eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa aparatury medycznej według 5 grup

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Kraków: Dostawa aparatury medycznej według 5 grup
Numer ogłoszenia: 268360 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202522 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szpital spólka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej według 5 grup.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz aparatury medycznej (dalej aparatura) według 5 grup, zgodnie z opisem i liczbą określoną w załącznikach od nr 1 do nr 5 stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: specyfikacja): Grupa 1 - Łóżko szpitalne sterowane elektrycznie z materacem powietrznym, zmiennociśnieniowym i wagą 2 sztuki; Łóżko szpitalne sterowane elektrycznie z wagą i materacem powietrznym 1sztuka. Grupa 2 Monitor hemodynamiczny w liczbie 1 sztuka; Grupa 3 Monitor do ciągłych pomiarów hemodynamicznych 1 sztuka; Grupa 3 Respirator stacjonarny z nebulizatorem 5 sztuk; Grupa 4 Laser holmowy 1 sztuka; 2.Główne i pomocnicze kody CPV przedmiotu zamówienia: 33000000-0 - Urządzenia medyczne 33192120-9; 33195000-3; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki od nr 1 do nr 5 - zestawienia parametrów techniczno użytkowych, które wypełnione i zatwierdzone przez osobę upoważnioną do reprezentacji należy dołączyć do oferty przetargowej. 4. Opis przedmiotu zamówienia: a) dopuszcza się składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi poszczególna grupa od nr 1 do nr 5. b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danej grupie zgodnie z załącznikami od nr 1 do nr 5 do specyfikacji zostaną odrzucone; c) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy, b) warunki serwisu i gwarancji: - czas podjęcia naprawy przez serwis - nie dłużej niż 48 godzin, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia -maksymalnie do 5 dni roboczych, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw w przypadku kiedy usunięcie usterki i wykonanie naprawy będzie wymagało importu części zamiennych lub podzespołów, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 14 dni roboczych, - przeglądy techniczne w okresie trwania gwarancji według zaleceń producenta - po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności aparatu, - zastępczy aparat na okres naprawy przekraczający 5 dni roboczych - zapewnienie, w siedzibie Zamawiającego, szkolenia pracownikom medycznym bezpośredniego użytkownika (5-10 osób) oraz pracownikom Sekcji Aparatury Medycznej (2 osoby) w czasie zapewniającym prawidłową i bezpieczną obsługę aparatu, zakończone wydaniem świadectwa uczestnictwa; - wymaga się dostarczenia wraz z dostawą aparatu, dokumentów wynikających z nowelizacji Ustawy o Wyrobach Medycznych. - wraz z aparatem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim lub w języku obcym (z zastrzeżeniem pkt. VIII/5 SIWZ) potwierdzającą wymagane parametry technicznoużytkowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: grupa 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RICHTER MED. S.A., ul. Dzaiłkowa 115, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104166,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133953,64

  • Oferta z najniższą ceną: 133953,64 / Oferta z najwyższą ceną: 133953,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: grupa 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASQA Polska Sp. z o.o., ul. Bobrecka 27, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: grupa 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDWARDS LIFESCIENCES Poland Sp. zo.o., Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60185,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86076,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86076,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86076,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: grupa 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COVIDIEN Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 388888,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 422496,00

  • Oferta z najniższą ceną: 422496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 422496,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: grupa 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONSULTRONIX S.A., ul. Racławicka 58, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149580,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.