To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Lublin: Zarządzanie szaletem przy ul. Lubartowskiej w Lublinie - zamówienie uzupełniające do umowy 35/GK/12 - zarządzanie szaletami miejskimi w Lublinie
Numer ogłoszenia: 26823 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270209 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie szaletem przy ul. Lubartowskiej w Lublinie - zamówienie uzupełniające do umowy 35/GK/12 - zarządzanie szaletami miejskimi w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) oznakowanie szaletu poprzez umieszczenie na zewnątrz obiektu w widocznym miejscu tabliczki z danymi właściciela oraz administratora, 2) zapewnienie dozoru w szalecie, 3) utrzymanie we właściwym stanie sanitarno-porządkowym oraz technicznym powierzonego obiektu tj. między innymi wykonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw, odnawianie i malowanie ścian (przynajmniej raz w roku), naprawa urządzeń grzewczych, instalacji kanalizacyjnych i elektrycznych, naprawa lub wymiana drzwi, okien i armatury, 4) usuwanie aktów wandalizmu, w tym napisów, 5) zapewnienie dozowników do mydła, zapewnienie dozowników ręczników papierowych lub suszarek elektrycznych, 6) zapewnienie środków czystości tj. papier toaletowy, mydło do dozowników, wymienne ręczniki papierowe, 7) utrzymanie szaletu w należytym stanie sanitarnym, odpowiadającym wymogom państwowej inspekcji sanitarnej, 8) zapewnienie środków dezynfekcyjnych i odświeżających, 9) ponoszenie kosztów eksploatacji szaletu a w szczególności energii elektrycznej, wody i ścieków,wywozu odpadów ogrzewania obiektów. Na Wykonawcy ciąży obowiązek podpisania umów z dostawcami mediów i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. Na Wykonawcy również spoczywa obowiązek racjonalnego korzystania z mediów oraz bieżąca kontrola wydatków ponoszonych za dostarczone media. 10) utrzymanie należytego porządku: a) na dojściach do szaletu , chodników przyległych do obiektu poprzez, między innymi, zamiatanie i usuwanie odrostów roślinności, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. b) na terenach zielonych (publicznych) w promieniu 20m od obiektu poprzez, między innymi zbieranie nieczystości, koszenie i grabienie liści. 11) otwarcie szaletu codziennie tj.w każdy dzień tygodnia - tj. od 6.00 do 22.00 12) otwarcie szaletu w godzinach nocnych, w przypadku organizowania publicznych imprez kulturalno-oświatowych, na wskazanie Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOM-EKO S.A., ul. Wojenna 3, 20-424 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247222,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 267000,00
Oferta z najniższą ceną: 267000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 267000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Od dnia 1 lipca 2012r. obowiązuje umowa nr 35/GK/12 zawarta w drodze przetargu nieograniczonego na Zarządzanie szaletami miejskimi w Lublinie z firmą KOM-EKO S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Wojenna 1. Umowa ta nie uwzględnia szaletu zlokalizowanego przy ul. Lubartowskiej. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla w/w zamówienia podstawowego, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Umowa podstawowa obejmowała zarządzanie szaletami Miejskimi w Lublinie w niżej wymienionych miejscach: 1) Plac Litewski - szalet podziemny 2) Ogród Saski - szalet podziemny 3) Gazowa - szalet nadziemny 4) Wileńska - szalet nadziemny 5) Lipowa - szalet nadziemny Zakres umowy podstawowej obejmował: 1) oznakowanie szaletu poprzez umieszczenie na zewnątrz obiektu w widocznym miejscu tabliczki z danymi właściciela oraz administratora, a także informacji o nieodpłatnym korzystaniu z toalet, 2) zapewnienie dozoru w szalecie, 3) utrzymanie we właściwym stanie sanitarno-porządkowym oraz technicznym powierzonych obiektów tj. między innymi wykonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw, odnawianie i malowanie ścian (przynajmniej raz w roku), naprawa urządzeń grzewczych, instalacji kanalizacyjnych i elektrycznych, naprawa lub wymiana drzwi, okien i armatury, oraz naprawa dachu w przypadku szaletów naziemnych, 4) usuwanie aktów wandalizmu, w tym napisów, 5) zapewnienie dozowników do mydła, zapewnienie dozowników ręczników papierowych lub suszarek elektrycznych, 6)zapewnienie środków czystości dla korzystających z szaletu, tj. papier toaletowy, mydło do dozowników, wymienne ręczniki papierowe, 7) utrzymanie szaletów w należytym stanie sanitarnym, odpowiadającym wymogom państwowej inspekcji sanitarnej, 8) zapewnienie środków dezynfekcyjnych i odświeżających, 9) ponoszenie kosztów eksploatacji szaletów, a w szczególności energii elektrycznej, wody i ścieków, wywozu odpadów, ogrzewania obiektów. Na Wykonawcy ciąży obowiązek podpisania umów z dostawcami mediów i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. Na Wykonawcy również spoczywał obowiązek racjonalnego korzystania z mediów oraz bieżąca kontrola wydatków ponoszonych za dostarczone media. 