Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Zgłobice: Remont i zabezpieczenie korpusu odcinka drogi powiatowej nr 1357K Tarnów-Ryglice-Żurowa-Ołpiny w m.Szynwałd oraz wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych nr 1398K Rzuchowa-Pleśna-Siedliska w m.Lichwin, nr 1380K Łękawica - Karwodrza w m.Łękawica i Trzemesna i nr 1410 K Zdonia - Czchów-Iwkowa w m.Zdonia i Stróże w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych z podziałem na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 268522 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach , ul. Zgłobicka 8, 33-113 Zgłobice, woj. małopolskie, tel. 014 6741230, faks 014 6787050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdtarnow.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i zabezpieczenie korpusu odcinka drogi powiatowej nr 1357K Tarnów-Ryglice-Żurowa-Ołpiny w m.Szynwałd oraz wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych nr 1398K Rzuchowa-Pleśna-Siedliska w m.Lichwin, nr 1380K Łękawica - Karwodrza w m.Łękawica i Trzemesna i nr 1410 K Zdonia - Czchów-Iwkowa w m.Zdonia i Stróże w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych z podziałem na dwa zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a).Zadanie nr 1 Remont i zabezpieczenie korpusu odcinka drogi powiatowej nr 1357K Tarnów-Ryglice-Żurowa-Ołpiny w m.Szynwałd km.11+200 - 11+270. - wbijanie ścianek szczelnych stalowych, - roboty rozbiórkowe nawierzchni, - wykonanie koryta na poszerzeniach, - ułożenie drenażu z rurek drenarskich, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw naturalnych, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych i klińca, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych w-wa wiążąca, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych w-wa ścieralna, - umocnienie poboczy z kruszywa łamanego, - wykonanie stopni na skarpach nasypów, - wykonanie izolacji pod kosze siatkowo-kamienne, - wykonanie koszy z siatki stalowej. b). Zadanie nr 2 Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych nr 1398K Rzuchowa-Pleśna-Siedliska w m.Lichwin, nr 1380K Łękawica-Karwodrza w m.Łękawica i Trzemesna i nr 1410 K Zdonia - Czchów-Iwkowa w m.Zdonia i Stróże. Zakres robót obejmuje: Wyrównanie istniejącej podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej masą mineralno-asfaltową śr.grub. 2 cm. w ilości 275 t oraz wykonanie warstwy ścieralnej grub.5 cm z mieszanek bitumicznych asfaltowo-grysowych na pow. 5500 m2 w ciągu drogi 1398 K Rzuchowa -Pleśna - Siedliska w m.Lichwin km.7+900 - 8+500; 10+600 - 10+800; 11+300 - 11+600 dług.1,100 km. Wyrównanie istniejącej podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej masą mineralno-asfaltową śr.grub. 2 cm. w ilości 200 t oraz wykonanie warstwy ścieralnej grub.5 cm z mieszanek bitumicznych asfaltowo-grysowych na pow. 4000 m2 w ciągu drogi 1380 K Łękawica - Karwodrza w m.Łękawica i Trzemesna km.1+500 - 1+800; 6+000 - 6+500 dług.0,800 km. Wyrównanie istniejącej podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej masą mineralno-asfaltową śr.grub. 2 cm. w ilości 262,50 t oraz wykonanie warstwy ścieralnej grub.5 cm z mieszanek bitumicznych - asfaltowo-grysowych na pow.5250 m2 w ciągu drogi 1410 K Zdonia - Czchów - Iwkowa w m. Zdonia i Stróże km. 0+600 - 1+050; 3+100 - 3+700 dług.1,050 km. Zakres robót szczegółowo określają kosztorysy ofertowe i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), które stanowią załącznik do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3 900,00 zł - zadanie nr 1, 12 400,00 zł - zadanie nr 2III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy spełniający wymogi ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianą Dz.U. z 2008 r. Nr 171 poz.1058) określone w art.22 ust.1, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; i w tym zakresie: 2.1. Potencjał kadrowy (dla każdego zadania oddzielnie) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót wchodzących w zakres zamówienia oraz że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej bez ograniczeń i legitymującym się aktualnym członkostwem właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego /Izby Inżynierów Budownictwa/ lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kierownik budowy musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2.2. Doświadczenie zawodowe (dla każdego zadania oddzielnie). Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po 2 zamówienia dla każdego z zadań o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu tj. roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu dróg o nawierzchni bitumicznej lub likwidacji osuwisk przy drogach o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto dla zadania nr 1 oraz wykonaniu remontu dróg w zakresie wykonania nowych nawierzchni bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 700 tys. zł. brutto dla zadania nr 2 - dla każdego z zamówień osobno. