To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Radomsko: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu
komputerowego
Numer ogłoszenia: 269057 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246187 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Zakup wraz z dostawą (na koszt Wykonawcy) do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Radomska. Przedmiot zamówienia obejmuje: Sprzęt komputerowy Komputer stacjonarny - 7 szt. Komputer przenośny - 2 szt. Monitor LCD - 7 szt. Drukarka A3 Laser - 1 szt. Drukarka A4 Laser - 2 szt. Procesor do serwera - 2 szt. Pamięć do serwera - 16 szt. Karta sieciowa do serwera - 2 szt. Toner do drukarki A3 - 3 szt. Toner do drukarki A4 - 6 szt. Przedmiot zamówienia winien być kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Zamawiającego wraz ze sprzętem komputerowym kompletnych gwarancji producenta: 1) 36 miesięczna gwarancja świadczona na miejscu u Zamawiającego na komputery stacjonarne i przenośne i monitory, 2) minimum 12 miesięczna gwarancja na pozostały sprzęt(urządzenia), Warunki gwarancji na komputery muszą obejmować również możliwość dołączania dodatkowych komponentów (np. dodatkowej pamięci , karty grafiki). Wykonawca dostarczy sprzęt (zgodny z opisem przedmiotu zamówienia) do siedziby zamawiającego na własny koszt. Wykonawca zapewnia serwis komputerów stacjonarnych i przenośnych i monitorów w okresie gwarancyjnym do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Część I zamówienia zawiera dodatek nr 6 do SIWZ. Dopuszcza się złożenie oferty z produktami o innych parametrach nie niższych (gorszych) parametrach niż podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Części I zamówienia tj. Dodatku nr 6 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na inne parametry sprzętu komputerowego(urządzeń) do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 10 formularza cenowego dla Części I zamówienia-Parametry zmienione (według informacji zamieszczonych pod tabelą w formularzu cenowym). Jeżeli Wykonawca w formularzu cenowym nie wypełni w danej/-ych pozycji/-ach kolumny nr 10, wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkty, o parametrach wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga: Wykonawca nie może zaoferować urządzeń(produktów) o parametrach innych niż opisane przez Zamawiającego w odniesieniu do pozycji: 6 (Procesor), 7 (Pamięć RAM), 8 (Karta sieciowa 2 portowa),9,10(dodatkowe tonery do drukarek) formularza cenowego stanowiącego dodatek nr 1 b do SIWZ dot. Części I zamówienia oraz poz. 4 ppkt 14, poz. 5 ppkt 14, poz.: 6,7,8, w dodatku nr 6 do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru od Zamawiającego i przekazania do utylizacji specjalistycznej firmie zużytego sprzętu komputerowego w ilościach nie większych od zamówionych w Części I zamówienia - w ramach wynagrodzenia za wykonanie Części I zamówienia. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą ( na koszt Wykonawcy) do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej macierzy dyskowej na potrzeby Urzędu Miasta Radomska. Przedmiot zamówienia obejmuje: macierz dyskową 7,2 TB Przedmiot zamówienia winien być kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Zamawiającego wraz z macierzą dyskową kompletną gwarancję producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Część II zamówienia zawiera dodatek nr 7 do SIWZ. Dopuszcza się złożenie oferty z produktem(urządzeniem) o innych parametrach nie niższych (gorszych) parametrach niż podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Części II zamówienia tj. Dodatku nr 7 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że oferowany przez niego produkt(urządzenie) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na inne parametry urządzenia(produktu) do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 10 formularza cenowego dla Części II zamówienia-Parametry zmienione (według informacji zamieszczonych pod tabelą w formularzu cenowym). Jeżeli Wykonawca w formularzu cenowym nie wypełni w danej/-ych pozycji/-ach kolumny nr 10, wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć urządzenie (produkt), o parametrach wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą ( na koszt Wykonawcy) do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych switchy na potrzeby Urzędu Miasta Radomska. Przedmiot na Część III zamówienia obejmuje: Switch z modułem 10G LRM - 2 szt. Przedmiot zamówienia winien być kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Zamawiającego wraz z switchami kompletnych gwarancji producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na Część III zamówienia zawiera dodatek nr 8 do SIWZ. Dopuszcza się złożenie oferty z produktem(urządzeniem) o innych parametrach nie niższych (gorszych) parametrach niż podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Części III zamówienia tj. Dodatku nr 8 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że oferowany przez niego produkt(urządzenie) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na inne parametry urządzenia(produktu) do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 10 formularza cenowego dla Części III zamówienia-Parametry zmienione (według informacji zamieszczonych pod tabelą w formularzu cenowym). Jeżeli Wykonawca w formularzu cenowym nie wypełni w danej/-ych pozycji/-ach kolumny nr 10, wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć urządzenie (produkt), o parametrach wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Całość dostarczonego sprzętu (wszystkie produkty) na Części I,II,III zamówienia musi/(szą) pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży na rynek Polski..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma BIS Karol Kowalski, Aleja Niepodległości 41 42-216 Częstochowa, 42-216 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52715,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63960,00
Oferta z najniższą ceną: 63960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alterkom Sp. z o.o., ul. Borkowska 25 b/U2 30-438 Kraków, 30-438 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79247,67
Oferta z najniższą ceną: 79247,67 / Oferta z najwyższą ceną: 79247,67
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CHIMIDE POLSKA Sp. z o.o., ul. Żuławskiego 4/6 02-641 Warszawa, 02-641 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22991,16
Oferta z najniższą ceną: 21525,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25825,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową hakową
- "Dostawa i montaż separatora metali żelaznych i nieżelaznych"
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
- Sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.