10) utrzymanie należytego porządku: a) na dojściach do szaletów, chodników przyległych do obiektów poprzez zamiatanie i usuwanie odrostów roślinności, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, b) na terenach zielonych (publicznych) w promieniu 20m od obiektu poprzez między innymi zbieranie nieczystości, koszenie i grabienie liści. 11) otwarcie szaletów codziennie tj. w każdy dzień tygodnia - w przypadku szaletów na Placu Litewskim i w Ogrodzie Saskim, dla pozostałych szaletów w każdy dzień tygodnia z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz przestrzegania godzin ich otwarcia: Lp. Lokalizacja Godziny otwarcia w okresie 1.X-31.III 1.IV- 30.IX 1. Plac Litewski 6-22 6-22 2. Gazowa 6-20 6-22 3. Wileńska 6-16 7-17 4. Lipowa 8-16 8-18 5. Ogród Saski 8-16 8-20 12) otwarcie wskazanego przez Zamawiającego szaletu w godzinach nocnych, w przypadku organizowania publicznych imprez kulturalno-oświatowych, w szczególności na Placu Litewskim i Ogrodzie Saskim. Dnia 19 czerwca 2009r. pomiędzy Gminą Lublin a firmą Arkady Sp. z o.o. została zawarta umowa użyczenia części budynku, w której znajduje się szalet. Firma Arkady Sp. z o.o. nie określiła ostatecznie terminu rozpoczęcia realizacji inwestycji na wskazanym terenie, dlatego też możliwe jest dalsze użytkowanie szaletu przy ul. Lubartowskiej. Obecnie obowiązująca umowa na zarządzanie szaletem przy ul. Lubartowskiej kończy się z dniem 31 grudnia 2012r. Przy przeprowadzaniu zamówienia podstawowego - zarządzanie szaletami miejskimi w Lublinie wzięto pod uwagę możliwość dalszej realizacji usługi zarządzania szaletem przy ul. Lubartowskiej jako zamówienia uzupełniającego. Szalet spełnia wszelkie wymogi sanitarne niezbędne do jego funkcjonowania i może być wykorzystany dla potrzeb mieszkańców i turystów szczególnie, że jest on położony w rejonie dużego natężenia ruchu. W chwili obecnej zachodzi konieczność zlecenia zadania, które obejmować będzie: - zarządzanie szaletem przy ul. Lubartowskiej w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) oznakowanie szaletu poprzez umieszczenie na zewnątrz obiektu w widocznym miejscu tabliczki z danymi właściciela oraz administratora, 2) zapewnienie dozoru w szalecie, 3) utrzymanie we właściwym stanie sanitarno-porządkowym oraz technicznym powierzonego obiektu tj. między innymi wykonywanie bieżącej konserwacji i drobnych napraw, odnawianie i malowanie ścian (przynajmniej raz w roku), naprawa urządzeń grzewczych, instalacji kanalizacyjnych i elektrycznych, naprawa lub wymiana drzwi, okien i armatury, 4) usuwanie aktów wandalizmu, w tym napisów, 5) zapewnienie dozowników do mydła, zapewnienie dozowników ręczników papierowych lub suszarek elektrycznych, 6) zapewnienie środków czystości tj. papier toaletowy, mydło do dozowników, wymienne ręczniki papierowe, 7) utrzymanie szaletu w należytym stanie sanitarnym, odpowiadającym wymogom państwowej inspekcji sanitarnej, 8) zapewnienie środków dezynfekcyjnych i odświeżających, 9) ponoszenie kosztów eksploatacji szaletów a w szczególności energii elektrycznej, wody i ścieków,wywozu odpadów ogrzewania obiektów. Na Wykonawcy ciąży obowiązek podpisania umów z dostawcami mediów i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. Na Wykonawcy również spoczywa obowiązek racjonalnego korzystania z mediów oraz bieżąca kontrola wydatków ponoszonych za dostarczone media. 10) Utrzymanie należytego porządku: a) na dojściach do szaletu , chodnikach przyległych do obiektu poprzez, między innymi, zamiatanie i usuwanie odrostów roślinności, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. b) na terenach zielonych (publicznych) w promieniu 20m od obiektu poprzez, między innymi zbieranie nieczystości, koszenie i grabienie liści. 11) otwarcie szaletu codziennie tj. w każdy dzień tygodnia - tj. od 6.00 do 22.00 12) otwarcie wskazanego przez Zamawiającego szaletu w godzinach nocnych, w przypadku organizowania publicznych imprez kulturalno-oświatowych - na wskazanie Zamawiającego. Prace objęte zakresem rzeczowym zamówienia uzupełniającego polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, gdyż obejmują taki sam zakres zamówienia. Wartość realizowanego na podstawie umowy podstawowej zamówienia wynosi 1.441.756,80 zł brutto, a wartość zamówienia uzupełniającego szacuje się na kwotę 247.222,20 zł netto co stanowi 17,15 % wartości zamówienia podstawowego. Mając na uwadze powyższe spełnione zostają przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i proponuje się zlecenie przedmiotowych zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, Wykonawcy będącemu stroną umowy podstawowej zgodnie z ww. przepisem ustawy. W związku z powyższym istnieje potrzeba zlecenia usługi zarządzania powyższym szaletem. Usługa może być wykonywana przez firmę KOM-EKO S.A., (jako zamówienie uzupełniające do wymienionej umowy dotyczącej zarządzania szaletami miejskimi w Lublinie).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym.
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność Skarbu Państwa w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie administrowania zakładowymi obiektami socjalnymi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin w Międzyzdrojach i Zieleniewie w podziale na 2 części (zadania)
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.