Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-12
Władysławowo: Wykonanie analiz genetycznych populacji szczupaka
Numer ogłoszenia: 268720 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny Zatoki Puckiej , ul. Władysławowska 84 - Swarzewo, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 58 674 20 34 (36).
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmzp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zmzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analiz genetycznych populacji szczupaka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie analiz genetycznych populacji szczupaka (Esox lucius) w ramach projektu pn. Restytucja kluczowych elementów ekosystemu Zatoki Puckiej wewnętrznej w zakresie: a) analizy pięciu dzikich populacji szczupaka z pięciu akwenów wód słonawowodnych z rejonu Pomorza. Zamawiający wymaga wykonania analiz genetycznych następujących liczb osobników: łącznie 150 (5x30) prób ryb pochodzących z naturalnych populacji 5 akwenów wód słonawowodnych w celu wytypowania najbardziej podobnej genetycznie populacji w stosunku do populacji historycznie występującej w Zatoce Puckiej (badanie msDNA i mtDNA), b) wyniki analiz genetycznych będą przedstawione w postaci opracowania naukowego stanowiącego podstawę do wytypowania populacji założycielskich szczupaka, z których pochodzić będą osobniki do stad tarłowych, c) wyniki analiz genetycznych muszą pozwolić na określenie podobieństwa genotypów występujących w Zatoce Puckiej w stosunku do populacji tego gatunku z pięciu innych akwenów słonawowodnych, d) badania zmienności genetycznej muszą obejmować analizy mikrosatelitarnego DNA (msDNA) dla dotychczas analizowanych 16 loci dla których zostały sporządzone analizy w poprzednich etapach projektu (Elu 87, B457, B451, B422, B281, B259, B25, B24, B16, Elu78, Elu37, Elu19, Elu76, Elu64, Llu2, Elu7). Kolejno analiza sekwencji wyznaczonego odcinka mitochondrialnego DNA (mtDNA) pętli D. Startery wykorzystywane do amplifikacji w dotychczasowych analizach to: CDL-5 TAGCTCCCAAACTAAGATTC 3 oraz rIDPLev 5 GCTTGGTGGGTAACGAGTC 3. Konsensus uzyskany na podstawie sekwencjonowania obu nici, e) w przypadku ryb pochodzących z pięciu akwenów wód słonawowodnych wszystkie analizy dotyczące msDNA musza być powtórzone (wykonane dwukrotnie) w celu uzyskania całkowitej pewności stopnia podobieństwa lub odmienności polimorfizmu genetycznego, f) zamawiający wymaga analizy 80 prób tarlaków oraz 120 prób narybku które mają być wprowadzone w tym roku do Zatoki Puckiej (wyłącznie badanie msDNA), g) raport końcowy dotyczący wyników badań genetycznych powinien być dostarczony przez Wykonawcę do 30 listopada 2014 roku. Sposób realizacji zamówienia: a) wyniki analizy muszą być przedstawione w postaci plików w formacie akceptowalnym przez wykorzystywane w siedzibie Zamawiającego oprogramowanie Gene Mapper v.4.1/Gene Mapper v.4.0 lub Peak Scanner Software v.1.0,b) Zamawiający wymaga od Wykonawcy przechowywania wyizolowanego materiału DNA i niewykorzystanych fragmentów tkanki oraz udostępnienie ich na prośbę Zamawiającego przez okres dwóch lat. Analiza genetycznego zróżnicowania populacji określona w obecnym postępowaniem przetargowym ma być kontynuacją wcześniej wykonanych badań, a otrzymane wyniki powinny być analizowane w odniesieniu do posiadanych opracowań z lat wcześniejszych (należy poprzednie dane włączyć do analiz statystycznych). Nowy materiał badawczy (kolejne osobniki próbki) należy poddać takiej samej analizie, stosując się do wcześniej opracowanej metodyki badań. Wykonawca jest zobowiązany: a) stosować te same lub tożsame odczynniki oraz zachowywać te same procedury i warunki laboratoryjne podane w załączonej metodyce, b) w celu zagwarantowania spójności otrzymanych wyników Wykonawca powinien powtórzyć 12 analiz msDNA z użyciem materiału wykorzystanego w latach poprzednich dla potwierdzenia poprawności stosowanych metod umożliwiających porówanie z dotychczas uzyskanymi wynikami (próbki DNA i jednocześnie fragmenty tkanek tych samych ryb, analizowanych uprzednio dostarcza Zamawiający ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego w tym postępowaniu przez Wykonawcę oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego w tym postępowaniu przez Wykonawcę oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający określa następujące wymagania techniczne, których spełnienie Wykonawca potwierdzi poprzez złożenie oświadczenia w załączniku 5 SIWZ: a) Wykonawca musi posiadać dwa oddzielne, zamknięte pomieszczenia zagospodarowane wyłącznie na potrzeby realizacji tego projektu, w tym pomieszczenie do wykonywania wszystkich procedur pre PCR oraz pomieszczenie do wykonywania wszystkich procedur post PCR (Załącznik nr 2 SIWZ). b) Wykonawca musi dysponować aparaturą i sprzętem laboratoryjnym do badań z dziedziny biologii molekularnej, a w szczególności urządzeniem do izolacji, sekwencjonowania, rozdziału DNA i analizy długości DNA UWAGA: Wyniki badań uzyskanych przez urządzenia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, a wskazanymi w wykazie urządzeń stanowiącym Załącznik nr 5 powinny być kompatybilne z już pozyskanymi wynikami i istniejącą bazą danych uzyskanymi przez Zamawiającego z wykorzystaniem urządzeń do izolacji, rozdziału i sekwencjonowania DNA firmy Life Technologies: ABI3730 Genetic Analyzer (48kapilar) lub ABI3730/xl Genetics Analyzer (96 kapilar).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego w tym postępowaniu przez Wykonawcę oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego w tym postępowaniu przez Wykonawcę oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie zobligowany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nierspełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub w przypadku gdy Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej informację o tym, że Wykonawca nie należy do grypy kapitałowej. Poza dokumentami wymienionymi w pkt. 1,2, 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - Wykonawcy - pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.2) tiret 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy - cena przedmiot zamówienia może ulec zmianie w przypadku gdy stawka podatku od towarów i usług VAT lub akcyza zostanie ustawowo zmieniona.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Międzygminny Zatoki Puckiej
ul. Władysławowska 84 - Swarzewo
84 - 120 Władysławowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Związek Międzygminny Zatoki Puckiej ul. Władysławowska 84 - Swarzewo 84 - 120 Władysławowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zmówienia realizowany jest w ramach projektu: Restytucja kluczowych elementów ekosystemu Zatoki Puckiej wewnętrznej (ZOSTERA), współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ ) o numerze POIS.05.01.00-00-205/09. Priorytet: V. Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych; Działanie:5.1 Wspieranie kompleksowych projektów z zakresu ochrony siedlisk przyrodniczych (ekosystemów) na obszarach chronionych oraz zachowanie różnorodności gatunkowej; Konkurs: 5.1.1. Ochrona gatunków i siedlisk in situ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Władysławowo obsługiwanych przez "ABRUKO PLUS" Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Całodobowe świadczenie usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
- Wykonanie projektu Planu Ogólnego Gminy Władysławowo
- "Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego"
- Odbiór i transport odpadów komunalnych w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZĄCEGO MIGRACJI KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPOŚREDNIEJ
- Badanie ewaluacyjne pt. "Ewaluacja śródokresowa wdrażania Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2021-2027"
- WYKONANIE BADANIA PN. ANALIZA PERSPEKTYWY ROZWOJU POTENCJALNEJ REGIONALNEJ INTELIGENTNEJ SPECJALIZACJI "NOWOCZESNE TECHNOLOGIE MEDYCZNE"
- Świadczenie usług doradczych dla Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie wsparcia analitycznego dotyczącego Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Badanie dot. systemu instytucjonalnego i potencjału kadrowego służącego do realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.