To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-27
Warszawa: Dostawa lady recepcyjnej, lady do szatni oraz wyposażenia sklepiku dla potrzeb Centrum Nauki Kopernik w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Centrum Nauki Kopernik, w tym: zadanie b. Pozostałe prace związane z przygotowaniem inwestycji, roboty budowlane, zakupy inwestycyjne
Numer ogłoszenia: 268208 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199360 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, ul. Senatorska 29/31, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3124400, faks 022 3124490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lady recepcyjnej, lady do szatni oraz wyposażenia sklepiku dla potrzeb Centrum Nauki Kopernik w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Centrum Nauki Kopernik, w tym: zadanie b. Pozostałe prace związane z przygotowaniem inwestycji, roboty budowlane, zakupy inwestycyjne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, rozmieszczenia oraz zamontowania wyposażenia wymienionego w Formularzu Zestawienie kosztów zamówienia, a także oznakowania dostarczonego wyposażenia zgodnie z wytycznymi określonymi w dokumencie pn.: Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, które są dostępne na stronie internetowej www.pois.gov.pl. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Części w następujący sposób: Część I - lada recepcyjna, w tym: 1. Lada recepcyjna - 1 szt. 2. Oznakowanie tabliczką zgodnie z wytycznymi określonymi w Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 - 1 szt. Część II - sklepik (zabudowa meblowa i szklana), w tym: 1. Sklepik (zabudowa meblowa i szklana) - 1 kpl. 2. Oznakowanie tabliczką zgodnie z wytycznymi określonymi w Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 - 1 szt. Część III - sklepik (system zabezpieczeń), w tym: 1. Sklepik (system zabezpieczeń) - 1 kpl. Część IV - Lada do szatni, w tym: 1. Lada do szatni - 1 szt. 2. Oznakowanie tabliczką zgodnie z wytycznymi określonymi w Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 - 1 szt. Termin wykonania zamówienia: 1) dla Części I - od dnia podpisania umowy do dnia 20 września 2010 r.; 2) dla Części II - od dnia podpisania umowy do dnia 20 września 2010 r.; 3) dla Części III - od dnia podpisania umowy do dnia 20 września 2010 r.; 4) dla Części IV - od dnia podpisania umowy do dnia 20 września 2010 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.17.00.00 - Meble sklepowe 39.17.10.00 - Witryny wystawowe 39.17.20.00 - Lady 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Budowa Centrum Nauki Kopernik współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko 2007- 2013. Projekt wpisany na Listę Projektów Indywidualnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2013 pod numerem POIiŚ 11.2-6.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: lada recepcyjna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAN - SOFT A. I G. CHAŁUPCZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRAN - SOFT A. I G. CHAŁUPCZAK SPÓŁKA JAWNA
- Gran-Soft A. i G. Chałupczak Spółka jawna, ul. Polonijna Nr 1, 30-668 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60003,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28755,40
Oferta z najniższą ceną: 28755,40 / Oferta z najwyższą ceną: 73213,42
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: sklepik (zabudowa meblowa i szklana)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAN - SOFT A. I G. CHAŁUPCZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRAN - SOFT A. I G. CHAŁUPCZAK SPÓŁKA JAWNA
- Gran-Soft A i G. Chałupczak Spółka jawna, ul. Polonijna Nr 1, 30-668 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120003,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98210,00
Oferta z najniższą ceną: 98210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 170813,42
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: lada do szatni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAN - SOFT A. I G. CHAŁUPCZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRAN - SOFT A. I G. CHAŁUPCZAK SPÓŁKA JAWNA
- Gran-Soft A. i G. Chałupczak Spółka jawna, ul. Polonijna Nr 1, 30-668 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12653,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7930,00
Oferta z najniższą ceną: 7930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61013,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- termomodernizacja budynków przy ul. Pod Lipą 1,2,4 i 6 w Warszawie
- Dostawa kuwet do hemoglobinometru oraz probówek polistyrenowych okrągłodennych.
- Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w roku 2025
- Usługa cateringowa na potrzeby projektu ERASMUS+ The Bridge dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie usług druku materiałów wydawniczych Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w 2025 roku
- NAJEM DŁUGOTERMINOWY SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO ZEROEMISYJNEGO NA POTRZEBY URZĘDU DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Węgliniec w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, zasilacza UPS do pracowni TK wraz z montażem i przeszkoleniem personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem na potrzeby realizacji projektu pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Zagórz"
- Zakup zasilaczy awaryjnych w ramach projektu "Zwiększenie Cyberbezpieczeństwa w gminie Rzekuń"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.