Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-27
Malbork: Remont dróg w powiecie malborskim w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych
Numer ogłoszenia: 26905 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku , Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2734542, faks 055 2734542.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdp.powiat.malbork.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.zdp.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg w powiecie malborskim w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane o nazwie: Remont dróg w powiecie malborskim w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych. Gmina Lichnowy Droga powiatowa 2926G Pordenowo - Pręgowo Żuł. - Nowy Staw 1,008km Parametry techniczne: 1 Klasa techniczna drogi - L; 2 Kategoria ruchu - KR2; 3 Długość projektowanego odcinka - 1008m; 4 Szerokość jezdni - 5m - dostosowana do stanu istniejącego; 5 Szerokość poboczy - 0,75m. Planowane roboty budowlane 1 Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną. 2 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej. 3 Wykonanie poboczy gruntowych z dodatkiem kruszywa łamanego. 4 Wykonanie zjazdów. 5 Wymiana wszystkich istniejących znaków pionowych. Droga powiatowa 2337G Ostaszewo - Nowa Cerkiew - Lichnowy 0,6km Parametry techniczne: 1 Klasa techniczna drogi - Z; 2 Kategoria ruchu - KR2; 3 Długość projektowanego odcinka - 600m; 4 Szerokość jezdni - 5m - dostosowana do stanu istniejącego, 5 Szerokość poboczy - 1m, Planowane roboty budowlane 1 Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną. 2 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej. 3 Wykonanie poboczy gruntowych z dodatkiem kruszywa łamanego. 4 Wykonanie zjazdów. 5 Wymiana wszystkich istniejących znaków pionowych. Droga powiatowa 2917G Lichnowy - Lichnówki - Szymankowo 0,860km Parametry techniczne: 1 Klasa techniczna drogi - G; 2 Kategoria ruchu - KR2; 3 Długość projektowanego odcinka - 860m; 4 Szerokość jezdni - 5m - dostosowana do stanu istniejącego, 5 Szerokość poboczy - 1m, Planowane roboty budowlane 1 Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną. 2 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej. 3 Wykonanie poboczy gruntowych z dodatkiem kruszywa łamanego. 4 Wykonanie zjazdów. 5 Wymiana wszystkich istniejących znaków pionowych. Gmina Malbork Droga powiatowa 2927G Lipinka - Lasowice Wielkie - Tragamin 1,537km Parametry techniczne: 1 Klasa techniczna drogi - Z; 2 Kategoria ruchu - KR2; 3 Długość projektowanego odcinka - 1537m; 4 Szerokość jezdni - 5m - dostosowana do stanu istniejącego, 5 Szerokość poboczy - 1m, Planowane roboty budowlane 1 Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną. 2 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej. 3 Wykonanie poboczy gruntowych z dodatkiem kruszywa łamanego. 4 Wykonanie zjazdów z masy asfaltowej. 5 Wykonanie zjazdów z kostki brukowej. 6 Wymiana wszystkich istniejących znaków pionowych. Gmina Miłoradz Droga powiatowa 2916G DK nr 22 - Mątowy Wielkie - Mątowy Małe - Piekło 3,2km Parametry techniczne: 1 Klasa techniczna drogi - Z; 2 Kategoria ruchu - KR1; 3 Długość projektowanego odcinka - 3200m; 4 Szerokość jezdni - 3m 5 Szerokość poboczy - 0,75m, Planowane roboty budowlane 1 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej. 2 Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych. 3 Remont nawierzchni z płyt drogowych betonowych. 4 Wykonanie poboczy gruntowych z dodatkiem kruszywa łamanego. 5 Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą asfaltową mineralno bitumiczną. 6 Wykonanie zjazdów. 7 Wymiana wszystkich istniejących znaków pionowych. Gmina Nowy Staw Droga powiatowa 2926G Pordenowo - Pręgowo Żuł. - Nowy Staw 2,4km Parametry techniczne: 1 Klasa techniczna drogi - L; 2 Kategoria ruchu - KR2; 3 Długość projektowanego odcinka - 2400m; 4 Szerokość jezdni - 5m - dostosowana do stanu istniejącego, 5 Szerokość poboczy - 0,75m, Planowane roboty budowlane 1 Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną. 2 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej. 3 Wykonanie poboczy gruntowych z dodatkiem kruszywa łamanego. 4 Wykonanie zjazdów. 5 Wymiana wszystkich istniejących znaków pionowych. Gmina Stare Pole Droga powiatowa 2907G Królewo - Klecie - Krzyżanowo 0,448km Parametry techniczne: 1 Klasa techniczna drogi - Z; 2 Kategoria ruchu - KR2; 3 Długość projektowanego odcinka - 448m; 4 Szerokość jezdni - 5m - dostosowana do stanu istniejącego, 5 Szerokość poboczy - 1m. Planowane roboty budowlane 1 Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną. 2 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej. 3 Wykonanie poboczy gruntowych z dodatkiem kruszywa łamanego. 4 Wykonanie zjazdów. 5 Wymiana wszystkich istniejących znaków pionowych. Droga powiatowa 2933G DP nr 2931G - Stare Pole 1,661km Parametry techniczne: 1 Klasa techniczna drogi - L; 2 Kategoria ruchu - KR2; 3 Długość projektowanego odcinka - 1661m; 4 Szerokość jezdni - 5m - dostosowana do stanu istniejącego, 5 Szerokość poboczy - 0,75m, Planowane roboty budowlane 1 Wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną. 2 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej. 3 Wykonanie poboczy gruntowych z dodatkiem kruszywa łamanego. 