrzyżowania z ul. Nowowiejską do skrzyżowania z ul. Strzelców Bytomskich oraz sięgacze. Kanalizacja deszczowa : rurociągi kanalizacyjne PCV o średnicy 300 mm, rurociągi kanalizacyjne PCV o średnicy 200 mm, studnie kanalizacyjne BS 1200, klapa burzowa o średnicy 400 mm w istn. studni rozprężnej. Sieć wodociągowa : wodociąg PCV o średnicy 90, wodociąg PCV o średnicy 90 Jezdnia : nawierzchnia z kostki beton. 8 cm z podbudową . Chodniki : nawierzchnia z kostki beton. 8 cm z podbudową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium : 15.000,00 zł Każdy wykonawca który zostanie zaproszony do złożenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu do składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), a mianowicie : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku, gdy warunki udziału spełni więcej niż 20 wykonawców, Zamawiający celem dopuszczenia do składania ofert zastosuje następujące kryteria kwalifikacji : za każdą robotę powyżej trzech wymaganych Wykonawca otrzyma po 1 punkcie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć : 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Do wniosku należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami poświadczającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za wykonawstwo robót (przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy) branża : roboty drogowe, sieci sanitarne (kopie poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łączne doświadczenie. Jako warunek konieczny przystąpienia do przetargu jest posiadanie trzech referencji dotyczących wykonania robót budowlanych o zbliżonym zakresie i wartości minimum 300.000,00 złotych każda w okresie ostatnich 5 lat. Referencje muszą określać wartość wykonanych robót (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mogą żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r., Nr 188, poz.1155). 6.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 7.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1, winno być podpisane przez pełnomocnika, reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w pkt. 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.Z postępowania Zamawiajmy wykluczy wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana zakwalifikowanym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składaia ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Nysie, ul. Kolejowa 15; sekretariat Burmistrza Nysy pok. nr 112 ( I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie oznaczonej w następujący sposób: -Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego na budowę ulicy Traugutta w Nysie - Etap X Nie otwierać przed dniem: 20 lutego 2009 r. przed godziną 10:00 - Zaleca się złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i załączników, na formularzach przygotowanych przez Zamawiającego. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wraz z załącznikami jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.nysa.pl w zakładce -Ogłoszenia-Zamówienia publiczne-;.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa 3 budynków mieszkalnych wielorodzinnych A B C z parkingiem w poziomie parteru i zagospodarowaniem terenu-ul. Szlak Chrobrego w Nysie
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej na terenie ośrodka turystycznego Akwa Marina
- Przebudowa drogi bocznej do ul. Kukułczej w Nysie
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej w ulicy Franciszkańskiej wraz z rozbudową i przebudową skrzyżowania drogi gminnej ulicy Franciszkańskiej z drogą wojewódzką ulicą Grodkowską w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa studni kanalizacyjnych żelbetowych do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasym
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach Stary Szelków oraz Magnuszew Duży poprzez zastąpienie przestarzałej infrastruktury budową nowej sieci wodociągowej
- Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej i przepustów w ciągu dróg powiatowych
- Budowa sali gimnastycznej i boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Klementowicach
- Budowa i przebudowa drogi w sięgaczu ul. Gen. M. Wittek oraz ul. Gen. M. Wittek od skrzyżowania z ul. kontradm. S. Frankowskiego do końca dz. nr 14/22 AM-9 obr. Ołtaszyn we Wrocławiu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.