eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliszdostawa mebli i wyposażenia dla segmentów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-11

POZYCJA 26802

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kalisz: dostawa mebli i wyposażenia dla segmentów: dydaktycznego, hotelowego i żywieniowego, zlokalizowanych przy ulicy H. Sawickiej 22-24 w Kaliszu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Kaliszu, do kontaktów: Maria Jarczyńska i Grażyna Jakubowska - tel. 062 765 44 30, Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7654300, fax (062) 7642032, e-mail: zam.publ@um.kalisz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.kalisz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kaliszu, Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji, Maria Jarczyńska i Grażyna Jakubowska, ul. Kościuszki 1a, IV piętro, pok. nr 11, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 7654 430, fax 0 62 76 54 446. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kaliszu, Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji, Maria Jarczyńska i Grażyna Jakubowska, ul. Kościuszki 1a, IV piętro, pok. nr 11, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 7654 430, fax 0 62 76 54 446. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Kaliszu, Sekretariat Wiceprezydenta, Maria Jarczyńska i Grażyna Jakubowska, ul. Kościuszki 1a, III piętro, pok. nr 6, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 7654 430, fax 0 62 76 54 446. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli i wyposażenia dla segmentów: dydaktycznego, hotelowego i żywieniowego, zlokalizowanych przy ulicy H. Sawickiej 22-24 w Kaliszu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Kalisz, ul. H. Sawickiej 22-24. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, dostawa sprzętu RTV, komputerowego, biurowego i AGD oraz dostawa wyposażenia technologicznego kuchni - dla segmentów: dydaktycznego, hotelowego i żywieniowego, zlokalizowanych przy ul. H. Sawickiej 22-24 w Kaliszu. 2.Przedmiot zamówienia składa się z 6 niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1 - Meble szkolne do segmentu dydaktycznego. Zadanie nr 2 - Meble hotelowe i wyposażenie pokoi hotelowych - hotel. Zadanie nr 3 - Meble - segment żywieniowy. Zadanie nr 4 - Sprzęt RTV, komputerowy i biurowy: 1)sprzęt RTV, komputerowy i biurowy - segment dydaktyczny, 2)Sprzęt RTV, komputerowy i biurowy - hotel. Zadanie nr 5 - Sprzęt AGD i pozostały: 1)Sprzęt AGD i pozostały - segment dydaktyczny, 2)Sprzęt AGD i pozostały - hotel, 3)Sprzęt AGD i pozostały - segment żywieniowy. Zadanie nr 6 - Wyposażenie technologiczne kuchni - segment żywieniowy. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na każde żądanie Zamawiającego lub koordynatora Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych towarów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne Oryginalny kod CPV: 29.84.30.00 - Wyposażenie hotelowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.31.30.00 - Wyposażenie hotelowe Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Oryginalny kod CPV: 29.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5) ogłoszenia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły \spełnia/nie spełnia\. 2.Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1 i 4 Opisu warunków udziału w postępowaniu. Pozostałe warunki i wymagania mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1)oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z wyłączeniem pkt 1, 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółki cywilnej), każdy z tych Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej) dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl lub www.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne). Opłata: Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca) lub bezpośrednio w pokoju nr 11 mieszczącym się na IV piętrze budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu (Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007, godzina 12:15, pok. nr 6 (IV piętro) w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu (Wydział Rozbudowy Miasta i Inwestycji).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1: meble szkolne - segment dydaktyczny. 1) Krótki opis: Meble szkolne do segmentu dydaktycznego zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00, 36.15.10.00, 36.15.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5) ogłoszenia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 70 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2: meble hotelowe i wyposażenie pokoi hotelowych - hotel. 1) Krótki opis: Meble hotelowe i wyposażenie pokoi hotelowych zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.84.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5) ogłoszenia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3: meble - segment żywieniowy. 1) Krótki opis: Meble do segmentu żywieniowego zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5) ogłoszenia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4: sprzęt RTV, komputerowy i biurowy. 1) Krótki opis: 1)Sprzęt RTV, komputerowy i biurowy - segment dydaktyczny, 2)Sprzęt RTV, komputerowy i biurowy - hotel. zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00, 30.19.10.00, 30.23.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5) ogłoszenia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 70 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Termin wykonania: 1)Sprzęt RTV, komputerowy i biurowy - segment dydaktyczny: 70 dni, 2)Sprzęt RTV, komputerowy i biurowy - hotel: 42 dni. CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5: sprzęt AGD i pozostały. 1) Krótki opis: 1)Sprzęt AGD i pozostały - segment dydaktyczny, 2)Sprzęt AGD i pozostały - hotel, 3)Sprzęt AGD i pozostały - segment żywieniowy. zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5) ogłoszenia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 70 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Terminy wykonania: 1)Sprzęt AGD i pozostały - segment dydaktyczny: 70 dni, 2)Sprzęt AGD i pozostały - hotel: 42 dni, 3)Sprzęt AGD i pozostały - segment żywieniowy: 42 dni. CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6: wyposażenie technologiczne kuchni - segment żywieniowy. 1) Krótki opis: Wyposażenie technologiczne kuchni w segmencie żywieniowym zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5) ogłoszenia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.