eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutOrganizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego, rytmiki oraz logopedycznych w ramach projektu pn. Co dzień mądrzejsi, co dzień sprawniejsi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Łańcut: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego, rytmiki oraz logopedycznych w ramach projektu pn. Co dzień mądrzejsi, co dzień sprawniejsi
Numer ogłoszenia: 268279 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łańcut , ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252264, faks 017 2256536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego, rytmiki oraz logopedycznych w ramach projektu pn. Co dzień mądrzejsi, co dzień sprawniejsi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego, rytmiki oraz logopedycznych w ramach projektu pn. Co dzień mądrzejsi, co dzień sprawniejsi, realizowanego przez Przedszkole Publiczne w Wysokiej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie finansowane jest w całości ze środków publicznych. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO: Liczebność grup: 8-9 osobowe Liczba grup: 2 gr. Czas trwania zajęć: 15 min., Częstotliwość zajęć: 2 x tyg. dla każdej grupy Termin prowadzenia zajęć: w dniach od poniedziałku do piątku Rozpoczęcie zajęć:niezwłocznie po podpisaniu umowy Zakończenie zajęć: 30 czerwca 2015 r. Ilość zajęć do zrealizowania: 256 zajęć 1.2. ZAJĘCIA Z RYTMIKI: Liczebność grup: 17 osób Liczba grup: 1 gr. Czas trwania zajęć: 15 min., Częstotliwość zajęć: 2 x tyg. Termin prowadzenia zajęć: w dniach od poniedziałku do piątku Rozpoczęcie zajęć: niezwłocznie po podpisaniu umowy Zakończenie zajęć: 30 czerwca 2015 r. Ilość zajęć do zrealizowania: 128 zajęć 1.3. ZAJĘCIA GRUPOWE LOGOPEDYCZNE: Liczebność grup: 2-4 osobowe Czas trwania zajęć: zajęcia dla dzieci 2,5-4 letnich wymiar 15 min., zajęcia dla dzieci 5-6 letnich wymiar 30 min. Liczba grup: 12 gr. dzieci 2,5-4 letnich, 12 gr. dzieci 5-6 letnich Częstotliwość zajęć: 1x tyg. dla każdej grupy Termin prowadzenia zajęć w dniach od poniedziałku do piątku (prowadzone w tym samym czasie dla 2 różnych grup w osobnych pomieszczeniach) Rozpoczęcie zajęć: niezwłocznie po podpisaniu umowy Zakończenie zajęć: 30 czerwca 2015 r. Ilość godzin do zrealizowania 576 h (w tym 768 zajęć w wymiarze 15 min. i 768 zajęć w wymiarze 30 min.) Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie diagnozy wszystkich dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Wysokiej mającej na celu podział przedszkolaków na 24 grupy 2-4 osobowe z uwzględnieniem wieku uczestników zajęć oraz zdiagnozowanych potrzeb w zakresie poprawności wymowy. Diagnoza zostanie przeprowadzona dwukrotnie; pierwsza niezwłocznie po podpisaniu umowy, a druga w pierwszym tygodniu września 2014 r. 1.4. ZAJĘCIA INDYWIDUALNE LOGOPEDYCZNE: Rodzaj zajęć: zajęcia indywidualne Czas pracy logopedy: 2 x w tygodniu po 3h (1h = 60 min.) Termin prowadzenia zajęć: w dniach od poniedziałku do piątku Rozpoczęcie zajęć: niezwłocznie po podpisaniu umowy Zakończenie zajęć: 30 czerwca 2015 r. Ilość godzin do zrealizowania: 384 h Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie diagnozy wszystkich dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Wysokiej mającej na celu wyłonienie przedszkolaków kwalifikujących się do indywidualnego wsparcia logopedycznego. Diagnoza zostanie przeprowadzona dwukrotnie: pierwsza niezwłocznie po podpisaniu umowy, druga w pierwszym tygodniu września 2014 r. Wszystkie rodzaje zajęć prowadzone będą w Przedszkolu Publicznym w Wysokiej, Wysoka 81, 37-100 Łańcut. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi programy zajęć będących przedmiotem zamówienia dostosowane do wieku uczestników i podlegające akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ustalenia szczegółowych harmonogramów realizacji zajęć, do których Wykonawca nie będzie wnosił zastrzeżeń. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć obejmującej: dzienniki zajęć, miesięczne listy obecności, diagnozę na wstępie (dla każdego dziecka), karty obserwacji rozwoju każdego dziecka (raz na kwartał), dyplomy ukończenia zajęć. Oryginały dokumentów będą przekazywane Zamawiającemu wraz z upływem miesiąca, w którym nastąpił obowiązek ich wytworzenia, za wyjątkiem dzienników zajęć oraz dyplomów ukończenia zajęć, które będą przekazywane na koniec każdego roku szkolnego. Wykonawca jest zobowiązany do oznaczenia wszystkie materiałów i dokumentów wytworzonych w związku z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie www.pokl.wup-rzeszow.pl. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia beneficjentów na każdym jego etapie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiące nie więcej niż 40 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 usługę edukacyjną w zakresie prowadzenia zajęć odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości, co najmniej 30.000 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty Wykonawcy dokumentów wg. zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) dwoma osobami, która posiadają kwalifikacje określone w § 21 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jedn. z 2013 r. poz. 1207), które przeprowadziły co najmniej jedno szkolenie (zajęcia) logopedyczne skierowane do dzieci w wieku przedszkolnym. b) jedną osobą, która posiada kwalifikacje określone w § 11 ust. 2, 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jedn. z 2013 r. poz. 1207), która przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie (zajęcia) z języka angielskiego skierowane do dzieci w wieku przedszkolnym. c) jedną osobą, która posiada wykształcenie z przygotowaniem pedagogicznym oraz ukończone studia licencjackie lub magisterskie na kierunku wychowanie muzyczne, która przeprowadziła co najmniej jedno szkolenie (zajęcia) z rytmiki skierowane do dzieci w wieku przedszkolnym, lub osobami, które wykonywały pracę tożsamą lub odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - minimum 12 miesięcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty Wykonawcy dokumentów wg. zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Wykonawca powinien wskazać w ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom /jeżeli dotyczy/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych strony mogą dokonywać nieistotnych zmian postanowień umowy, a także zastrzegają sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano Wykonawcę polegającej na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy np. z powodu zmiany osób prowadzących zajęcia za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, że nowo wskazane osoby będą posiadały kwalifikacje do prowadzenia zajęć, jeżeli wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. zdarzenia losowe: choroba, wypadek itp.); zmianie liczebności poszczególnych grup zajęciowych, zmianie liczby grup objętych grupowymi zajęciami logopedycznymi; wynagrodzenia w przypadku zmiany ilości i liczby zajęć przez Zamawiającego oraz jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2. Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: a) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminalancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pokój nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pokój nr 5 /dziennik podawczy/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.