Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Krosno: Dzierżawa instalacji kontenerowej do kompostowania
Numer ogłoszenia: 268647 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. , ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, faks 013 4368678.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekrosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa instalacji kontenerowej do kompostowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa nowej lub używanej (nie starszej niż 10 lat) instalacji kontenerowej do kompostowania, o ogólnej wydajności 14.500 Mg/rok, posiadającej sprawny układ napowietrzający, antyodorowy (biofiltr). Instalacja ma zapewnić uzyskanie odpadu po procesie stabilizacji, który uzyska parametry zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012r. ( Dz.U. z 2012 r. poz.1052) w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych. Dopuszcza się w celu uzyskania ww. parametrów poddanie odpadu dojrzewaniu na placu pryzmowym po wstępnym procesie w instalacji kontenerowej. Celem dzierżawy ww. urządzenia jest zwiększenie wydajność instalacji MBP jako RIPOK poprzez uzupełnienie istniejącej już instalacji w kompostownię kontenerową w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów przy ul. Białobrzeskiej nr 108 w Krośnie. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a. opracowanie koncepcji lokalizacji instalacji kontenerowej oraz posadowienia wszystkich kontenerów kompostowniczych na obszarze RIPOKu Krosno, poza obszarem funkcjonującej kompostowni pryzmowej, zachowując wszelkie niezbędne warunki techniczno-technologiczne dla tego typu procesu jak i konieczność zachowania jedności przestrzennej instalacji (art. 3 ust.3 lit. 5 c ustawy o odpadach w związku z art. 3 pkt 48, pkt 6 lit. b i pkt 41 ustawy Prawo ochrony środowiska). Z koncepcji (bądź dołączonych do niej dokumentów) musi wynikać, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował tytułem prawnym do gruntu na terenie którego zamierza zlokalizować instalację. Ponadto koncepcja powinna zawierać opracowanie zasilania instalacji kontenerowej w media. b. instalacja kontenerowa musi być posadowiona tak, aby nie kolidowała z ruchem wewnętrznym Zakładu, c. instalacja ma zapewnić ciągłość pracy, d. zapewnienie pomocy (współdziałanie z Dzierżawcą) przy uzyskaniu wszystkich formalnych pozwoleń prawnych związanych z eksploatacją zamawianej instalacji, tak aby używanie przedmiotu dzierżawy było możliwe najpóźniej od dnia 01.06.2013 r., e. wykonanie zasilania całej instalacji kontenerowej w media niezbędne do prowadzenia prawidłowego procesu technologicznego, f. dobry stan techniczny elementów instalacji: szczelne kontenery, brak korozji, szczelność instalacji mediowych, sprawne podzespoły sterujące procesem, itp. g. Wykonawca dokona montażu i rozruchu instalacji zakończonej protokołem potwierdzającym gotowość do pracy, h. bieżące naprawy eksploatacyjne będzie wykonywał Zamawiający na swój koszt. Przez bieżące naprawy strony rozumieją naprawy związane z potrzebą wymiany części szybkozużywających się w normalnym toku eksploatacji, jak również przeprowadzanie czynności konserwacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową przedmiotu dzierżawy. Inne naprawy poza naprawami wymienionymi powyżej obciążają Wykonawcę. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zawiera wzór umowy paragraf 7. i. wszystkie elementy instalacji powinny posiadać wszelkie zabezpieczenia BHP i ppoż. potwierdzone protokołem- protokół sporządza inspektor BHP i ppoż. Zamawiającego, j. Zamawiający z dniem wydania przedmiotu dzierżawy ubezpieczy przedmiot dzierżawy, k. łącznie z dostawą instalacji powinny być dołączone nw. dokumenty: - dokumentację techniczno-ruchową przedmiotu dzierżawy, - świadectwo zgodności z CE, - instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim. Wizja lokalna : Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej celem prawidłowej realizacji umowy. Przed dokonaniem wizji lokalnej Wykonawca powinien zwrócić się pisemnie do przedstawiciela Zamawiającego (tj. Pana Henryka Duchowskiego , tel. 697 999 647) w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8- 15 o wyznaczenie terminu wizji lokalnej. Zalecane jest uzgodnienie proponowanej lokalizacji posadowienia instalacji kontenerowej do kompostowania z Zamawiającym. Zalecane jest również uzgodnienie dostępu do wszystkich mediów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia procesu technologicznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000 zł /słownie: pięć tysięcy złotych/. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
Opracowaną koncepcję lokalizacji instalacji kontenerowej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) dowód wpłaty wadium. c) Pełnomocnictwo jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności zgodnie z dokumentem rejestrowym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: - wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - zapewnienie ekwiwalentności świadczeń, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl/ Zamówienia i przetargi pod nazwą danego postępowania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGK Krosno Sp. z o.o. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2012 godzina 10:00, miejsce: MPGK Krosno Sp. z o.o. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno - sekretariat pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamamwiajacy doprecyzowuje określony w sekcji II. 2 Termin wykonania zamówienia. 24 miesiące od dnia, w którym Zamawiający (Dzierżawca) uzyska wszystkie wymagane prawem decyzje i pozwolenia warunkujące rozpoczęcie używania przedmiotu dzierżawy, jednak nie później niż od dnia 1 czerwca 2013r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ADAPTACJA I MODERNIZACJA SALI DYDAKTYCZNEJ DLA KIERUNKU BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE
- Odcinkowa wymiana nawierzchni bitumicznych na drogach miasta Krosna w 2025 roku
- "Konserwacja i naprawa ogrodzenia terenu Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie, na działce o nr ew. 3083/3"
- Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-07-092-074655 wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1940R Przybówka - Pietrusza Wola - Rzepnik - Bratkówka
- Zespół Szkół Naftowo-Gazowniczych, ul. Bohaterów Westerplatte 20 - modernizacja budynku - wymiana pionów wodociągowych i wymiana pionów kanalizacji sanitarnej w budynku szkoły
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
więcej: przetargi w Krośnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.