eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyPrzeprowadzenie szkoleń zawodowych, kursów językowych dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach pod nazwą AKADEMIA AKTYWNOŚCI Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-01

Kartuzy: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych, kursów językowych dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach pod nazwą AKADEMIA AKTYWNOŚCI Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 268670 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach , ul. Mściwoja II 20, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 6853320, 6840082, faks 58 6853320, 6840082.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcprkartuzy.interentdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych, kursów językowych dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach pod nazwą AKADEMIA AKTYWNOŚCI Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych, kursów językowych dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach pod nazwą AKADEMIA AKTYWNOŚCI Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem: W części I - pomieszczeniem wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym prowadzenie usług w zakresie : Podstawy kosmetyki ze stylizacją i zdobnictwem paznokci oraz manicure-pedicure; W części II - pomieszczeniem wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym prowadzenie usług w zakresie : Kurs fryzjerski; W części III - pomieszczeniem wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym prowadzenie usług w zakresie : Kurs tresera psów; W części IV - pomieszczeniem wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym prowadzenie usług w zakresie : Kucharz małej gastronomii z elementami cateringu; W części V - pomieszczeniem wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym prowadzenie usług w zakresie : Glazurnik/Posadzkarz; W części VI - pomieszczeniem wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym prowadzenie usług w zakresie : Kurs księgowości; W części VII - pomieszczeniem wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym przeprowadzenie szkolenia w zakresie : Opiekunka dziecięca; W części VIII - pomieszczeniem wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym przeprowadzenie szkolenia w zakresie : Kurs języka niemieckiego - stopień średniozaawansowany; W części IX - pomieszczeniem wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym prowadzenie usług w zakresie : Kurs masażu I stopnia z elementami masażu leczniczego, rehabilitacyjnego i terapeutycznego; W części X - pomieszczeniem wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym przeprowadzenie szkolenia w zakresie : Pracownik ochrony mienia i osób; W części XI - pomieszczeniem wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym prowadzenie usług w zakresie : Kurs z zakresu teleinformatyki;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem: W części I - minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń w zakresie: Podstawy kosmetyki ze stylizacją i zdobnictwem paznokci oraz manicure-pedicure (w tym przygotowanie pedagogiczne), posiadającą minimum dwuletni staż zawodowy w powyższym zakresie; W części II - minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń w zakresie: Kurs fryzjerski (w tym przygotowanie pedagogiczne), posiadającą minimum dwuletni staż zawodowy w powyższym zakresie; W części III - minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń w zakresie: Kurs tresera psów (w tym przygotowanie pedagogiczne), posiadającą minimum dwuletni staż zawodowy w powyższym zakresie; W części IV - minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń w zakresie: Kucharz małej gastronomii z elementami cateringu (w tym przygotowanie pedagogiczne), posiadającą minimum dwuletni staż zawodowy w powyższym zakresie; W części V - minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń w zakresie: Glazurnik/Posadzkarz (w tym przygotowanie pedagogiczne), posiadającą minimum dwuletni staż zawodowy w powyższym zakresie; W części VI - minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń w zakresie: Kurs księgowości (w tym przygotowanie pedagogiczne), posiadającą minimum dwuletni staż zawodowy w powyższym zakresie; W części VII - minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń w zakresie: Opiekunka dziecięca (w tym przygotowanie pedagogiczne), posiadającą minimum dwuletni staż zawodowy w powyższym zakresie; W części VIII - minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń w zakresie: Kurs języka niemieckiego - stopień średniozaawansowany - minimum wykształcenie wyższe na kierunku filologia germańska (w tym przygotowanie pedagogiczne), posiadającą minimum dwuletni staż zawodowy w powyższym zakresie; W części IX - minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń w zakresie: Kurs masażu I stopnia z elementami masażu leczniczego, rehabilitacyjnego i terapeutycznego (w tym przygotowanie pedagogiczne), posiadającą minimum dwuletni staż zawodowy w powyższym zakresie; W części X - minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń w zakresie: Pracownik ochrony mienia i osób (w tym przygotowanie pedagogiczne), posiadającą minimum dwuletni staż zawodowy w powyższym zakresie; W części XI - minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń w zakresie: Kurs z zakresu teleinformatyki (w tym przygotowanie pedagogiczne), posiadającą minimum dwuletni staż zawodowy w powyższym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, gdy zbędnym lub niemożliwym stanie się zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wymiarze określonym w § 8 ust. 1 wzoru umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za wykonaną usługę. b) W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą Ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z umowy. c) Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie z przyczyn wywołanych długotrwałą chorobą uczestnika kursu. d) Z przyczyn losowych niezależnych od Wykonawcy (np. śmierć, długotrwała choroba) w miejsce instruktora wskazanego w ofercie Wykonawca powołuje osobę na zastępstwo, posiadającą, co najmniej takie same kwalifikacje.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.kartuzy.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach ul. Mściwoja II 20 83-300 Kartuzy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach ul. Mściwoja II 20, 83-300 Kartuzy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podstawy kosmetyki ze stylizacją i zdobnictwem paznokci oraz manicure-pedicure.