eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GościcinoPrace remontowo budowlane dla potrzeb kompleksu budynków Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Gościcino: Prace remontowo budowlane dla potrzeb kompleksu budynków Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22
Numer ogłoszenia: 267990 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gościcinie, ul. Wejherowska 22, 84-241 Gościcino, woj. pomorskie, tel. 0-58 6728123, faks 0-58 6728123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo budowlane dla potrzeb kompleksu budynków Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace remontowo budowlane dla potrzeb kompleksu budynków Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22 w zakresie branży : a. budowlanej b. Elektrycznej c. Sanitarnej 1. remont pomieszczenia sanitarnego w pomieszczeniu przyziemia dla potrzeb kl O 2. montaż opraw oświetleniowych spełniających obowiązujące normy tj 500 lux nad tablicami w 20 salach dydaktycznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane TEAM Zbigniew Bilik ul . Leśna 8a ,84-239 Bolszewo, ul. Leśna 8a, 84-239 Bolszewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28245,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30210,83

  • Oferta z najniższą ceną: 30210,83 / Oferta z najwyższą ceną: 30210,83

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnieniem dla udzielenia zamówienie uzupełniającego na zadanie pn Prace remontowo budowlane dla potrzeb kompleksu budynków Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22 w zakresie branży : a. budowlanej b. Elektrycznej c. Sanitarnej 1. remont pomieszczenia sanitarnego w pomieszczeniu przyziemia dla potrzeb kl O 2. montaż opraw oświetleniowych spełniających obowiązujące normy tj 500 lux nad tablicami w 20 salach dydaktycznych Nieprzekraczający termin 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego, gdyż zamówienie podstawowe zostało udzielone w w dniu 31.05.2011r pod nr 153075 . Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty 28 245,90 zł. netto. Wartość zamówienia podstawowego została oszacowana na podstawie kosztorysów inwestorskich i wynosiła 229 638,23.zł. netto. Wartość zamówienia uzupełniającego oszacowana wg kosztorysu inwestorskiego - wynosi 28 245,90 zł. netto, co stanowi ok. 12,30% wartości możliwych do udzielenie zamówień uzupełniających dla tego przedmiotowego zadania. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe.,oraz roboty uzupełniające niezbędne do wykonania z uwagi na zły stan techniczny pomieszczenia sanitarnego ,oraz brak prawidłowego oświetlenia tablic w salach dydaktycznych spełniającego obowiązujące normy .Roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia uzupełniającego mają takie same nazwy i kody CPV jak określone w specyfikacjach technicznych dla zamówienia podstawowego i dotyczą tego samego obiektu co zamówienie podstawowe. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu nr 153075-2011 data zamieszczenia: 31.05.2011 oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. VI. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. W związku z powyższym udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia wszystkie przesłanki określone w ar. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity: Dz U nr 113 poz 759 z 2010 Przedmiotem zamówienia dodatkowego jest: wykonanie prac remontowo budowlanych dla potrzeb kompleksu budynków Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie w zakresie branży budowlane,sanitarnej i elektrycznej . 1. remont pomieszczenia sanitarnego w pomieszczeniu przyziemia dla potrzeb kl O 2. montaż opraw oświetleniowych spełniających obowiązujące normy tj 500 lux nad tablicami w 20 salach dydaktycznych UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCÓW: Konieczność wykonania robót budowlanych których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia tj wykonania remontu pomieszczenia sanitarnego kl O w pomieszczeniu przyziemia - zwiększona liczba oddziałów kl O w bieżącym roku szkolnym ,oraz montaż dodatkowego oświetlenia spełniającego obowiązujące normy tj 500 Lux tj tablic w 20 salach dydaktycznych nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zamówienie dodatkowe nie było objęte zamówieniem podstawowym i nie przekracza łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, jest niezbędne do jego prawidłowego wykonania. Wykonawca zaproszony do negocjacji spełnił warunki udziału w postępowaniu. Przedstawiona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Budowlane TEAM Zbigniew Bilik ul . Leśna 8a ,84-239 Bolszewo oferta została zaakceptowana przez Zamawiającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.