Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Bolesławiec: DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU ( kod grupy CPV 15100000 )
dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi
Numer ogłoszenia: 268649 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi , Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec, woj. łódzkie, tel. 62 7836130, faks 62 7836019.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU ( kod grupy CPV 15100000 ) dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I TERMINY WYKONANIA I. Przedmiot zamówienia 1. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000, - mięso, wędliny, drób 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę mięsa, wędlin i drobiu do siedziby Zamawiającego w asortymencie i szacunkowych ilościach podanych poniżej: CZĘŚĆ I - MIĘSO Lp Kod CPV Asortyment - mięso J.m. Szacunkowa ilość do zakupu 1 15113000-3 Karczek b/k kg 330 2 15113000-3 Schab b/k kg 60 3 15113000-3 Łopatka b/k kg 480 4 15113000-3 Żeberka kl I paski kg 100 5 15113000-3 Nogi wieprzowe kg 12 6 15113000-3 Golonko kg 12 7 15113000-3 Mięso mielone wieprzowe kl I świeże kg 240 8 15113000-3 Słonina b/skóry kg 50 9. 15113000-3 Żołądki wieprzowe kg 180 10. 15111300-3 Kości wieprzowe kg 600 CZĘŚĆ II - WĘDLINY Lp Kod CPV Asortyment - wędliny J.m. Szacunkowa ilość do zakupu 1 15131130-5 Kiełbasa podwawelska wieprzowa kg 220 2 15131130-5 Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 220 3 15131130-5 Kiełbasa śląska wieprzowa kg 130 4 15131130-5 Kiełbasa zwyczajna wieprzowa kg 220 5 15131130-5 Kiełbasa żywiecka wieprzowa kg 170 6 15131130-5 Kiełbasa krotoszyńska kg 160 7 15131130-5 Kiełbasa zielonogórska kg 160 8 15131130-5 Kiełbasa biała kg 20 9 15131130-5 Mortadela kg 220 10 15131130-5 Metka kg 150 11 15131130-5 Ogonówka wieprzowa kg 150 12 15131130-5 Parówka cienka kg 220 13 15131130-5 Parówka gruba wieprzowa kg 350 14 15131310-1 Pasztet pieczony kg 270 15 15131100-6 Pasztetowa kg 280 16 15131100-6 Salceson wieprzowy kg 190 17 15131410-2 Szynka konserwowa kg 220 18 15131410-2 Szynka zwyczajna wieprzowa kg 150 19 15131134-3 Kaszanka gruba kg 160 20 15131130-5 Polędwica wielkopolska kg 250 21 15131130-5 Przysmak tyrolski kg 220 22 15131200-7 Boczek wędzony parzony kg 140 23 15131200-7 Podgardle wędzone parzone kg 260 Część III DRÓB Lp Kod CPV Asortyment - drób J.m. Szacunkowa ilość do zakupu 1 15112000-6 Filet z kurczaka kg 170 2 15112000-6 Kurczaki kg 80 3 15112100-7 Porcje rosołowe kg 500 4 15112100-7 Skrzydełka z kurczaka kg 300 5 15112100-7 Ćwiartka tylna z kurczaka kg 400 6 15112300-9 Wątroba drobiowa kg 200.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.13.10-1, 15.13.11.00-6, 15.13.14.10-2, 15.13.11.34-3, 15.13.12.00-7, 15.11.20.00-6, 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich dwóch lat, należycie wykonał dostawę produktów mięsnych o łącznej wartości na miesiąc nie mniejszej niż 5000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada minimum jeden samochód dopuszczony do przewozu art. mięsno-wędliniarskich zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 913 ze zm.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jed. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w podrozdziale III niniejszego Rozdziału, według zasady spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-dps.powiat-wieruszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi, Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi, Chróścin 50,98-430 Bolesławiec - (pokój administracji)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wieprzowe. Szacunkowa ilość - 2064 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wędliny i produkty wędliniarskie. Szacunkowa ilość - 4530 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.13.13.10-1, 15.13.11.00-6, 15.13.14.10-2, 15.13.11.34-3, 15.13.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drób i artukuły drobiowe. Szacunkowa ilość - 1650 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Świadczenie usługi dozoru siedziby MZGM w Bolesławcu przy ul. Dolne Młyny 23 w roku 2025
- Usługi cateringowe dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci z miejskich przedszkoli publicznych w Bolesławcu
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- SUKCESYWNE DOSTAWY NABIAŁU
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produkty mięsne i woda) dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się w Zespole Szkół Publicznych w Borowie w 2025r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.