Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sosnowiec: dostawy sprzętu medycznego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Miejski Nr 1 w Sosnowcu, do kontaktów: Anna Wojtczyk, ul. Zegadłowicza 3, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3630400, fax 032 3630405, e-mail: zamowieniapubliczne@szpital1.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital1.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Szpital Miejski nr 1, Monika Niemiec, ul. Zegadłowicza 3, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. (032) 36 30 401, fax (032) 36 30 405, www.szpital1.sosnowiec.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sprzętu medycznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.11.23.20 - Urządzenia Dopplera Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.23.20 - Urządzenia Dopplera Oryginalny kod CPV: 33.11.11.00 - Stoły rentgenowskie Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.11.00 - Stoły rentgenowskie Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. Załączniki od 3.1 do 3.10 do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 56
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie dokumentów składających się na ofertę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien przedłożyć dokumenty określone w paragrafie 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 lub odpowiednio w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą byc składane
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital1.sosnowiec.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 09:30, siedziba Zamawiającego - świetlica szpitala.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wideogastroskop. 1) Krótki opis: opis w załączniku nr 3.1 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.12.41.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: USG Doppler. 1) Krótki opis: opis w załączniku nr 3.2 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.11.23.20. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Stół rentgenowski kostny + statyw płucny. 1) Krótki opis: opis w załączniku nr 3.3 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.11.11.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Histeroskop z torem wizyjnym oraz pompą. 1) Krótki opis: opis w załączniku nr 3.4 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zestaw do direktoskopii i ezofagoskopii. 1) Krótki opis: opis w załączniku nr 3.5 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.12.41.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: zestaw do direktoskopii i ezofagoskopii - doposażenie posiadanego sprzętu firmy Storz. 1) Krótki opis: opis w załączniku nr 3.6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Zestaw do direktoskopii i ezofagoskopii - ssaki. 1) Krótki opis: opis w załączniku nr 3.7 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Zestaw urządzeń do laparoskopii operacyjnej. 1) Krótki opis: opis w załączniku nr 3.8 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.16.22.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Ultrasonograf z kolorowym Dopplerem. 1) Krótki opis: opis w załączniku nr 3.9 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.11.20.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Aparat do znieczulenia z respiratorem anestezjologicznym oraz monitorem czynności życiowych. 1) Krótki opis: opis w załączniku nr 3.10 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.17.21.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o.
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa portów naczyniowych, systemów tubularnych do małoinwazyjnych, kontrolowanych dostępów do kręgosłupa (...), w podziale na 6 części.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych, optyki artroskopowej i napędu ortopedycznego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Sukcesywne dostawy środków pielęgnacyjnych, sterylizacyjnych oraz dezynfekcyjnych
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.