To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-12
Siemień: Dostawa i montaż sanitariatów oraz wyposażenia do toalet w Zespole Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkole Podstawowej w Juliopolu oraz Szkole Podstawowej w Gródku Szlacheckim
Numer ogłoszenia: 268698 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146319 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemień, Ul. Stawowa 1B, 21-220 Siemień, woj. lubelskie, tel. (083) 354 70 01, faks (083) 354 70 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sanitariatów oraz wyposażenia do toalet w Zespole Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkole Podstawowej w Juliopolu oraz Szkole Podstawowej w Gródku Szlacheckim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sanitariatów oraz wyposażenia do toalet w Zespole Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkole Podstawowej w Juliopolu oraz Szkole Podstawowej w Gródku Szlacheckim. Opis przedmiotu zamówienia oraz miejsce realizacji zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych współfinansowanego w ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1.Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Oferowane urządzenia i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń i użytkowania. Oferowane urządzenia i wyposażenie muszą być wykonane zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskim normami przenoszącymi normy europejskie, na co Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, dostarczy stosowne dokumenty. Wykonawca udzieli na dostarczone i zamontowane wyposażenie gwarancji na okres 24 miesięcy. Wykonawca dostarczy urządzenia i wyposażenie własnym transportem i na własny koszt oraz dokona własnym staraniem ich montażu i rozmieszczenia w poszczególnych pomieszczeniach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.41.17.40 - Miski klozetowe 44.41.13.00 - Umywalki 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 38.62.20.00 - Lustra .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1.Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe EL-HYDRO S.C. Magdalena Ogłoza, Kinga Zawierucha, Suchowola 6, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9096,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10700,00
Oferta z najniższą ceną: 10700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10700,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
- ARANŻACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NALEŻĄCYM DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY UL. STRAŻACKIEJ 7 NA POTRZEBY BIUROWE
więcej: Lustra »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.