eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławPromocja miasta Inowrocław oraz samorządowego zakładu budżetowego - OSiR podczas rozgrywek I ligi w piłce koszykowej mężczyzn z udziałem drużyny Sportino Inowrocław S.A. - zgodnie z terminarzem Polskiego Związku Koszykówki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-27

Inowrocław: Promocja miasta Inowrocław oraz samorządowego zakładu budżetowego - OSiR podczas rozgrywek I ligi w piłce koszykowej mężczyzn z udziałem drużyny Sportino Inowrocław S.A. - zgodnie z terminarzem Polskiego Związku Koszykówki.
Numer ogłoszenia: 268368 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253938 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555350, faks 052 3555366.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja miasta Inowrocław oraz samorządowego zakładu budżetowego - OSiR podczas rozgrywek I ligi w piłce koszykowej mężczyzn z udziałem drużyny Sportino Inowrocław S.A. - zgodnie z terminarzem Polskiego Związku Koszykówki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Promocja miasta Inowrocław oraz samorządowego zakładu budżetowego - OSiR podczas rozgrywek I ligi w piłce koszykowej mężczyzn z udziałem drużyny Sportino Inowrocław S.A. - zgodnie z terminarzem Polskiego Związku Koszykówki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPORTINO INOWROCŁAW S.A., Al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500026,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 500000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 500000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 500000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawowym celem jest promocja miasta. Oznacza to, że miasto kupując usługi realizuje zadania własne. Celem zakupu organizacji imprez sportowych organizowanych przez SPORTINO INOWROCŁAW S.A. jest przybliżenie ich jak największej grupie mieszkańców miasta, integracja wokół przedsięwzięć promujących sport i rywalizację fair play na najwyższym poziomie. Zamiarem miasta jest także to, aby zakupione imprezy przewidywały oprócz meczów w wykonaniu profesjonalnej drużyny także pokazy umiejętności zawodników i otwarte treningi. Ma to promować miasto jako samorząd wspierający sport, który osiąga szczególne sukcesy. Ma dawać mieszkańcom miasta okazję do kontaktu ze sportem na najwyższym poziomie i bezpośredni z zawodnikami z I ligi rozgrywek. Ma być także alternatywną propozycją spędzania wolnego czasu promująca zdrowy tryb życia. Miasto - OSiR wykorzystuje wszystkie kanały medialne i poza medialne dla prowadzenia sprawnej komunikacji ze wszystkimi grupami odbiorców: a. mieszkańców powiatu; b. gości (turyści i kuracjusze); c. potencjalnych inwestorów. W procesie komunikacji miasta istotną część stanowi promocja, czyli kierowanie komunikatów reklamujących miasto. Warunkiem skutecznej promocji jest tworzenie wyrazistych komunikatów odpowiadających na potrzeby informacyjne konkretnych grup docelowych. Jednym ze sposobów promocji jest promocja poprzez sport. Niesie za sobą także okazję do: a. wspierania, rozwoju i popularyzacji sportu wśród młodzieży; b. wspieranie, rozwój i promocja sportu i kultury fizycznej wśród osób niepełnosprawnych; c. rozwój świadomości obywatelskiej i kulturowej poprzez upowszechnianie sportu i kultury fizycznej; d. upowszechnianie i propagowanie kultury fizycznej i sportu jako przeciwdziałanie patologiom społecznym. Najbardziej skuteczne z punktu widzenia ekonomicznego jest wykorzystanie sukcesów sportowych. To dowód na nowoczesne rozumienie promocji poprzez sport. Sukcesy w sporcie mają zwykle szeroką społeczną oprawę. Biorąc to pod uwagę ciężar działań promocyjnych w tej sferze należy skupić zarówno na budowaniu u mieszkańców poczucia społecznej integracji jak i zainteresowania u turystów, których przyjazd do miasta warunkuje jego właściwy rozwój gospodarczy. Koszykówka jest dyscypliną sportu, która może z powodzeniem stanowić ofertę rodzinnego spędzania czasu oraz kreowania pozytywnych wzorców współzawodnictwa, kształtowania postaw społecznych oraz promocji działania w zbiorowości. Sport kwalifikowany daje ponadto możliwość szerokiej reklamy w mediach o zasięgu ogólnopolskim, zwykle w tzw. prime timie, czyli najlepszym czasie antenowych. Sport kwalifikowany gromadzi do tego największą telewizyjną widownię. Grupa potencjalnych inwestorów jest kolejną kategorią odbiorców do jakich dotrze komunikat reklamowy zawarty w procesie promocji za pośrednictwem sportu. Połączenie ekologicznego kierunku rozwoju miasta z uwzględnieniem uzdrowiskowego charakteru miasta z promocją za pośrednictwem sportu wydaje się optymalne. Należy zatem poszukiwać na terenie miasta podmiotów, które dają możliwości realizacji komunikacyjnych założeń skutecznego dotarcia do grup docelowych. Jedynym klubem sportowym jaki pozwoli na wypełnienie tych zadań to SPORTINO INOWROCŁAW S.A. Miasto, gmina czy region niewątpliwie potrzebują takich samych działań promocyjnych jak każdy wyrób, ponieważ przypominają one duże firmy działające na wolnym rynku. Nie można, więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia ze zm.) - należy do jej zadań własnych. Miasto oczekuje więc od marketingu i promocji przez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Dobry osiągający wysokie wyniki sportowe, zawodnik czy zespół osadzony w takim, a nie innym klubie sportowym nie tylko nobilituje klub, ale i wyrabia dobry wizerunek miasta. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy w tym przedmiocie - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a u Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.