Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-12
Ładzice: Zmiana sposobu użytkowania budynku pralni na magazyn żywności, pracownię terapii zajęciowej (stolarnia), składnicę akt wraz z przebudową budynku
Numer ogłoszenia: 268810 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach , Radziechowice Pierwsze 2, 97-561 Ładzice, woj. łódzkie, tel. 044 6840821, 502245468, faks 044 6840821.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania budynku pralni na magazyn żywności, pracownię terapii zajęciowej (stolarnia), składnicę akt wraz z przebudową budynku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia, obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót: - W wszystkich pomieszczeń adoptowanych usunąć płytki ścienne i wykonać naprawę tynków. - Z pomieszczeń przeznaczonych na magazyn żywności i pom. terapii zajęciowej rozebrać murki pod urządzenia pralnicze. Ułożyć nowe płytki podłogowe we wszystkich pomieszczeniach adoptowanych. - Zamurować przejście pomiędzy magazynem a pracownią terapii zajęciowej oraz jeden otwór drzwiowy Prowadzący do składnicy akt, ściany po zamurowaniu otworów otynkować obustronnie. - Usunąć zbędne orurowanie pozostałe po pralni, przenieść dwa grzejniki w inne miejsce nie kolidujące z wyposażeniem. - Wykonać naprawę instalacji elektrycznej z wymianą oświetlenia i montażem wentylatorów elektrycznych dachowych i nowym osprzętem i nowymi punktami. - Wykonać WC dla osób niepełnosprawnych z montażem nowych urządzeń sanitarnych, toalety, umywalki, uchwytów dla osób niepełnosprawnych, wykonaniem nowej instalacji wod - kan. Montażem płytek ceramicznych ściennych i podłogowych i montażem wentylacji mechanicznej uruchamianej od wyłącznika światła oraz wykonanie kranu do celów porządkowych z kratką ściekową. - Wykonanie poszerzenia otworów drzwiowych i wymianę stolarki drzwiowej do magazynu produktów s suchych i wstawienie nowych drzwi o szerokości 90 cm oraz poszerzenie drzwi do korytarza, WC dla niepełnosprawnych, pokoju personelu, pracowni terapii zajęciowej, drzwi zewnętrzne do wiatrołapu i wstawienie nowych drzwi o szerokości 100cm. - wykonać wymianę drzwi zewnętrznych o szerokości 115 cm i wewnętrznych do magazynu żywności o szerokości 120 cm. - Wykonać wymianę dziewięciu okien oraz zmniejszenie trzech otworów okiennych i wstawienie nowych okien, w oknach do magazyny żywności zamontować kraty w oknach. Wykonać nowe parapety zewnętrzne z blachy powlekanej i wewnętrzne z konglomeratu. - Wykonać naprawę tynków zewnętrznych i wewnętrznych, w pomieszczeniach przeznaczonych na magazyn żywności wykonać płytki ścienne do wysokości 2m. - Wszystkie pomieszczenia przeznaczone są do malowania. - Wykonać boks z siatki drucianej o wysokości 2 m wydzielający pomieszczenie przeznaczone na ustawienie pilarki elektrycznej. - Malowanie elementów stalowych rur, grzejników. - Wymiana umywalek, brodzika, ustępu, zaworów, baterii w istniejącej łazience. Szczegółowy opis zakresu robót, przedstawi przedmiar robót. Ślepy kosztorys stanowiący załącznik do SIWZ oraz do wglądu dokumentacja projektowo - techniczna zadania inwestycyjnego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 8.1.Wadium na całość zamówienia wynosi. 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych. 2. Wadium należy wnieść do dnia 28.10.2015 do godz 11:45. 3. Wadium można wnosić w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr rachunku: 28 8980 0009 20070037 0174 0007 w Banku Spółdzielczym w Radomsku. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu potwierdzenia wniesienia wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisze załączniki i przedstawi dokumenty wskazane w dziale IV i V SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisze załączniki i przedstawi dokumenty wskazane w dziale IV i V SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisze załączniki i przedstawi dokumenty wskazane w dziale IV i V SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisze załączniki i przedstawi dokumenty wskazane w dziale IV i V SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisze załączniki i przedstawi dokumenty wskazane w dziale IV i V SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/radziechowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach
Radziechowice Pierwsze nr. 2
97-561 Ładzice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 11:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach Radziechowice Pierwsze nr. 2 97-561 Ładzice - na dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Zagórz, dawny zespół klasztorny Karmelitów Bosych (XVIII w.): konserwacja i zabezpieczenie murów obronnych
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.