Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Wrocław: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO
I DIAGNOSTYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 268355 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital dla Szkół Wyższych im. prof. E. Szczeklika , ul. Chopina 5/7, 51-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 348 25 16, fax. 0-71 348 05 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I DIAGNOSTYCZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego i diagnostycznego: Stół rehabilitacyjny Aparat ortopedyczny do ciągłej biernej mobilizacji stawu skokowego Rotor do aktywnej i pasywnej gimnastyki kończyn górnych i dolnych Zestaw do oceny i treningu izokinetycznego układu kostno-mięśniowego Zestaw do ćwiczeń wraz z systemem diagnostyczno-treningowym wykorzystujący optyczne i akustyczne sprzężenie zwrotne Fotel wielofunkcyjny do ćwiczeń oporowych i diagnostyki oraz pomiaru momentów sił mięśni kończyn górnych i dolnych Fotel do ćwiczeń oporowych kończyn górnych i dolnych Bieżnia Parapodium statyczno-dynamiczne z biofeedbackiem Ultrasonograf Mata rehabilitacyjna Pulsoksymetr Crosstrainer Urządzenie pneumatyczne siłowe do treningu mięśni klatki piersiowej i ramion Pneumatyczne urządzenie dwufunkcyjne do treningu mięśni pleców i ramion Pneumatyczne urządzenie do treningu mięśni ruchu obrotowego tułowia Pneumatyczne urządzenie dwufunkcyjne do treningu mięśni przywodzicieli i odwodzicieli Pneumatyczne urządzenie dwufunkcyjne do treningu mięśni prostowników i zginaczy stawu kolanowego Pneumatyczne urządzenie dwufunkcyjne do treningu mięśni kończyn dolnych Kompresor do pneumatycznego urządzenia siłowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.00.00 - 33.31.00.00 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej 37.44.13.00 - Rowery stacjonarne 37.42.60.00 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi 37.44.11.00 - Bieżnie mechaniczne 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 37.42.10.00 - Maty gimnastyczne 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełniania 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu - za spełnienie wymogu Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, które będzie oceniane według formuły (spełnia - nie spełnia). 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających podmiotowe warunki udziału w postępowaniu 1. Oświadczenie wynikające z treści art. 44 ustawy PZP 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Kopię koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem w myśl przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.2004.173.1807) 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty określone w Rozdziale IV pkt. 1,2 SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. Wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia wymaganych warunków, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia według poniższych zasad: 1. Opis danych technicznych oferowanego asortymentu, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego. Jednocześnie należy w Załączniku nr 2 podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć ( np. zakreślaczem ) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) Zamawiający żąda ważnych i aktualnych dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu na oferowany wyrób medyczny w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Szpital dla Szkół Wyższych im. prof. E. Szczeklika
51-609 Wrocław, ul. Chopina 5/7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital dla Szkół Wyższych im. prof. E. Szczeklika, 51-609 Wrocław, ul. Chopina 5/7, pok. 122.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa aparatu USG wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-143/2024
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Dostawa aparatów USG dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego (ZP-127/2024)
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.