Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Pątnów: Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem i zapleczem w miejscowości Załęcze Małe wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji przez okres do 15 lat.
Numer ogłoszenia: 26876 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pątnów, Pątnów 48, 98-335 Pątnów, woj. łódzkie, tel. 043 8865220 w. 15, fax 043 8865220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugpatnow.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem i zapleczem w miejscowości Załęcze Małe wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji przez okres do 15 lat..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, a następnie umożliwienie Zamawiającemu spłatę za wykonane roboty w stałych ratach kapitałowych przez okres 180 miesięcy licząc od daty wystawienia pierwszej faktury. Projektowany obiekt jest obiektem parterowym i składa się z dwóch części: część pierwsza - sala gimnastyczna z areną sportową o wymiarach 14,60m x 29,60m i zapleczem, w którym zaplanowano: magazyn sprzętu sportowego i gimnastycznego, przebieralnie, sanitariaty, komunikację. część druga - łącznik do istniejącego budynku szkolnego, w którym zaplanowano: pracownie przedmiotową, dwie izby lekcyjne, gabinet pielęgniarki, pokój nauczycielski, szatnie, komunikację wraz z platformą schodową. Powierzchnia użytkowa całego obiektu 967,00 m2. Powierzchnia zabudowy 1084,07 m2. Sala gimnastyczna pełnić będzie funkcję dydaktyczną oraz społeczną. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie obiektu oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy zakres robót określają: 1) Projekt budowlano-wykonawczy 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 75.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 1.500.000,00 zł brutto każde wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykażą, że dysponują następującymi osobami: a) kierownik budowy - 1 os. b) kierownik robót sanitarnych - 1 os. c) kierownik robót elektrycznych - 1 os. 5) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) posiadają możliwości sfinansowania wykonanej inwestycji i umożliwią jej spłatę przez okres do 15 lat od jej zakończenia i oddania do użytkowania, w tym względzie Zamawiający postanawia: - spłaty będą realizowane w ratach miesięcznych maksymalnie przez okres do 180 miesięcy; rozpoczęcie spłaty nastąpi w miesiąc po przyjęciu pierwszej faktury; - system spłaty - stała rata kapitałowa, odsetki wyłącznie od kapitału niespłaconego; -naliczanie odsetek na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę; - możliwość wcześniejszej spłaty bez dodatkowej prowizji i odsetek, - Zamawiający wyraża zgodę na cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej inwestycję b) dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 1.300.000,00 zł, 6) Udzielą gwarancji na wykonane roboty minimum na 36 miesięcy. 7) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach oraz: a) za każde dodatkowo wykazane i potwierdzone, że zostało wykonane należycie zadanie opisane w punkcie 6.3) zostanie przyznany 1 punkt. b) za każdy dodatkowy rok gwarancji zostanie przyznany 1 punkt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w pkt 2), 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) w pkt 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . 8) Dokument instytucji finansującej wskazujący na możliwość dokonania wykupu wierzytelności - wykonanych robót z możliwością ich spłaty na warunkach określonych w ogłoszeniu. 9) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 1.300 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11) Oświadczenie dotyczące udzielanej gwarancji. 12) W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty, o których mowa w pkt 1), 2), 3), 4) muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty mogą być złożone łącznie. 13) Wykonawcy, którzy składają ofertę wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 14) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 15) Wniosek, wykazy i oświadczenia będą sporządzone w języku polskim i podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pątnów, Pątnów 48; 98-335 Pątnów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Pątnów, Pątnów 48; 98-335 Pątnów..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicznych głównego budynku szkoły wraz z remontem schodów wejściowych na plac apelowy i boisko w ZS nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Bartągu
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Białkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.