Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-01
Zielona Góra: Wykonanie badania ewaluacyjnego pn.: Komplementarność projektów realizowanych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Działania 1.1 - Poprawa stanu infrastruktury transportowej w regionie z regionalnym, krajowym i międzynarodowym układem komunikacyjnym
Numer ogłoszenia: 269048 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego , ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania ewaluacyjnego pn.: Komplementarność projektów realizowanych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Działania 1.1 - Poprawa stanu infrastruktury transportowej w regionie z regionalnym, krajowym i międzynarodowym układem komunikacyjnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa badania ewaluacyjnego pn.: Komplementarność projektów realizowanych w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Działania 1.1 - Poprawa stanu infrastruktury transportowej w regionie z regionalnym, krajowym i międzynarodowym układem komunikacyjnym - szczegółowo określonego w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie oceny spełniania tego warunku wykazał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej: a)dwie usługi o wartości brutto 80 000,00 zł. każda, polegające na przeprowadzeniu badania ewaluacyjnego i/lub analiz programu/ów współfinansowanego/ych ze środków Unii Europejskiej, w tym funduszy strukturalnych, lub b)jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu badania ewaluacyjnego, obejmującego swoim zakresem analizę projektów infrastruktury transportowej programu/ów współfinansowanego/ych ze środków Unii Europejskiej, w tym funduszy strukturalnych i/lub komplementarności programu/ów/projektów współfinansowanego/ych ze środków Unii Europejskiej, w tym funduszy strukturalnych. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi: 1) dwie usługi wymienione w pkt a na kwotę brutto 80 000,00 zł każda, lub 2)jedną usługę wymienioną w pkt b.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie oceny spełniania tego warunku wykazał, że dysponuje minimum 5 osobami (Zespół Badawczy) zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi: a)wiedzę dotyczącą wdrażania programów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej oraz innych źródeł (dotacji, porozumień itp.). Jako osoba posiadająca wystarczającą wiedzę zostanie uznana osoba, która spełnia co najmniej jeden z poniższych warunków: - posiada ukończone studia kierunkowe (dopuszcza się również studia podyplomowe) w zakresie funduszy UE, - prowadzi/ła zajęcia dydaktyczne z zakresu funduszy UE, - posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku bezpośrednio związanym z wdrażaniem/zarządzaniem programem unijnym w instytucjach zarządzających lub wdrażających programy finansowane z funduszy UE (minimum 1 rok doświadczenia), - jest autorem publikacji w przedmiotowym zakresie (minimum 2 publikacje), - przygotowywała i realizowała badania ewaluacyjne z zakresu programów współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE (minimum 2 badania); b) doświadczenie w realizacji analiz i/lub ewaluacji i/lub badań w zakresie rozwoju społeczno - gospodarczego kraju i/lub regionu - każdy członek zespołu; c) doświadczenie w zakresie przygotowania i realizacji badań metodami ilościowymi oraz analiz statystycznych - minimum 2 osoby; d) doświadczenie w zakresie przygotowania i realizacji badań metodami jakościowymi - minimum 2 osoby. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż żaden z członków Zespołu Badawczego nie może być obecnym lub byłym pracownikiem ani doradcą w instytucji odpowiedzialnej za zarządzanie Lubuskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 oraz jego koordynację, i nie był ani nie jest Beneficjentem Programu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 3) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 4) Metodologia badania wraz z wykazem pytań badawczych - zgodnie z zał. Nr 1 do SIWZ. 5) Harmonogram (w ujęciu tabelarycznym) realizacji przedmiotu zamówienia zawierający następujące elementy: 1.)Terminy określone przez Zamawiającego zgodnie z pkt. IX Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 1 do SIWZ); 2.)Etapy prowadzenia badania (analiza danych, prowadzenie wywiadów, ankiet, opracowanie raportu, etc.); 3.)Podział obowiązków pomiędzy członków zespołu badawczego w odniesieniu do przyjętej metodologii (przypisanie poszczególnych pracowników do etapów prowadzenia badania w określonych terminach). Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę Harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia zawierającego wszystkie powyższe informacje w formie tabelarycznej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Metodologia wykonania zamówienia - 60
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a) przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, b) zmiany warunków płatności, c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: - w zakresie pkt. a i b - w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności wpływających na brak możliwości wykonania zamówienia w określonym czasie (m.in. okres urlopowy, awaria sprzętu, sieci elektrycznej, telefonicznej itp.), - w zakresie pkt b i c - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe. 3. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach (np. choroba, nieplanowany urlop itp.) dopuszcza zmiany postanowień umowy dotyczące powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia innym osobom niż wskazane w ofercie (zmiana składu Zespołu Badawczego) na osoby o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym jakie wymagał Zamawiający lub wyższych. 4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Departament Administracyjno - Gospodarczy,
Wydział Zamówień Publicznych (pok. 52)
65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Departament Administracyjno - Gospodarczy, Kancelaria Ogólna (pok. 59) 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Priorytetu VI. Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 - Pomoc Techniczna, Działanie 6.2 - Wsparcie informacji, promocji, badań i oceny programu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Usługi transportowe osób w ramach współpracy z miastami partnerskimi w roku 2025
- Przebudowa ronda św. Urbana I Patrona Miasta (Wrocławska/ Pileckiego) na rondo turbinowe
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promu przewozowego w m. Pomorsko celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa
- Przeprowadzenie kursów: barman, barista ( powiat słubicki)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.