Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Koszalin: Dostawy warzyw świeżych - znak sprawy 1/Kasyno/08.
Numer ogłoszenia: 26895 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe nr 313 przy Centrum Szkolenia Sił Powietrznych, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456638, fax 094 3437730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.gwl.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw świeżych - znak sprawy 1/Kasyno/08..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dla Kasyna Wojskowego Nr 313 warzyw świeżych odpowiadających cechom jakościowym z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, w asortymencie i ilościach: 1) burak świeży, korzeń - 300 kg (PN-72/R-75360); 2) marchew świeża - 500 kg (PN-84/R-75358); 3) kapusta biała, świeża, główka - 300 kg (PN-72/R-75362); 4) kapusta włoska - 100 kg; 5) kapusta pekińska - 150 kg; 6) kapusta czerwona, główka - 150 kg (PN-72/R-75361); 7) seler świeży, korzeń obcinany - 300 kg (BN-72/9137-24); 8) por - 250 kg (PN-R-75521:1996); 9) cebula biała - 350 kg (PN-87/R-75357); 10) cebula czerwona - 50 kg; 11) pietruszka, korzeń obcinany - 200 kg (BN-72/9137-18); 12) pieczarki świeże - 100 kg; 13) ogórek świeży - 120 kg (PN-85/R-75359); 14) papryka świeża - 120 kg; 15) ziemniaki jadalne - 10000 kg (PN-75-R-74450); 16) rzodkiew biała - 100 kg; 17) sałata - 100 kg; 18) czosnek - 3 kg; 19) pomidor świeży - 200 kg (PN-91/R-75368); 20) sałata lodowa - 50 kg. 2. Dostawa towaru następować będzie na podstawie telefonicznej informacji o zamówieniu przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego (potwierdzonej faksem), określającej asortyment, ilość towaru i termin dostawy. 3. Dostawa towaru winna się odbyć w ciągu 2 dni licząc od terminu przekazania informacji o zamówieniu. Dostawy realizowane będą w dni robocze, w godz. 8.00-12.00. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dostarczenia towaru transportem przystosowanych i dopuszczonym do przewozu środków spożywczych, do siedziby Zamawiającego - LOCO magazyn Zamawiającego w Koszalinie, bud. nr 23 (przy Klubie Podchorążego).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.11.21.00 - 01.11.21.00 01.12.11.10 - 01.12.11.10 01.12.13.00 - 01.12.13.00 01.12.14.00 - 01.12.14.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, pkt. 1-4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. b) Spełniają warunki określone przepisami art. 22, ust. 1, pkt. 1 - 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. c) Posiadają aktualny odpis wymagany w § 1.1 pkt 2 i § 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605). Spełnienie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie oceny złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymagania określone przez prawo, w szczególności: a) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; b) czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (jest aktualny); c) czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; d) czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; e) czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1, pkt. 1 - 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (na załączonym do SIWZ druku). c) Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, którego realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (w przypadku, gdy realizacja dostaw powierzona zostanie podwykonawcom); d) Decyzja administracyjna właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji weterynaryjnej (Podstawa: art. 62 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225), jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; lub e) Decyzja administracyjna właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydana dotychczas na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia 9Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265. (Podstawa: art. 122 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.gwl.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 23, pokój nr 2, w dni robocze w godz. 09:00 - 12:00 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w budynku nr 23 (Klub Podchorążego), pokój nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.