eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaorganizacja wyjazdu integracyjnego dla uczestniczek projektu systemowego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Warszawa: organizacja wyjazdu integracyjnego dla uczestniczek projektu systemowego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 268263 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Praga Północ m.st. Warszawy, ul. Szymanowskiego 6/61, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6193437, 8180000, 61197602, fax 022 6193437, 8180000.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna mista stołecznego Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja wyjazdu integracyjnego dla uczestniczek projektu systemowego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dwudniowego wyjazdu integracyjnego dla uczestniczek projektu Start w samodzielność szansą dla bezrobotnych samotnych matek i ich dzieci współfinansowanego przez EFS. 1.Termin realizacji - 18-19.10.2008 r . 2.Miejsce realizacji - Płock . 3.Całkowity koszt usługi - 26938,00 zł brutto słownie: dwadzieścia sześć tysięcy dziewięćset trzydzieści osiem złotych. 4.Wykonawca zobowiązuję się zapewnić transport beneficjętek i ich dzieci oraz 4 pracowników socjalnych do miejsca realizacji usługi i z powrotem. 5.Wykonawca zapewni nocleg całej grupie. 6.Wyżywienie zapewni wykonawca. 7.Wykonawca przedstawi i po akceptacji przez zamawiającego zrealizuje program zajęć opiekuńczo - integracyjnych dla dzieci w trakcie realizacji warsztatów psychologicznych przez matki z uwzględnieniem grup wiekowych. Przewidywana liczba dzieci: - do lat 3 - 14 osób - do lat 11 - 45 osób - powyżej 11 lat - 14 osób 8.Wykonawca przedstawi i po akceptacji przez zamawiającego zrealizuje program wspólnych zajęć integracyjnych matek i dzieci. 9.Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wyjazdu od NW. 10.Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę do realizacji zadań. 11.Wykonawca wykona dostarczy do zamawiającego zdjęcia z wyjazdu integracyjnego na płycie CD. 12.Wykonawca dostarczy listę obecności wszystkich uczestników wyjazdu z ich podpisami do zamawiającego. 13.Wykonawca dostarczy ankiety oceny imprezy z uwzględnieniem oczekiwanych rezultatów zawartych w programie. 14.Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprawozdania z realizacji zadania. 15.Zamawiający wpłaci na konto Wykonawcy usługi wynagrodzenie po zakończeniu realizacji zadania, otrzymaniu faktury, sprawozdania i ankiet oceny szkolenia. 16.Wszystkie materiały sprawozdawcze i dydaktyczne, sale wykładowe opatrzone zostaną informacją o współfinansowaniu projektu w ramach Unii europejskiej z logotypem POKL i EFS. Miejsca realizacji zadania zostaną opatrzone dostarczonymi przez zamawiającego plakatami projektu, banerem i stojącym standem informacyjnym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.10.00 - 80.42.10.00 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26938 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak, projekt/program: projekt Start w samodzielność szansą dla bezrobotnych samotnych matek Działanie 7.1.1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego(EFS) Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Profilaktyki Problemowej PROFIPRO, ul. Krasnobrodzka 6/9, 03-214 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 26938
  • Oferta z najniższą ceną: 26938 oferta z najwyższą ceną: 26938
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.