Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-24
Kalinowo: Zagospodarowanie terenu plaż nad jeziorem Białym w miejscowości Skrzypki, gm. Kalinowo
Numer ogłoszenia: 26885 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalinowo , ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 87 60, faks 087 621 87 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kalinowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu plaż nad jeziorem Białym w miejscowości Skrzypki, gm. Kalinowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu plaż nad jeziorem Białym w miejscowości Skrzypki, gm. Kalinowo wg opracowanej dokumentacji technicznej - zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Opracowanie obejmuje projekt zagospodarowania terenu plaż, na których brak jest obecnie jakichkolwiek zabudowań czy urządzeń terenowych. Zagospodarowanie dotyczy zmian związanych z budową odcinkowego ogrodzenia, obiektów małej architektury i towarzyszącej im infrastruktury technicznej oraz urządzeń sportowych typu: boiska plażowe 1.1 Projektowane zagospodarowanie działek: Projektowane zagospodarowanie działek obejmuje elementy małej architektury: - wiaty z siedziskami i stołem; - grill; - osłony toalet oraz kontenerów systemowych na odpadki; - stoły z siedziskami; - palenisko z przeznaczeniem na ognisko; - wieża widokowa wraz z drewnianą kładką umożliwiającą dojście do niej przez teren podmokły; - pomost drewniany pływający oraz wyznaczone miejsce przeznaczone na pole biwakowe. Ponadto projektowane jest odcinkowe ogrodzenie oraz boiska do piłki plażowej oraz nożnej. Teren opracowania będzie również wyposażony w dwa niezależne dojazdy oraz miejsca parkingowe. Pozostawia się część działki nr 178 jako zieleń naturalną, zgodnie z uchwałą w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zagospodarowanie terenu zasadniczo nie zmienia się pod względem funkcjonalnym, będzie on wykorzystywany jako teren rekreacyjno-wypoczynkowy. Projektowane obiekty mają zwiększyć dostępność oraz walory użytkowe terenu, nie ingerując jednocześnie w jego naturalne ukształtowanie. Lokalizacja obiektów zgodna z warunkami technicznymi jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, nie narusza odległości od działek sąsiednich. 1.2. Ukształtowanie terenu i zieleni: Pozostaje istniejące. Nie projektuje się nasadzeń drzew ani krzewów w obrębie opracowania. Przewidywana jest wycinka mało wartościowych drzew i krzewów na potrzeby ścieżki poprowadzonej wzdłuż linii brzegowej. 1.3. Zestawienie powierzchni dz. nr 178, 145/3: powierzchnia zabudowy projektowanej - ok 151,95 m2 (trzy wiaty turystyczne, dwie osłony, wieża widokowa); powierzchnia utwardzona projektowana - ok 599 m2 powierzchnia kładki - 47,91 m2 powierzchnia pomostu pływającego - ok. 194 m2 1.4.Zestawienie powierzchni dz. nr 15/4: powierzchnia zabudowy projektowanej - ok 80,94 m2 (dwie wiaty turystyczne, dwie osłony); powierzchnia utwardzona projektowana - ok 416 m2 powierzchnia boiska trawiastego - 1248 m2 powierzchnia boiska piaskowego - 220 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 15000,00 złotych (piętnaście tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz co najmniej jednej roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia ( w zakresie zagospodarowania terenów publicznych - place zabaw, plaże , obiekty sportowe, itp. ), ale nie mniej niż 500 tys. złotych brutto, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta zostały wykonana należycie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg zasady spełnia/ nie spełnia) na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.wykonawca dołączy polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kalinowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kalinowo ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kalinowo ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, pokój nr 6 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków zgodnie z umową o przyznanie pomocy w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KALINOWO
- Modernizacja drogi gminnej w Kalinowie
- Zagospodarowanie terenu plaż nad jeziorem Białym w Skrzypkach
więcej: przetargi KALINOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w Płocku i terenu działki należących do WFOŚiGW w Warszawie
- "Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
- Poprawa Infrastruktury drogowej na terenie Gminy Maszewo w systemie zaprojektuj i zbuduj
- Remont pomieszczeń na II piętrze w nowej części budynku laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie
- budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Sielskiej w Wysogotowie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.