Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-08
Łódź: 38/PN/ZP/D/2016 Dostawa profesjonalnej chemii do utrzymania czystości na terenie obiektów szpitalnych
Numer ogłoszenia: 26838 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6393452, 6393458, faks 42 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 38/PN/ZP/D/2016 Dostawa profesjonalnej chemii do utrzymania czystości na terenie obiektów szpitalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 38/PN/ZP/D/2016 Dostawa profesjonalnej chemii do utrzymania czystości na terenie obiektów szpitalnych z podziałem na 16 pakietów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wskazanego warunku, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej jednej dostawy środków czystościowych, na którą Wykonawca składa ofertę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto nie mniejszej niż: Pakiet nr 1 - 3 000,00 Pakiet nr 2 - 4 200,00 Pakiet nr 3 - 6 000,00 Pakiet nr 4 - 5 500,00 Pakiet nr 5 - 3 200,00 Pakiet nr 6 - 3 800,00 Pakiet nr 7 - 7 500,00 Pakiet nr 8 - 3 700,00 Pakiet nr 9 - 3 800,00 Pakiet nr 10 - 8 300,00 Pakiet nr 11 - 1 300,00 Pakiet nr 12 - 7 100,00 Pakiet nr 13 - 5 300,00 Pakiet nr 14 - 550,00 Pakiet nr 15 - 300,00 Pakiet nr 16 - 700,00 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt. 1. 3. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. 4. Przy ocenie spełnienia warunku udziału, o których mowa w pkt. 1.2 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, Wykonawca będzie zobowiązany złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt. 2. 7. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu - w zakresie pakietów 13, 15 i 16 aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i do używania oraz karty charakterystyki dla pozostałych pakietów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu karty charakterystyki / w formie papierowej i na nośniku elektronicznym CD/, zgodnie z zaoferowanym asortymentem. W formie kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Niedostarczenie lub odmowa dostarczenia dokumentów, o których mowa powyżej, jest jednoznaczne z odmową zawarcia umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin płatności - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy. Cenna netto pozostaje bez zmian. 3. Zmiana treści umowy, po uprzednich pisemnych obustronnych uzgodnieniach, może nastąpić m.in. w następujących przypadkach: a) istotnej zmiany stawek celnych; b) wprowadzenia cen promocyjnych lub obniżenie cen dla towaru wskazanego w Formularzu cenowym; c) wycofania bądź braku dostępności towaru wskazanego w Formularzu cenowym i zastąpienia go towarem równoważnym w zaoferowanej w ofercie cenie; d) zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego mająca wpływ na realizację niniejszej umowy; e) zmiana przepisów prawa mających wpływ na realizacje niniejszej umowy; 3. Za towar równoważny Zamawiający uznaje towar co najmniej spełniający wymagania określone w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.usk.umed.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ USK im. WAM - CSW, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ USK im. WAM - CSW, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy do użycia preparat w formie piany. Przeznaczony do mycia powierzchni wodoodpornych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat, przeznaczony do codziennego mycia wszelkich powierzchni wodoodpornych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat, przeznaczony do czyszczenia, polerowania, konserwacji powierzchni ze stali nierdzewnej, aluminium, stali galwanizowanej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat, przeznaczony do mycia powierzchni i przedmiotów sanitarnych odpornych na działanie kwasów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat przeznaczony do mycia szyb, luster oraz innych powierzchni szklanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat, przeznaczony do codziennego mycia i pielęgnacji podłóg wodoodpornych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydajny preparat do zabezpieczania różnych typów podłóg np. z linoleum, PCV, lastrico, betonu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Silnie działający preparat bezzapachowy do zmywania starych powłok woskowych i polimerowych na powierzchniach odpornych na alkalia, typu lastriko, PCV, gres, terakota..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatnościq - 3
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezbarwny, bezzapachowy preparat do gruntownego czyszczenia ręcznego lub maszynowego posadzek odpornych na działanie alkalii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydajny preparat do zabezpieczenia większości wodoodpornych podłóg twardych tj., linoleum, PCV, lastriko, beton..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-0, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleczko przeznaczone do czyszczenia różnych powierzchni kuchennych i sanitarnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odświeżacz powietrza, pozostawiający świeży zapach w pomieszczeniu. Neutralizujący i usuwający nieprzyjemne zapachy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło w płynie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do ręcznego mycia naczyń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy do użycia środek na bazie etanolu i propanolu z dodatkiem amin i QAV..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koncentrat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni i sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i materiałów do sprzątania dla KWP i KMP/KPP
- Zakup i dostawa środków czystości i higieny, oraz zakup i dostawa sprzętu do higienizacji i sprzętu gospodarczego
- "Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 15/25/P
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.