eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorczewPrzebudowa Drogi Gminnej w Czaplach Górnych na działkach 571/1 i 572- Etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Korczew: Przebudowa Drogi Gminnej w Czaplach Górnych na działkach 571/1 i 572- Etap II
Numer ogłoszenia: 268822 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, woj. mazowieckie, tel. 025 6312078, faks 025 6312089.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Drogi Gminnej w Czaplach Górnych na działkach 571/1 i 572- Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku dł. 690 mb i szer. 5,5 m . polegająca na ułożeniu 2 warstw gr. 4 +3cm z mieszanek mineralno - bitumicznych na istniejącej podbudowie brukowej z poszerzeniem istniejącej nawierzchni ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wys. 3000 zł. Słownie : trzy tysiące PLN w terminie : najpóźniej do dnia i godz. składania ofert Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach , gwarancjach bankowych., ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr.25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr.216,poz.1824), poręczeniach bankowych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 33 9194 0007 0075 0471 2000 0040 BS Siedlce fKorczew z dopiskiem wadium - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przebudowę drogi gminnej w Czaplach Górnych na działkach 571/1 i 572- Etap II O uznaniu przez zamawiającego , ze wadium wpłacone w pieniądzu wpłacono w terminie , decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego . W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny należy załączyć do oferty

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci składający ofertę muszą spełnić opisane niżej warunki: 8.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 8.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - Wykonawca ma do dyspozycji przynajmniej 1 kierownika budowy z uprawnieniami o odpowiedniej specjalności (branży drogowej) , uprawniającymi do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania budową oraz 4 (czterech) pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych . - zrealizował w latach - 2005-2009, a jeżeli okres działalności był krótszy, w tym okresie , przynajmniej 2 zamówienia porównywalne z charakterem i zakresem obecnego zamówienia ( będą brane pod uwagę wartości nie niższe niż cena oferty najniższej minus 50.000 PLN) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dysponują lub mają dostęp do środków ( bez zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień) w wysokości minimalnej określonej składaną ofertą, niezbędnych do wykonania zamówienia z własnych środków. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Na podstawie dołączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien przedłożyć: a) przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) kserokopię uprawnień kierownika robót z oświadczeniem o przyjęciu obowiązków kierownika oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa , c) wykaz realizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności był krótszy w tym okresie + referencje minimum od dwóch inwestorów, d) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, e) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych (nie mniej niż określono w punkcie 8 ppkt. C) środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert, f) wykaz osób które będą brały udział w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia g) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne , lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkorczew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Korczew ul. Ks. Brzóski 20a pokój nr. 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Korczew ul. Ks. Brzóski 20a pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.