Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-18
Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do NCPAP i SIPAP Infant Flow oraz Servo dla Instytutu CZMP - ZP/8/2013
Numer ogłoszenia: 26796 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do NCPAP i SIPAP Infant Flow oraz Servo dla Instytutu CZMP - ZP/8/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1- materiały eksploatacyjne do NCPAP i SIPAP Infant Flow
1. Jednorazowy układ oddechowy z podgrzewanym ramieniem wdechowym przystosowany do nawilżacza Fisher and Paykel model MR 850 zawierający generator Infant Flow i końcówki donosowe: mała 4 mm, średnia 4,5 mm, duża 5 mm. Generator jest podłączony w sposób umożliwiający rozłączenie kompletnego generatora tzn, liniii pomiarowej ciśnienia i linii doprowadzającej gazy oddechowe do generatora za pomocą specjalnej złączki. Układ oddechowy posiada w ramieniu wdechowym dodatkowy niepodgrzewany odcinek o dł. 40 cm umożliwiający podłączenie noworodka leczonego w inkubatorze oraz gniazdo do czujnika temperatury zaopatrzone w trójkątne wcięcie zapewniające centralne umieszczenie czujnika przepływu i temperatury w strumieniu gazów oddechowych - 40 szt.
2. Maska nosowa b. mała < 4 mm XS - 10 szt.
3. Maska nosowa duża > 5 mm XL - 10 szt.
4. Czapeczka (mocowanie) - od rozmiaru 000 do rozmiaru 6 - rozmiar będzie zamawiany według potrzeb - 20 szt.
5. Smoczek - 7 szt.
6. Czujnik brzuszny oddechów - 5 szt.
7. Czujnik przepływu tlenu - 2 szt.
8. Adapter kompatybilny z nawilżaczem Fisher&Paykel MR 850 i kompatybilny z układami oddechowymi do CPAP zakończonymi koniczynką - 2 szt.
9. Czujnik temperatury kompatybilny z nawilżaczem Fisher&Paykel MR 850 z wejściem do układu oddechowego CPAP z ostrym dwuząbkowym zakończeniem - 2 szt.
Pakiet 2 - materiały eksploatacyjne do SERVO
1. Przyłącze z adapterem jednorazowego użytku do układów pacjenta kompatybilne z układami oddechowymi stosowanymi na oddziale (Fisher&Paykel, Drager) umożliwiające przepływ wdechowy i wydechowy;przyłącze z możliwością regulacji kąta nachylenia adaptera do mocowania końcówek donosowych i maseczek - 40 szt.
2. Silikonowe końcówki donosowe do zamocowania na adapterze przyłacza przystosowane rozmiarami dla noworodków od 500g. do 3kg min. 5 różnych rozmiarów. Rozmiary będą zamawiane według potrzeb - 40 szt.
3. Silikonowe maseczki oddechowe do zamocowania na adapterze przyłącza przystosowane rozmiarami dla noworodków od 1000g. do 3kg min. 3 różne rozmiary. Rozmiary będą zamawiane według potrzeb - 30 szt.
4. Czapeczki jednorazowego użytku z poliamidu z układem mocowania przyłącza z adapterem oraz z tasiemkami do pomiaru obwodu główki- w minimum 3 rozmiarach. Rozmiary będą zamawiane według potrzeb - 80 szt.
5. Cewnik do odbioru aktywności elektrycznej przepony 6Fr 49cm - 6 szt.
6. Zastawka -kaseta - 2 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - Oświadczenie Wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
2. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
3. zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
- Zakup sprzętu medycznego ginekologicznego dla Bloku Operacyjnego
- dostawa akcesoriów do aparatów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku .
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.