Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-09
Krościenko nad Dunajcem: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym
2015/2016
(odśnieżanie + posypywanie dróg)
Numer ogłoszenia: 268352 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem , ul. Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 262 30 77, faks 18 262 34 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko-nad-dunajcem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2015/2016 (odśnieżanie + posypywanie dróg).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi tj: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2015/2016 (odśnieżanie + posypywanie dróg) 1.Szczegółowe określenie wielkości i zakresu zadania: Wykonanie usługi: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krościenko n.D na następujących trasach (poszczególne części zamówienia):: TRASA Nr I - sołectwo Biały Potok - Tylka, sołectwo Kąty-Niwki, sołectwo Dziadowe Kąty- Długość trasy 15,05 km TRASA Nr II - sołectwo Hałuszowa, sołectwo Krośnica - długość trasy 11,10 km TRASA Nr III - sołectwo Grywałd - długość trasy 19,30 km TRASA Nr IV -sołectwo Krościenko Zawodzie - długość trasy 11,70 km 1/Każdy z oferentów winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne TRASY ,w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac-usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 2/Koszty wizji dróg-ulic będących przedmiotem zamówienia poniesie oferent. 3/Zakres prac, obowiązków oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje zakup materiału na posypywanie dróg takich jak: piasek, grys, sól. 4/Realizacja usługi prowadzona będzie przy użyciu sprzętu i środków transportowych będących w jego dyspozycji posiadającego aktualne badania techniczne oraz oznakowanie pojazdów zgodne z warunkami wynikającymi z ustawy dnia 20 czerwca1977r. i należyta starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. 5/Drogi muszą być odśnieżane we wczesnych godzinach rannych do godz. 6.00 oraz w ciągu dnia czyli na bieżąco aby gromadzący się na jezdni śnieg, błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się na drogach (zapis ten nie dotyczy przypadków kiedy występują b. ciężkie warunki pogodowe w ciągu doby). 6/Drogi mają być na bieżąco posypywane w celu likwidowania śliskości, gołoledzi. 7/Wykonywanie czynności ma być rzetelne i w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych. 8/Uwzględnianie uwag i wniosków Zamawiającego oraz sołtysów poszczególnych sołectw w okresie wykonywania obowiązków umowy. 9/Wynagrodzenie wykonawcy usługi zostanie pomniejszone o 50% za każdy miesiąc kalendarzowy, jeżeli w m-cu nie wystąpiły zjawiska atmosferyczne skutkujące koniecznością użycia sprzętu do utrzymania dróg powyżej 15 dni a w listopadzie 7 dni. z tym że ostateczne wynagrodzenie wykonawcy nie będzie niższe niż 50% ceny podanej w ofercie. 10/Kryterium oceny pracy jest przejezdność dróg - ulic oraz likwidacja gołoledzi 11/Do obowiązków wykonawcy w ramach złożonej oferty należeć będzie po okresie zimowym tj. po dniu 31-03-2016 r. wykonanie prac porządkowych polegających na zamiataniu i zebraniu materiału używanego do posypywania jezdni na odśnieżanych trasach. W/w prace wykonawca jest zobowiązany wykonać w terminie 14 dni od telefonicznego lub pisemnego wezwania przez Zamawiającego. 12/Wykonawca na swój koszt dokona naprawy wszelkich zniszczeń powstałych w mieniu gminnym lub osób prawnych lub fizycznych niezwłocznie po zakończeniu akcji zimowej. 13/W przypadku stwierdzenia nie przejezdności drogi - ulicy utrzymującej się dłużej niż 24 godziny Zamawiający może po uprzednim powiadomieniu wykonawcy zlecić przywrócenie przejezdności drogi - ulicy innej firmie na koszt wykonawcy , a koszt zleconej usługi zamawiający potrąci wykonawcy z przysługującego mu miesięcznego ryczałtowego wynagrodzenia za dany miesiąc..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: niewymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku oferty: potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię aktualnej opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 1 do SIWZ Wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ; Podpisane oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika (jeżeli występuje) w.g Załącznika Nr 3a do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I.W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że w przypadku występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych po okresie obowiązywania umowy, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy w formie pisemnego aneksu. II.Cena brutto przedmiotu umowy może zmienić się tylko w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT określona jest zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 ze zm.)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Kroscienko+n_Dunajcem
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego:- Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, pok. nr 2 w godzinach urzędowania..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Krościenko n.D, Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa I - Biały Potok, Tylka, Kąty-Niwki, Dziadowe Kąty Wymagany sprzęt do odśnieżania: samochód z pługiem, ciągnik z pługiem, koń z pługiem 2015-2016 ilość km bez posypywania ilość km z posypywaniem razem Biały Potok-Tylka razem 6,65 6,65 Biały Potok -Tylka (Górzany) 4,0 4,0 Pustki do Gabrysia (do Dolinki) 0,2 0,2 od Gabrysia do szkoły (odśnieżanie konne) 0,6 0,6 od Dydy Cz. do os. Rokitek-Surowiak.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi: zimowe utrzymanie dróg gminnych TRASA Nr I - sołectwo Biały Potok - Tylka, sołectwo Kąty-Niwki, sołectwo Dziadowe Kąty- Długość trasy 15,05 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa II Krośnica, Hałuszowa Wymagany sprzęt do odśnieżania: samochód z pługiem, ciągnik z pługiem, 2015-2016 ilość km bez posypywania ilość km z posypywaniem razem Krośnica razem 6,1 6,1 ul. Trakt Królewski 0,4 0,4 ul. Ojca Leona + droga do Jandurów 2,2 2,2 ul. Dziołki 0,3 0,3 ul. Polna 0,7 0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych TRASA Nr II - sołectwo Hałuszowa, sołectwo Krośnica - długość trasy 11,10 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa III Grywałd Wymagany sprzęt do odśnieżania samochód z pługiem, ciągnik z pługiem, 2015-2016 ilość km bez posypywania ilość km z posypywaniem razem ul. Dworska --------- 0,6 0,6 ul. Gielniarz --------- 0,8 0,8 ul. Graniczna (do posesji nr 9) ----- 1,0 1,0 ul. Kościelna ----- 0,6 0,6 ul. Krośnicka ----- 0,6 0,9 ul. Krótka ----- 0,1 0,1 ul. Kwiatowa ----- 0,4 0,4 ul. Lipowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych TRASA Nr III - sołectwo Grywałd - długość trasy 19,30 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trasa IV Krościenko Zawodzie Wymagany sprzęt do odśnieżania samochód z pługiem, ciągnik z pługiem, 2015-2016 ilość km bez posypywania ilość km z posypywaniem razem Chodnik Przyjaźni -------1,6 1,7 ul. Franciszka Koterby-kuriera AK ---- 0,4 0,4 ul. Jarek ------ 0,9 0,9 ul. Juraszowa ------1,5 1,5 ul. Karola Wojtyły - papieża --- 0,6 0,6 ul. Leśna -----1,1 1,1 ul. Polna (do Kaczorowskiego) ----- 0,6 0,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, TRASA Nr IV -sołectwo Krościenko Zawodzie - długość trasy 11,70 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo - Badawczej - nadzór inwestorski
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo - Badawczej
- Rozbudowa budynku punktu przedszkolnego z przeznaczeniem na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną oraz wyposażeniem
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.