Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Warszawa: Dostawa tonerów do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego Warszawa Targówek przy ulicy Dąbrowszczaków 14 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 269025 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Warszawa Targówek, ul. Dąbrowszczaków 14, 03-482 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 33-91-444, faks 0-22 619-30-18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego Warszawa Targówek przy ulicy Dąbrowszczaków 14 w Warszawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Siedziby Zamawiającego tonerów do podanych marek drukarek i kopiarek w ilościach wskazanych w załączniku Nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu handlowego oraz spełniał poniższe wymogi: a)był opakowany w oryginalne opakowania producentów, posiadał na opakowaniu zewnetrznyminformacje pozwaląjące na identyfikację produktu i producenta, b)był opakowany w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przez kontaktem z otoczeniem, c)okres przydatności do uzycia dostarczonych tonerów do drukarek i kopiarek nie może być krótszy niż 12 miesięcy oraz powinny pochodzić z produkcji 2012 r., d)wydajność tonerów i tuszów powinna być nie mniejsza niż wskazana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. spełniać poniżesze normy: - ISO/ICE 19752:2004 w odniesieniu do kaset z tonerem do urządzeń laserowych monochromatycznych, - ISO/ICE 19758:2006 w odniesieniu do kaset z tonerem do urządzeń laserowych kolorowych, - ISO/ICE 24711:2006 lub ISO/ICE 27712:2006 w odniesieniu do wkładów atramentowychdo urządzeń biurowych, - Normy ISO 9001:2000 i ISO 14001 potwierdzających, że przebieg procesu produkcji jest zgodny z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, a wyprodukowane materiały są bezpieczne. 3. Wykonawcy posiadają prawo przedawnienia w ofercie produktu równoważnego, tzn. innego niż produkt wymieniony w wykazie, pod warunkiem, że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe jakt produkt oryginalny. 4. Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają być uzytkowane (kserokopiarki, faksy, drukarki komputerowe) oraz posiadające nie gorsze niż produkty oryginalne parametry w zakresie parametrów użytkowych, jkości i wydajności określonych normach lub specyfikacjach technicznych producentów urządzeń. 5. Wykazane w opisie przedmiotu zamówienia numery katalogowe materiałów eksploatacyjnych producentów urządzeń mają na celu jedynie wskazanie Wykonawcom prawidłowe zidentyfikowanie potrzeb Zamawiającego i uniknięcie pomyłek. W przypadku uszkodzenia z powodu użycia dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawcy będzie zobowiązany do: a) zwrotu kosztów naprawy sprzętu, b) jeżeli awaria sprzętu okaże się niemożliwa do usunięcia - zwrotu kwoty stanowiącej równowartość uszkodzonego sprzętu lub wymiany na sprzęt równorzędny. Ocena uszkodzenia dokonana zostanie przez autoryzowany serwis uszkodzonego sprzętu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIDELIS Adam Szatkowski, ul. Annopol 3/19, 03-236 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64942,77
Oferta z najniższą ceną: 64942,77 / Oferta z najwyższą ceną: 66177,07
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych oferowana przez szeroką gamę podmiotów na rynku
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 154/NZ/2025 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Łozinowej 3 m. 1 i ul. Drozdowej 5a m. 3 w Warszawie.
- "Kompleksowa usługa serwisowa obejmująca przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu AGFA NV".
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego 28. Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 21+780 do km 25+020" - nr postępowania 036/25
- "Usunięcie usterek stw. podczas przeglądu gwarancyjnego z dn. 20.06.2023 dla "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrołęka - Ostrów Maz. od km 10+020 do km 20+700 L=10,680 km" - nr postępowania 037/25
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
- 22.2025 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów na 2025 r. dla Politechniki Krakowskiej
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.