eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówDostawa odczynników, materiałów kontrolnych ; osprzętu laboratoryjnego z tworzyw sztucznych ; materiałów zużywalnych i płynów do stacji wody ; materiałów zużywalnych i płynów eksploatacyjnych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej ZOZ Głogów Znak sprawyZP/31.1-4/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-12

Głogów: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych ; osprzętu laboratoryjnego z tworzyw sztucznych ; materiałów zużywalnych i płynów do stacji wody ; materiałów zużywalnych i płynów eksploatacyjnych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej ZOZ Głogów Znak sprawy: ZP/31.1-4/2011
Numer ogłoszenia: 268399 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sbip.pl/zoz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych ; osprzętu laboratoryjnego z tworzyw sztucznych ; materiałów zużywalnych i płynów do stacji wody ; materiałów zużywalnych i płynów eksploatacyjnych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej ZOZ Głogów Znak sprawy: ZP/31.1-4/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią cztery oddzielne zadania. Zadanie Nr 1 - Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych do posiadanych analizatorów dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej ZOZ Głogów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: formularz cenowy (Specyfikacja asortymentowo - ilościowa). Zadanie podzielone zostało na pięć pakietów. Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrany pakiet (y) (jeden lub więcej), przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu. Nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości artykułów. Obowiązkiem wykonawcy jest zabezpieczenie płynności zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy. Zadanie Nr 2: Dostawa osprzętu laboratoryjnego z tworzyw sztucznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: formularz cenowy (Specyfikacja asortymentowo - ilościowa). Zadanie podzielone zostało na pięć pakietów. Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrany pakiet (y) (jeden lub więcej), przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu. Nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości artykułów. Obowiązkiem wykonawcy jest zabezpieczenie płynności zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy. Zadanie Nr 3: Dostawa materiałów zużywalnych i płynów do stacji wody MEDICA 30 firmy ELGA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: formularz cenowy (Specyfikacja asortymentowo - ilościowa). Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. Obowiązkiem wykonawcy jest zabezpieczenie płynności zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy. Zadanie Nr 4: Dostawa materiałów zużywalnych i płynów eksploatacyjnych do analizatora Biochemicznego OLYMPUS AU 400. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: formularz cenowy (Specyfikacja asortymentowo - ilościowa). Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. Obowiązkiem wykonawcy jest zabezpieczenie płynności zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W odniesieniu do Zadania nr 1: oświadczenie, że oferowane odczynniki i materiały kontrolne pochodzą od jednego producenta; oświadczenie, że oferowane odczynniki nie zawierają cyjanków; oświadczenie, że oferowane odczynniki nie wymagają wprowadzenia modyfikacji w analizatorze; aktualne karty charakterystyki dla odczynników; W odniesieniu do Zadania nr 2: do każdego pakietu wymagane dostarczenie wraz z ofertą próbek (3 - 5 szt.); deklaracje zgodności CE. W odniesieniu do Zadania nr 3 i 4 aktualne karty charakterystyki dla oferowanych odczynników.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla Zadania Nr 1 - 4: Formularz oferty; Formularz cenowy - Specyfikacja asortymentowo-ilościowa; Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii; Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Dokumenty wymagane przez zamawiającego i dołączone do Formularza oferty mogą być przedstawione (dotyczy wszystkich zadań) w formie oryginału; w formie kopii potwierdzonej Za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. W przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną i prowadzącą działalność gospodarczą, zaleca się dołączenia do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba / osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Ponadto w odniesieniu do Zadania nr 1 pakiet nr 1 i 2 należy dołączyć oświadczenie, że wykonawca zapewnia przegląd techniczny analizatorów jeden raz w roku przez serwis.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do Zadania Nr 1 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy : promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy; zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych do ogólnej wartości przedmiotu umowy; wprowadzenie na rynek przez Wykonawcę produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego; przejściowy brak produktu na rynku przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a są one korzystne dla Zamawiającego. W odniesieniu do Zadania Nr 2: promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy; zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych, do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w umowie; zmiany numeru katalogowego nie powodującej zmiany przedmiotu umowy; zmiany sposobu konfekcjonowania nie powodującej zmiany przedmiotu umowy; dostarczenia osprzętu zamiennego o parametrach nie gorszych od objętego umową, w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak osprzętu z przyczyn leżących po stronie producenta. W odniesieniu do Zadania Nr 3: promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy; zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych, do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w umowie; zmiany numeru katalogowego nie powodującej zmiany przedmiotu umowy; dostarczenia osprzętu zamiennego o parametrach nie gorszych od objętego umową, w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak osprzętu z przyczyn leżących po stronie producenta. W odniesieniu do Zadania Nr 4: promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy; zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych, do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w umowie; zmiany numeru katalogowego nie powodującej zmiany przedmiotu umowy; zmiany sposobu konfekcjonowania nie powodującej zmiany przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, budynek D - Dział Administracyjny - zamówienia publiczne w dni robocze w godzinach od 07:00 do 14:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ulica Kościuszki 15, budynek Dyrekcji -kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp; umowy ramowej; wykorzystania aukcji elektronicznej; ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych do posiadanych analizatorów dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej ZOZ Głogów. Znak sprawy: ZP/31.1/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę odczynników, materiałów kontrolnych oraz zużywalnych do posiadanych analizatorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy (Specyfikacja asortymentowo - ilościowa) Zadanie podzielone zostało na pięć pakietów: Pakiet Nr 1 dostawa odczynników i materiałów kontrolnych do analizatora K4500 firmy SYSMEX; Pakiet nr 2 dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora glukozy EBIO basic firmy EPPENDORF; Pakiet nr 3 dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do OSMOMETRU 800cl firmy TRIDENT; Pakiet nr 4 dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora biochemicznego SYNCHRON CX5/CE firmy BECKMAN; Pakiet nr 5 dostawa materiałów zużywalnych do STACJI WODY firmy SUW Service dla analizatora biochemicznego SYNCHRON CX5/CE firmy BECKMANN..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Osprzęt z tworzyw sztucznych. Znak sprawy: ZP/31.2/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę osprzętu laboratoryjnego z tworzyw sztucznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej ZOZ Głogów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy (Specyfikacja asortymentowo - ilościowa). Zadanie podzielone zostało na pięć pakietów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Materiały zużywalne i płyny do stacji wody MEDICA 30 firmy ELGA Znak sprawy: ZP/31.3/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Formularz cenowy (Specyfikacja asortymentowo - ilościowa). Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Materiały zużywalne i płyny eksploatacyjne do analizatora biochemicznego OLYMPUS AU 400. Znak sprawy: ZP/31.4/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych i płynów eksploatacyjnych do analizatora Biochemicznego OLYMPUS AU 400. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Formularz cenowy (Specyfikacja asortymentowo - ilościowa). Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.