eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁadziceZmiana sposobu użytkowania budynku pralni na magazyn żywności, pracownię terapii zajęciowej (stolarnia), składnicę akt wraz z przebudową budynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Ładzice: Zmiana sposobu użytkowania budynku pralni na magazyn żywności, pracownię terapii zajęciowej (stolarnia), składnicę akt wraz z przebudową budynku
Numer ogłoszenia: 268810 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach , Radziechowice Pierwsze 2, 97-561 Ładzice, woj. łódzkie, tel. 044 6840821, 502245468, faks 044 6840821.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania budynku pralni na magazyn żywności, pracownię terapii zajęciowej (stolarnia), składnicę akt wraz z przebudową budynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia, obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót: - W wszystkich pomieszczeń adoptowanych usunąć płytki ścienne i wykonać naprawę tynków. - Z pomieszczeń przeznaczonych na magazyn żywności i pom. terapii zajęciowej rozebrać murki pod urządzenia pralnicze. Ułożyć nowe płytki podłogowe we wszystkich pomieszczeniach adoptowanych. - Zamurować przejście pomiędzy magazynem a pracownią terapii zajęciowej oraz jeden otwór drzwiowy Prowadzący do składnicy akt, ściany po zamurowaniu otworów otynkować obustronnie. - Usunąć zbędne orurowanie pozostałe po pralni, przenieść dwa grzejniki w inne miejsce nie kolidujące z wyposażeniem. - Wykonać naprawę instalacji elektrycznej z wymianą oświetlenia i montażem wentylatorów elektrycznych dachowych i nowym osprzętem i nowymi punktami. - Wykonać WC dla osób niepełnosprawnych z montażem nowych urządzeń sanitarnych, toalety, umywalki, uchwytów dla osób niepełnosprawnych, wykonaniem nowej instalacji wod - kan. Montażem płytek ceramicznych ściennych i podłogowych i montażem wentylacji mechanicznej uruchamianej od wyłącznika światła oraz wykonanie kranu do celów porządkowych z kratką ściekową. - Wykonanie poszerzenia otworów drzwiowych i wymianę stolarki drzwiowej do magazynu produktów s suchych i wstawienie nowych drzwi o szerokości 90 cm oraz poszerzenie drzwi do korytarza, WC dla niepełnosprawnych, pokoju personelu, pracowni terapii zajęciowej, drzwi zewnętrzne do wiatrołapu i wstawienie nowych drzwi o szerokości 100cm. - wykonać wymianę drzwi zewnętrznych o szerokości 115 cm i wewnętrznych do magazynu żywności o szerokości 120 cm. - Wykonać wymianę dziewięciu okien oraz zmniejszenie trzech otworów okiennych i wstawienie nowych okien, w oknach do magazyny żywności zamontować kraty w oknach. Wykonać nowe parapety zewnętrzne z blachy powlekanej i wewnętrzne z konglomeratu. - Wykonać naprawę tynków zewnętrznych i wewnętrznych, w pomieszczeniach przeznaczonych na magazyn żywności wykonać płytki ścienne do wysokości 2m. - Wszystkie pomieszczenia przeznaczone są do malowania. - Wykonać boks z siatki drucianej o wysokości 2 m wydzielający pomieszczenie przeznaczone na ustawienie pilarki elektrycznej. - Malowanie elementów stalowych rur, grzejników. - Wymiana umywalek, brodzika, ustępu, zaworów, baterii w istniejącej łazience. Szczegółowy opis zakresu robót, przedstawi przedmiar robót. Ślepy kosztorys stanowiący załącznik do SIWZ oraz do wglądu dokumentacja projektowo - techniczna zadania inwestycyjnego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 8.1.Wadium na całość zamówienia wynosi. 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych. 2. Wadium należy wnieść do dnia 28.10.2015 do godz 11:45. 3. Wadium można wnosić w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr rachunku: 28 8980 0009 20070037 0174 0007 w Banku Spółdzielczym w Radomsku. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu potwierdzenia wniesienia wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisze załączniki i przedstawi dokumenty wskazane w dziale IV i V SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisze załączniki i przedstawi dokumenty wskazane w dziale IV i V SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisze załączniki i przedstawi dokumenty wskazane w dziale IV i V SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisze załączniki i przedstawi dokumenty wskazane w dziale IV i V SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisze załączniki i przedstawi dokumenty wskazane w dziale IV i V SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/radziechowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach Radziechowice Pierwsze nr. 2 97-561 Ładzice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 11:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach Radziechowice Pierwsze nr. 2 97-561 Ładzice - na dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.