eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemieńZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO - INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA W KLASACH I - III W GMINIE SIEMIEŃ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-01

Siemień: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO - INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA W KLASACH I - III W GMINIE SIEMIEŃ
Numer ogłoszenia: 268300 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243666 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemień, Ul. Stawowa 1B, 21-220 Siemień, woj. lubelskie, tel. (083) 354 70 01, faks (083) 354 70 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO - INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA W KLASACH I - III W GMINIE SIEMIEŃ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych do szkół: Szkoły Podstawowej w Juliopolu, Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Miłkowie, Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim oraz dostawa do Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Siemieniu pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu systemowego - Indywidualizacja nauczania w klasach I-III w Gminie Siemień - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Nr umowy 551/POKL.09.01.02-06-312/10-00 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA został przedstawiony w załączniku Nr 6 do SIWZ.Wykonawca dostarczy materiały w dniach pracy Gminnego Zespołu Obsługi Szkół od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 - 14.00. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. Każda dostawa będzie uzgadniana szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Po każdej dostawie zostanie spisany protokół odbioru. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne, Wykonawca oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów pomocy dydaktycznych oferowanych jako równoważne. Wykonawca winien oświadczyć, że materiały dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty oraz je przekazać wraz kartami gwarancyjnymi i instrukcjami obsługi (jeśli je posiadają). Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot umowy (na okresy wskazane w opisie przedmiotu zamówienia), licząc od dnia odbioru i przekazania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.00.00 - Meble szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jaskości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty , Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Nr umowy 551/POKL.09.01.02-06-312/10-00..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WITMAR s.c., Ul. Warszawska 1, 21-200 Parczew, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70731,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85785,81

  • Oferta z najniższą ceną: 85785,81 / Oferta z najwyższą ceną: 85785,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.