Ogłoszenie z dnia 2006-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: zabezpieczenie antykorozyjne elementów mostu składanego L-18 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Paweł Chojnacki, Magdalena Siejka, Włodzimierz Męcina, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu, Paweł Chojnacki, Magdalena Siejka, Włodzimierz Męcina, ul. Jana Pawła II nr 171, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-22-42, fax 046 837-55-68, e-mail: mosty-lowicz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu, Paweł Chojnacki, Magdalena Siejka, Włodzimierz Męcina, ul. Jana Pawła II nr 171, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-22-42, fax 046 837-55-68, e-mail: mosty-lowicz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu, Paweł Chojnacki, Magdalena Siejka, Włodzimierz Męcina, ul. Jana Pawła II nr 171, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-22-42, fax 046 837-55-68, e-mail: mosty-lowicz@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zabezpieczenie antykorozyjne elementów mostu składanego L-18. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego stalowych elementów składanego mostu L-18 w ilości 2 kpl. przęseł. Przewidziane jest zabezpieczenie przez oczyszczenie strumieniowo-cierne i pokrycie powłokami malarskimi elementów o łącznym ciężarze ok. 70 Mg. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Rejon w Łowiczu adres: 99-400 Łowicz ul. Jana Pawła II nr 171. Kod NUTS: . 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.37.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.70.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1.Przewiezienie konstrukcji do i z miejsca wykonywania zabezpieczenia antykorozyjnego-70M 2.Oczyszczenie strumieniowo-cierne konstrukcji do stopnia czyst. Sa2 wg PN-ISO 8501-2 -70Mg 3.Naprawa lub wymiana uszkodzonych (brakujących) łączników (śruby,podkładki,nakrętki,łapki)-0,68Mg 4.Malowanie zestawem farb epoks. 3-warstw. o łącznej gr.200-70 Mg 5.Konserwacja smarem elementów gwintowanych i ruchowych-0,68Mg 6.Ułożenie elementów konstrukcji w magazynie i na placu wraz z wymianą przekładek-70M. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 500 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a/ dysponują odpowiednio wykwalifikowaną kadrą pracowników do obsadzenia stanowisk - kierownika robót z doświadczeniem zawodowym min. 2 lata (uprawnienia budowlane nie wymagane) b/ posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do minimum jednego samochodu ciężarowego, jednego dźwigu samochodowego, mechanicznego urządzenia do czyszczenia strumieniowo-ciernego oraz sprzętu do nanoszenia farb c/ wykonali w okresie ostatnich 3 lat zabezpieczenia antykorozyjne konstrukcji stalowych o porównywalnym zakresie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót bez uwzględniania zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. zobowiążą się do wykonania robót osobiście. 6. spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dowód wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w tabeli, w tym kierownika robót (nie wymagane uprawnienia budowlane) z 2 letnim stażem w realizacji podobnych robót. 2. Wykonawca musi dysponować lub mieć dostęp do minimum jednego samochodu ciężarowego, jednego dźwigu samochodowego, mechanicznego urządzenia do czyszczenia strumieniowo-ciernego oraz sprzętu do nanoszenia farb. 3. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat zabezpieczenia antykorozyjne konstrukcji stalowych o porównywalnym zakresie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/04/2006/RŁ. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.07.2006, cena - 12,2 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Rejonu lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.07.2006, godzina 09:00, Rejon w Łowiczu ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz w pokoju nr 7.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.05.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa działka wodno-pianowego
- Dostawa pasów magnetycznych do przymusu bezpośredniego dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- DZP.26.100.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 6 części
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego nieruchomości należących do ŁI sp. z o.o.
- Dostawa wraz montażem klimatyzatorów w SP ZOZ USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.