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto: Gwarancja jakości. Wykonawca musi udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 24 miesięcy dla zadania nr 1 i 36 miesięcy dla zadania nr 2, liczony od daty odbioru końcowego robót. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - na załączniku nr 2 SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej miejscowo Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa) z określonym terminem ważności - na załączniku nr 3 SIWZ Ponadto pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Oświadczenie (firmy lub samej osoby) powinno zawierać zapewnienie dla Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty w tym postępowaniu wymieniona osoba jest do dyspozycji Wykonawcy i będzie uczestniczyć w realizacji umowy z tym Wykonawcą. 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, pod uwagę będą brane te dokumenty, w których zostaną określone rodzaj, wartość robót, rok realizacji - na załączniku nr 4 SIWZ; 5. Kosztorysy ofertowe - wg wzoru rozdz.2 SIWZ 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006r) ze zmianą z dnia 16.10.2008 r. (Dz.U. z 2008 r. Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006r) ze zmianą z dnia 16.10.2008 r. (Dz.U. z 2008 r. Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem pełnomocnictwa, które musi być złożone w formie oryginału bądź poświadczonej notarialnie kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - 33-113 Zgłobice ul. Zgłobicka 8 pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonwcy. Koszt SIWZ - 10 zł + ewent. koszt przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie - 33-113 Zgłobice ul. Zgłobicka 8 sekretariat pok. nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Remont i zabezpieczenie korpusu odcinka drogi powiatowej nr 1357K Tarnów-Ryglice-Żurowa-Ołpiny w m.Szynwałd w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokazlizacja remontu km.11+200 - 11+270. w zakresie robót m.in: - wbijanie ścianek szczelnych stalowych, - roboty rozbiórkowe nawierzchni, - wykonanie koryta na poszerzeniach, - ułożenie drenażu z rurek drenarskich, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw naturalnych, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych i klińca, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych w-wa wiążąca, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych w-wa ścieralna, - umocnienie poboczy z kruszywa łamanego, - wykonanie stopni na skarpach nasypów, - wykonanie izolacji pod kosze siatkowo-kamienne, - wykonanie koszy z siatki stalowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych nr 1398K Rzuchowa-Pleśna-Siedliska w m.Lichwin, nr 1380K Łękawica-Karwodrza w m.Łękawica i Trzemesna i nr 1410 K Zdonia - Czchów-Iwkowa w m.Zdonia i Stróże w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Wyrównanie istniejącej podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej masą mineralno-asfaltową śr.grub. 2 cm. w ilości 275 t oraz wykonanie warstwy ścieralnej grub.5 cm z mieszanek bitumicznych asfaltowo-grysowych na pow. 5500 m2 w ciągu drogi 1398 K Rzuchowa -Pleśna - Siedliska w m.Lichwin km.7+900 - 8+500; 10+600 - 10+800; 11+300 - 11+600 dług.1,100 km. Wyrównanie istniejącej podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej masą mineralno-asfaltową śr.grub. 2 cm. w ilości 200 t oraz wykonanie warstwy ścieralnej grub.5 cm z mieszanek bitumicznych asfaltowo-grysowych na pow. 4000 m2 w ciągu drogi 1380 K Łękawica - Karwodrza w m.Łękawica i Trzemesna km.1+500 - 1+800; 6+000 - 6+500 dług.0,800 km. Wyrównanie istniejącej podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej masą mineralno-asfaltową śr.grub. 2 cm. w ilości 262,50 t oraz wykonanie warstwy ścieralnej grub.5 cm z mieszanek bitumicznych - asfaltowo-grysowych na pow.5250 m2 w ciągu drogi 1410 K Zdonia - Czchów - Iwkowa w m. Zdonia i Stróże km. 0+600 - 1+050; 3+100 - 3+700 dług.1,050 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI ZGŁOBICE
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1348K w m. Wierzchosławice etap I
- "Rozbudowa DP nr 1412K Szerzyny-Święcany-Czermna w km od 4+286,8 do km 4+392,6 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budowie w jego lokalizacji przepustu w km 4+368 w miejscowości Czermna"
więcej: przetargi ZGŁOBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Trzciana w ramach zadania pn.: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.