eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Zakup samochodu dostawczego do transportu pracowników i sprzętu Wydziału Dróg i Mostów podczas prac drogowych prowadzonych na terenie Powiatu Pabianickiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Pabianice: Zakup samochodu dostawczego do transportu pracowników i sprzętu Wydziału Dróg i Mostów podczas prac drogowych prowadzonych na terenie Powiatu Pabianickiego.
Numer ogłoszenia: 268073 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 239481 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pabianickiego, ul. Piłsudskiego 2, Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 213-01-00, fax 042 2159166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu dostawczego do transportu pracowników i sprzętu Wydziału Dróg i Mostów podczas prac drogowych prowadzonych na terenie Powiatu Pabianickiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego, fabrycznie nowego samochodu dostawczego, wyprodukowanego w 2008 roku, minimum 6 osobowego o nadwoziu czterodrzwiowym, zabudowie typu skrzynia i parametrach nie gorszych niż poniższe: I. Wymiary i inne parametry: - długość wew. skrzyni min. 2880 mm - szerokość wew. skrzyni min. 2034 mm - wewnętrzna wysokość części załadowczej min. 160 cm - burty aluminiowe, anodowane, zamki pionowe - kryte z zabezpieczeniem otwarcia - stopień na tylnej burcie - podłoga ze sklejki, dwustronnie foliowanej z fakturą p/ślizgową, klejona i przykręcana - światła obrysowe zgodnie z przepisami Kodeksu drogowego - nadkola i fartuchy p/błotne - uchwyty do mocowania ładunków - osłona tylnej ściany - plandeka do pokrycia części załadowczej w kolorze szarym - liczba miejsc min. 6 - kolor żółty z napisem /służba drogowa/ - ładowność min. 1290 kg - DMC min. 3300 kg - hak do ciągnięcia przyczepy - belka sygnalizacyjna typu wyładowczego (stroboskopowa) z napisem /służba drogowa/ II. Silnik i skrzynia biegów: - moc silnika min. 100 KM - manualna min. pięciostopniowa skrzynia biegów - rodzaj paliwa - olej napędowy III. Bezpieczeństwo: - ABS - autoalarm. 2. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów dostawczych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów. Oferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny, posiadać wymagane prawem świadectwo homologacji, kartę pojazdu, atesty i certyfikaty. 3. Samochód powinien mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu. 4. Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu umowy udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony samochód. Minimalne okresy gwarancyjne: - na elementy mechaniczne: min. 24 miesiące; - na powłokę lakierniczą: min. 36 miesięcy; - na perforację nadwozia: min. 96 miesięcy. - rok produkcji: 2008. 5. Wykonawca musi posiadać autoryzowany przez producenta punkt serwisowy w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego. 6. Miejsce realizacji zamówienia: Siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Pabianicach ul. Piłsudskiego 2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00 - Pikapy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 66400.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BILEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Milionowa 2 K, 93-034 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 66400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 66400.00 oferta z najwyższą ceną: 84950.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.