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy w zawodzie kosmetyczki w zakresie wykonywanie zabiegów kosmetyki pielęgnacyjnej, leczniczej i upiększającej skóry oraz nabycie praktycznej wiedzy z zakresu przedłużanie i zdobienia paznokci. Program winien zakładać uzyskanie niezbędnych umiejętności praktycznych, takich jak: znajomość technik pielęgnacyjnych i zdobniczych, masażu oraz kosmetyki z wykorzystaniem urządzeń elektrycznych. Program szkolenia powinien zakładać uzyskanie niezbędnych umiejętności teoretycznych i praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs fryzjerski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest opanowanie podstawowych umiejętności przeprowadzenia zabiegów, czynności zawodowych z uwzględnieniem prawidłowego używania urządzeń, narzędzi i przyborów fryzjerskich. Program winien zakładać uzyskanie niezbędnych umiejętności praktycznych, takich jak: znajomość technik fryzjerstwa. Program szkolenia powinien zakładać uzyskanie niezbędnych umiejętności teoretycznych i praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs tresera psów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest opanowanie podstawowej wiedzy i podstawowych umiejętności z zakresu tresera psów. Program szkolenia powinien zakładać uzyskanie niezbędnych umiejętności teoretycznych i praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kucharz małej gastronomii z elementami cateringu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez uczestnika umiejętności i wiedzy niezbędnej do pracy w kuchni w charakterze kucharza małej gastronomii oraz zapoznanie się z elementami cateringu.. Program szkolenia powinien zakładać uzyskanie niezbędnych umiejętności teoretycznych i praktycznych w zakresie zasad żywienia, towaroznawstwa, organizacji pracy, technologii żywienia, dekorowania potraw, znajomości podstawowych wymogów sanitarnych i przepisów BHP..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Glazurnik/Posadzkarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nauczenie uczestników szkolenia teoretycznej i praktycznej znajomości w zakresie wykonywania prac budowlanych glazurniczych i posadzkarskich. Program szkolenia powinien zakładać uzyskanie niezbędnych wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych w zakresie wykonywania prac posadzkarskich i glazurniczych, znajomości podstawowych zasad BHP..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs księgowości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do prowadzenia księgowości w nowoczesnym przedsiębiorstwie. Zdobycie umiejętności kontrolowania finansów przedsiębiorstwa, jak prowadzić księgowość, sposoby finansowania działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, systemy księgowe obowiązujące w firmach oraz sposoby ich praktycznego zastosowania. Program szkolenia powinien zakładać uzyskanie niezbędnych umiejętności teoretycznych i praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opiekunka dziecięca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie kwalifikacji z zakresu psychologii, pedagogiki, dietetyki, prawa, higieny i bezpieczeństwa pracy do wykonywania zadań opiekunki dziecięcej, która będzie profesjonalnie opiekowała się, pielęgnowała i wychowywała dzieci w poszczególnych okresach rozwojowych. Program szkolenia powinien zakładać uzyskanie niezbędnych umiejętności teoretycznych i praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs języka niemieckiego - stopień średniozaawansowany..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest opanowanie znajomości języka niemieckiego w stopniu średniozaawansowanym umożliwiającym komunikowanie się w zakresie podjęcia pracy za granicą lub obsługą klientów zagranicznych w kraju..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs masażu I stopnia z elementami masażu leczniczego, rehabilitacyjnego i terapeutycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest opanowanie podstawowej wiedzy i podstawowych umiejętności z zakresu masażu. Program szkolenia powinien zakładać uzyskanie niezbędnych umiejętności teoretycznych i praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pracownik ochrony mienia i osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodny z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu (Dz. U. z dnia 31 sierpnia 1998 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kurs z zakresu teleinformatyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia: -montowanie komputerów -instalowanie systemów operacyjnych oraz oprogramowania użytkowego i narzędziowego w komputerach -uruchamianie komputerów -prowadzenie sprzedaży podzespołów, zespołów i komputerów oraz oprogramowania -prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej komputerów -diagnozowanie stanu technicznego komputerów -dokonywanie przeglądów, napraw i modernizacji komputerów -podłączania i instalowania urządzeń wejścia-wyjścia komputerów -projektowanie sieci komputerowych dla małych i średnich przedsiębiorstw -budowanie sieci komputerowych -instalowanie oprogramowania sieciowego na serwerach -uruchamianie sieci komputerowych -podłączanie sieci lokalnych do Internetu -przeciwdziałanie zawirusowaniu komputerów i sieci -ochrona informacji w sieciach komputerowych -montowanie łączy teletransmisyjnych oraz podzespołów i urządzeń wchodzących w skład sieci teleinformatycznej -wymiana podzespołów i urządzeń w sieciach teleinformatycznych -obsługa i eksploatacja urządzeń sieci teletransmisyjnych -konserwacja bieżąca urządzeń sieciowych -monitorowanie propagacji pakietów informacyjnych -sprawdzanie stanu technicznego łączy teleinformatycznych oraz podzespołów i urządzeń wchodzących w skład sieci teleinformatycznych -organizowanie pracy lokalnej sieci teleinformatycznej -instalowanie oprogramowania i uruchamiania telefonów komórkowych -obsługa, diagnozowanie i naprawa telefonów komórkowych -prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej sprzedaży usług sieciowych -obliczanie i analizowanie kosztów eksploatacji komputerów i sieci -kontrolowanie jakości produktów i usług oraz legalności oprogramowania komputerowego -sporządzanie ofert cenowych sprzedaży komputerów oraz urządzeń i usług teleinformatycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.