Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-27
Inowrocław: WRM.40/2010 roboty budowlane pn. Modernizacja podjazdu do S O R (Izby Przyjęć) Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu wchodzące w skład wniosku aplikacyjnego pn. Zwiększenie dostępu do świadczeń zdrowotnych przez doposażenie i modernizację szpitalnego oddziału ratunkowego w PSZOZ Inowrocław
Numer ogłoszenia: 268454 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667 , strona internetowa www.bip.pszozino.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WRM.40/2010 roboty budowlane pn. Modernizacja podjazdu do S O R (Izby Przyjęć) Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu wchodzące w skład wniosku aplikacyjnego pn. Zwiększenie dostępu do świadczeń zdrowotnych przez doposażenie i modernizację szpitalnego oddziału ratunkowego w PSZOZ Inowrocław.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja podjazdu do S O R (Izby Przyjęć) Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu wchodzące w skład wniosku aplikacyjnego pn. Zwiększenie dostępu do świadczeń zdrowotnych przez doposażenie i modernizację szpitalnego oddziału ratunkowego w PSZOZ Inowrocław 2. Zadanie będące przedmiotem Zamówienia będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz budżetu PSZOZ Inowrocław. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki Nr 5 - 15 (w formie elektronicznej) do niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia rękojmi za wady i co najmniej pięcioletniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania na elementy konstrukcyjne oraz dwu letniej gwarancji na zakres robót wykończeniowych. 5. Wykonanie robót: 5.1. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, zapisami zawartymi w zaproszeniu do negocjacji, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną. 5.2. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi ( Dz.U. z 2003r Nr 120 poz. 1126 ), w tym względzie kierownik budowy opracuje plan BIOZ. 5.3. Miejsce wykonywania prac musi być zabezpieczone i oznakowane 5.4. Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody. (Rozliczenie na podstawie podliczników) 5.5. Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia od 6.00 do 22.00. 5.6. Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzenia robót , składować materiały i sprzęt w należytym porządku i w wyznaczonym miejscu , a po zakończeniu prac uporządkować teren budowy. 5.7. Prace należy wykonywać w warunkach atmosferycznych odpowiednich do rodzaju prac. 6. Warunki wykonania przedmiotu Zamówienia. 6.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów. 6.2. Przed zawarciem umów z podwykonawcą/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. 6.3. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6.4. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za działania bądź zaniechania podwykonawcy jak za własne działania bądź zaniechania. 6.5. Wykonawca w celu bieżącego finansowania robót musi dysponować aktywami płynnymi i kredytami potwierdzonymi przez bank, po odjęciu innych zobowiązań kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wypłacone w ramach kontraktu, w wysokości łącznej co najmniej 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) 7. Warunki rozliczenia robót będących przedmiotem zamówienia. 7.1. Wynagrodzenie dla Wykonawcy z tytułu wykonanych robót będzie miało formę wynagrodzenia ryczałtowego i będzie obejmowało całkowity koszt wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 7.2. Podstawę do rozliczenia wykonanych robót stanowić będzie protokół odbioru robót. 7.3. Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe po wykonaniu robót budowlanych, przy czym dopuszcza się możliwość złożenia faktury za wykonanie części robót, zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym opracowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. 7.4. Zamawiający zapłaci należności w terminie 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury VAT przez inspektora nadzoru. 7.5. Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym formę i treść rozliczeń częściowych wykazujących szczegółowo kwoty z zaznaczeniem kwalifikowalności kosztów oraz umożliwi Zamawiającemu nadzorowanie kosztów i płatności według wymagań Zamawiającego. 7.6. Faktury Wykonawcy muszą być sporządzone odrębnie dla wartości kwalifikowanych i niekwalifikowanych w oparciu o dyspozycje Zamawiającego. 7.7. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno - użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 8. Opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podziału kosztów na kwalifikowane i nie kwalifikowane: W zakresie kosztów kwalifikowanych zakres robót obejmuje branże: a) architektoniczną obudowy wejścia b) konstrukcyjną obudowy wejścia z drzwiami automatycznymi i pilotami uruchamiającymi ich otwieranie (ilość pilotów - 40 szt.) c) wykonanie fundamentu, dostawa i montaż windy obudowanej z odbiorem i rejestracją przez UDT (na podstawie wycinkowego projektu wykonawczego) Informujemy, iż Zamawiający przeprowadzając modernizację dźwigów obsługujących Szpital został wyposażony w windy wyprodukowane przez PUHP Pilawa . d) drogową podjazdu e) konstrukcyjną estakady z odwodnieniem f) elektryczną (szczegółowy zakres powyższych prac stanowi projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót stanowiące załącznik do SIWZ) W zakresie kosztów niekwalifikowanych zakres prac obejmuje: Roboty dodatkowe wyspecyfikowane przez Zamawiającego tj.: a) bramki zlokalizowane na dwóch pasach dojazdowych (2 bramki) oraz na wjeździe na plac parkingowy dla niepełnosprawnych pod podjazdem (1 bramka) wyposażone w instalację sterowania automatyczną (dla karetek i pojazdów służbowych) oraz ręczną (dla osób cywilnych w nagłych wypadkach , dowożących chorego i niepełnosprawnego) i instalację intercomu z wizją w celu kontroli wjazdu pojazdów cywilnych. b) Rozszerzenie monitoringu o dodatkowe kamery w kierunku bramek i windy pod podjazdem c) Zaprojektowanie , wykonanie i montaż tablicy informacyjno - reklamowej nas zabudowaną częścią podjazdu. d) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zakresu punktów a i b PODJAZD będący przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest od strony południowej kompleksu szpitalnego (budynek C) Prace modernizacyjne można przeprowadzać na całej szerokości podjazdu (bez podziału na pasy ruchu) W tym czasie transport chorych do szpitala odbywać się będzie innymi ciągami komunikacyjnymi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, w kolejnych dwóch postępowaniach przeprowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
GOTOWSKI Budownictwo Komunikacyjne i Przemysłowe Sp. z o.o., ul. Toruńska 300 85-880 Bydgoszcz, ul. Toruńska 300, 85-880 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap III
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
- Zakup i dostawa monitorów ergonomicznych w ramach projektu pn. Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy
- Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe pomieszczeń Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2.
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- Remont pomieszczeń apteki szpitalnej w blokach "C" i "D" Kujawsko Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ul. Seminaryjna 1, na działkach 74, 76, 77 obręb 84
- Roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń izby przyjęć na potrzeby gabinetu zabiegowego Centrum Histeroskopii wraz z wyposażeniem
- Dostosowanie pomieszczeń Bloku Operacyjnego Otolaryngologicznego do decyzji Państwowego Inspektoratu Sanitarnego w Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego (....) ZP 61/24
- Modernizacja kotłowni - wymiennikowni w budynku głównym Centrum Psychiatrii w Katowicach przy ul. Korczaka 27.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.