Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Zakopane: PRZYJĘCIE ODPADÓW DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIANIA
Numer ogłoszenia: 26841 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Kamieniec 25, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015215, fax 018 2017120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalna Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYJĘCIE ODPADÓW DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przyjęciu odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. - Rodzaj i kod odpadów: odpady o kodzie 20 03 01 - nie segregowane zmieszane) odpady komunalne - Przewidywana roczna ilość odpadów: min. 2 000 ton, max. 4 000 ton - Załadunek: po stronie Zamawiającego, - Transport: po stronie Zamawiającego, - Termin dostarczania: od poniedziałku do soboty w godz. od 8:00 do 16:00 z wyjątkiem świąt - Sposób przyjęcia odpadów: przyjmowane odpady muszą być ważone na egalizowanej wadze przy udziale pracownika Zamawiającego każdorazowo, ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego, podpisanego przez obie strony.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, zgodnie z art.26 Ustawy o odpadach na minimum 4 000 ton odpadów o kodzie 20 03 01, w okresie jednego roku; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy: a) wypełniony druk oferty przetargowej stanowiący zał. 1 do specyfikacji; b) oświadczenie wykonawcy o korzystaniu z podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia zał.2 do siwz, w którym Zamawiający zobowiązany jest wskazać części zamówienia które wykonane będą z udziałem podwykonawców, jeżeli ich udział w Zamówieniu Wykonawca przewiduje c) Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium zgodnie z pkt.9 siwz; d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone przepisami art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych, stanowiące zał. 3 do siwz; e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) Zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, zgodnie z art.26 Ustawy o odpadach na minimum 4 000 ton odpadów o kodzie 20 03 01, w okresie jednego roku;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:00, miejsce: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Świadczenie w 2025 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasto Zakopane
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Zakup pojazdu 6-cio kołowego wraz z gąsienicami dla zespołu do zadań infrastrukturalnych
- "Świadczenie usług cateringowych dla SP nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 26.06.2025 r. z możliwością skorzystania z prawa opcji"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku - z podziałem na 6 części
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.