eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad DunajcemZimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2015/2016 (odśnieżanie + posypywanie dróg)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Krościenko nad Dunajcem: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2015/2016 (odśnieżanie + posypywanie dróg)
Numer ogłoszenia: 268352 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem , ul. Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 262 30 77, faks 18 262 34 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko-nad-dunajcem.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2015/2016 (odśnieżanie + posypywanie dróg).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi tj: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2015/2016 (odśnieżanie + posypywanie dróg) 1.Szczegółowe określenie wielkości i zakresu zadania: Wykonanie usługi: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krościenko n.D na następujących trasach (poszczególne części zamówienia):: TRASA Nr I - sołectwo Biały Potok - Tylka, sołectwo Kąty-Niwki, sołectwo Dziadowe Kąty- Długość trasy 15,05 km TRASA Nr II - sołectwo Hałuszowa, sołectwo Krośnica - długość trasy 11,10 km TRASA Nr III - sołectwo Grywałd - długość trasy 19,30 km TRASA Nr IV -sołectwo Krościenko Zawodzie - długość trasy 11,70 km 1/Każdy z oferentów winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne TRASY ,w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac-usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 2/Koszty wizji dróg-ulic będących przedmiotem zamówienia poniesie oferent. 3/Zakres prac, obowiązków oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje zakup materiału na posypywanie dróg takich jak: piasek, grys, sól. 4/Realizacja usługi prowadzona będzie przy użyciu sprzętu i środków transportowych będących w jego dyspozycji posiadającego aktualne badania techniczne oraz oznakowanie pojazdów zgodne z warunkami wynikającymi z ustawy dnia 20 czerwca1977r. i należyta starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. 5/Drogi muszą być odśnieżane we wczesnych godzinach rannych do godz. 6.00 oraz w ciągu dnia czyli na bieżąco aby gromadzący się na jezdni śnieg, błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się na drogach (zapis ten nie dotyczy przypadków kiedy występują b. ciężkie warunki pogodowe w ciągu doby). 6/Drogi mają być na bieżąco posypywane w celu likwidowania śliskości, gołoledzi. 7/Wykonywanie czynności ma być rzetelne i w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych. 8/Uwzględnianie uwag i wniosków Zamawiającego oraz sołtysów poszczególnych sołectw w okresie wykonywania obowiązków umowy. 9/Wynagrodzenie wykonawcy usługi zostanie pomniejszone o 50% za każdy miesiąc kalendarzowy, jeżeli w m-cu nie wystąpiły zjawiska atmosferyczne skutkujące koniecznością użycia sprzętu do utrzymania dróg powyżej 15 dni a w listopadzie 7 dni. z tym że ostateczne wynagrodzenie wykonawcy nie będzie niższe niż 50% ceny podanej w ofercie. 10/Kryterium oceny pracy jest przejezdność dróg - ulic oraz likwidacja gołoledzi 11/Do obowiązków wykonawcy w ramach złożonej oferty należeć będzie po okresie zimowym tj. po dniu 31-03-2016 r. wykonanie prac porządkowych polegających na zamiataniu i zebraniu materiału używanego do posypywania jezdni na odśnieżanych trasach. W/w prace wykonawca jest zobowiązany wykonać w terminie 14 dni od telefonicznego lub pisemnego wezwania przez Zamawiającego. 12/Wykonawca na swój koszt dokona naprawy wszelkich zniszczeń powstałych w mieniu gminnym lub osób prawnych lub fizycznych niezwłocznie po zakończeniu akcji zimowej. 13/W przypadku stwierdzenia nie przejezdności drogi - ulicy utrzymującej się dłużej niż 24 godziny Zamawiający może po uprzednim powiadomieniu wykonawcy zlecić przywrócenie przejezdności drogi - ulicy innej firmie na koszt wykonawcy , a koszt zleconej usługi zamawiający potrąci wykonawcy z przysługującego mu miesięcznego ryczałtowego wynagrodzenia za dany miesiąc..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: niewymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku oferty: potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię aktualnej opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 1 do SIWZ Wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ; Podpisane oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika (jeżeli występuje) w.g Załącznika Nr 3a do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I.W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że w przypadku występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych po okresie obowiązywania umowy, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy w formie pisemnego aneksu. II.Cena brutto przedmiotu umowy może zmienić się tylko w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT określona jest zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 ze zm.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Kroscienko+n_Dunajcem
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego:- Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, pok. nr 2 w godzinach urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Krościenko n.D, Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa I - Biały Potok, Tylka, Kąty-Niwki, Dziadowe Kąty Wymagany sprzęt do odśnieżania: samochód z pługiem, ciągnik z pługiem, koń z pługiem 2015-2016 ilość km bez posypywania ilość km z posypywaniem razem Biały Potok-Tylka razem 6,65 6,65 Biały Potok -Tylka (Górzany) 4,0 4,0 Pustki do Gabrysia (do Dolinki) 0,2 0,2 od Gabrysia do szkoły (odśnieżanie konne) 0,6 0,6 od Dydy Cz. do os. Rokitek-Surowiak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi: zimowe utrzymanie dróg gminnych TRASA Nr I - sołectwo Biały Potok - Tylka, sołectwo Kąty-Niwki, sołectwo Dziadowe Kąty- Długość trasy 15,05 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa II Krośnica, Hałuszowa Wymagany sprzęt do odśnieżania: samochód z pługiem, ciągnik z pługiem, 2015-2016 ilość km bez posypywania ilość km z posypywaniem razem Krośnica razem 6,1 6,1 ul. Trakt Królewski 0,4 0,4 ul. Ojca Leona + droga do Jandurów 2,2 2,2 ul. Dziołki 0,3 0,3 ul. Polna 0,7 0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych TRASA Nr II - sołectwo Hałuszowa, sołectwo Krośnica - długość trasy 11,10 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa III Grywałd Wymagany sprzęt do odśnieżania samochód z pługiem, ciągnik z pługiem, 2015-2016 ilość km bez posypywania ilość km z posypywaniem razem ul. Dworska --------- 0,6 0,6 ul. Gielniarz --------- 0,8 0,8 ul. Graniczna (do posesji nr 9) ----- 1,0 1,0 ul. Kościelna ----- 0,6 0,6 ul. Krośnicka ----- 0,6 0,9 ul. Krótka ----- 0,1 0,1 ul. Kwiatowa ----- 0,4 0,4 ul. Lipowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych TRASA Nr III - sołectwo Grywałd - długość trasy 19,30 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trasa IV Krościenko Zawodzie Wymagany sprzęt do odśnieżania samochód z pługiem, ciągnik z pługiem, 2015-2016 ilość km bez posypywania ilość km z posypywaniem razem Chodnik Przyjaźni -------1,6 1,7 ul. Franciszka Koterby-kuriera AK ---- 0,4 0,4 ul. Jarek ------ 0,9 0,9 ul. Juraszowa ------1,5 1,5 ul. Karola Wojtyły - papieża --- 0,6 0,6 ul. Leśna -----1,1 1,1 ul. Polna (do Kaczorowskiego) ----- 0,6 0,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, TRASA Nr IV -sołectwo Krościenko Zawodzie - długość trasy 11,70 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.