Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Celestynów: Udzielenie kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 268652 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, faks 022 7897011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 332.000,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych Gminy Celestynów. 2.Kredyt, o którym mowa wyżej jest zapisany w budżecie Gminy Celestynów na 2009 r., a Rada Gminy Celestynów w uchwale nr 213/09 z dnia 15 lipca 2009 r. upoważniła Wójta Gminy do zaciągnięcia kredytu. 3.Zamawiający dysponuje opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o możliwości zaciągnięcia kredytu. 4.Zamawiający będzie korzystał z kredytu w ustalonych z bankiem transzach. Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego w ciągu 5 dni od chwili zapotrzebowania przez zamawiającego określonej kwoty, oraz bank refinansuje dotychczasowe wydatki Gminy na zadania inwestycyjne, które obejmuje kredyt. Kredyt zostanie wykorzystany do 31 grudnia 2009 roku. 5.Okres kredytowania ustala się na 3 lata od 2010 r. do końca 2012 r.. Zamawiający rozpocznie spłatę kredytu w 2010 r. (karencja w spłacie kredytu do końca 2009 r.). 6.Spłata kredytu następować będzie według następującego harmonogramu: 31 maja 2010 r. - 50.000,00 zł 30 września 2010 r. - 50.000,00 zł 31 maja 2011 r. - 50.000,00 zł 30 września 2011 r. - 50.000,00 zł 31 maja 2012 r. - 50.000,00 zł 30 września 2012 r. - 82.000,00 zł 7.Na koszt kredytu składa się suma oprocentowania, marża banku i prowizja (jednorazowa, płatna w dniu podpisania umowy). 8.Do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wg. formuły WIBOR 1M. 9.Oprocentowanie i zabezpieczenie kredytu Kwota otrzymanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stropy procentowej. Stopa oprocentowania równa jest wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę Banku zgodnie ze złożoną ofertą. Stawka referencyjna ma charakter zmienny w umownym okresie kredytowania, natomiast marża Banku nie będzie ulegała zmianie w całym okresie kredytowania. Stawkę referencyjną stanowi - średnia wartość WIBOR 1M w okresie poprzednich 3 miesięcy. Odsetki naliczane będą przez Bank w okresach półrocznych od kwoty kredytu pozostającego do spłaty przez Kredytobiorcę. Spłata odsetek będzie następowała w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Kredytobiorcę od Banku zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. Dla potrzeb obliczenia całkowitej ceny brutto wykonania zamówienia należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M w wysokości 4 %. Do stawki średniego WIBOR 1 M należy podać marżę Banku, co stanowić będzie oferowane oprocentowanie. Obliczając cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia przyjąć należy, że każdy rok kredytowania ma 365 dni. 10.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu. Bank nie będzie naliczał z tego tytułu żadnych prowizji lub opłat. 12. Prowizje i opłaty bankowe. a) prowizja od udzielenia i przygotowania kredytu - zerowa, b) prowizja za przedterminową spłatę części lub całości kredytu - zerowa, c) odsetki będą naliczane od niespłaconej kwoty kredytu d) odsetki od niespłaconych w terminie rat kredytu będą naliczone wg zasad ustalonych w regulaminie każdego banku. 13. Wybrany w wyniku przetargu Wykonawca w ciągu 7 dni po zawiadomieniu przedstawi Zamawiającemu do oceny projekt umowy o kredyt. W treści umowy Wykonawca zawrze ustalenia SIWZ i oferty. W razie ewentualnych sporów pierwszeństwo w ustaleniu treści umowy mają ustalenia zapisane w SIWZ, a w drugiej kolejności ustalenia zapisane w ofercie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie o jego posiadaniu lub równoważny dokument. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Celestynów
ul. Regucka 3
05-430 Celestynów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi MIeszkańców Urząd Gminy Celerstynów ul. Regucka 3 05-430 Celestynów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- WOFiTM/34/2025/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej i produktów biobójczych
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Celestynów
- WOFITM/32/2025/TP - Dostawa mebli laboratoryjnych.
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie w 2025 r. deficytu budżetowego związanego z finansowaniem zadań inwestycyjnych
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.