4 Wykonanie zjazdów bitumicznych. 5 Wykonanie zjazdów z kostki betonowej. 6 Wymiana wszystkich istniejących znaków pionowych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, czyli po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, na podstawie art. 67 ust. 1, pkt 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów. W/w zamówienie Zamawiający przewiduje w zakresie i kilometrażu przewidzianym w zamówieniu podstawowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w wysokości: 125.000,00zł słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy winni udokumentować TYLKO realizację robót budowlanych w zakresie: - Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 44.000m2 - klasa drogi minimum - Z. - Ścinanie poboczy mechaniczne o powierzchni nie mniejszej niż 21.800m2 Wykonane roboty budowlane należy potwierdzić w sposób jednoznaczny, nie budzący wątpliwości ( ilości można łączyć ). Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że osoba - Kierownik budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia: tzn. posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w dniu podpisania umowy z Zamawiającym będzie zobowiązany przedłożyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w niniejszym oświadczeniu, a Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedłoży dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że posiada uprawnienia w specjalności drogowej bez ograniczeń legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym - załącznik nr 5 do specyfikacji. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub - i przyznaną zdolność kredytową ( linię kredytową, linię gwarancyjną itp. ) Wykonawcy, wystarczającą do zrealizowania zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Posiadany dostęp do środków finansowych lub - i przyznana zdolność kredytowa ( linia kredytowa, linia gwarancyjna itp. ) musi być w wysokości nie mniej niż: - 3.000.000,00zł Słownie: trzy miliony złotych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dla spełnienia w-w warunku mogą łączyć środki finansowe lub - i przyznaną zdolność kredytową. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniona i podpisana Oferta Wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartościami robót stanowiącą cenę zamówienia. Wyceny prac należy dokonać przy zastosowaniu określonych w przedmiarze technologii i materiałów lub technologii i materiałów równoważnych, gwarantujących ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz identyczną trwałość i bezpieczeństwo użytkownika. Cena podana w ofercie przez Wykonawcę traktowana będzie jako ryczałtowa. Poszczególne kosztorysy ofertowe należy wypełnić do wartości netto. 3. Parafowany przez Wykonawcę Projekt umowy z wykorzystaniem - załącznika Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 5. Harmonogram rzeczowo - finansowy ( wartościowy ) realizacji przedmiotu zamówienia, uwzględniając poszczególne etapy i zaangażowanie procentowe z wyodrębnieniem zakresu powierzonego podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany etapów przed podpisaniem umowy lub w toku realizacji zgodnie z jej postanowieniami. Harmonogram winien zostać przygotowany w kwotach brutto. 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Długości okresu gwarancji (G): - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej Umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: 1. Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, 2. Zmiany przedstawicieli stron podmiotów biorących udział w zamówieniu w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.). 3. Z powodu działania siły wyższej niezależnej uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej i potrzebny do usunięcia skutków tego działania oraz wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego takich jak np. długotrwałe intensywne opady deszczu, temperatura powietrza przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych, powodzie itp. 4. Konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień. 5. Wykonania robót zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową. 6. Zmiany zakresu rzeczowego w przypadku gdy dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami niezbędne jest użycie rozwiązań zamiennych, innych materiałów, parametrów, innego rodzaju robót niż te wskazane w ofercie wykonawcy lub SIWZ nie powodujących wzrostu wynagrodzenia wykonawcy. 7. Zmiany przepisów prawa. 8. Wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zdp.powiat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku
ul. Plac Słowiański 17 - pokój 219
82 - 200 Malbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku ul. Plac Słowiański 17 - pokój 219 82 - 200 Malbork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Nowa Wieś Malborska, ul. Kasztanowa
- Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z obiektów administrowanych przez 22. BLT w Malborku
- Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.