eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-09

POZYCJA 26905

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego, do kontaktów: Tomasz Miazek, ul. Czechosłowacka 8/10, 92-216 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6757070, fax 042 6791780, e-mail: zam.publ@csk.lodz.pl, www.csk.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: sprzedaż i dostawa produktów leczniczych na potrzeby Aptek Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10 i ul. Krzemienieckiej 5 w okresie 2 lat. Zamówienie obejmuje jeden pakiet.- 544 pozycje. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź ul. Czechosłowacka 8/10 i ul. Krzemieniecka 5. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia: powyżej 130.000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 30 dniowy termin płatności. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy tj. osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z dn. 09.02.2004 r. Nr 19, poz. 177 ) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy j.w. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, dokumentów ( zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. - Dz. U. nr 19, poz. 177 ) wymienionych w rozdz. III pkt. 2.1.1 - 2.1.3. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy tj. osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z dn. 09.02.2004 r. Nr 19, poz. 177 ) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy j.w. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. - Dz. U. nr 19, poz. 177 Wykonawca musi przedstawić: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - koncesję dotyczącą podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym na podstawie art. 74 ust. 1 i 2 pkt. Ustawy Prawo farmaceutyczne z dn. 6 września 2001 r. (tekst jedn. Dz. Ust. 2004 nr 53 poz. 533) - aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. - Dz. U. nr 19, poz. 177 Wykonawca musi przedstawić: - informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych (nie mniej niż 100.000 PLN) lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. - Dz. U. nr 19, poz. 177 Wykonawca musi przedstawić: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia przedmiotowi), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (np. referencje), że dostawy te zostały wykonane należycie - oświadczenie, że wszystkie produkty lecznicze (wymienione w załączniku nr 1B) posiadają zgodnie z art. 3 ust. 1 i art. 28 ust. 1. Ustawy Prawo farmaceutyczne z dn. 6 września 2001 r. pozwolenia dopuszczenia do obrotu i podlegają wpisowi do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. - zamawiający zastrzega możliwość zażądania do wglądu w/w wpisów bądź zgłoszeń. - informujemy, że Wykonawca, z którym będzie podpisana umowa każdorazowo na wniosek Zamawiającego będzie zobowiązany do dostarczenia aktualnych kart charakterystyk substancji niebezpiecznych. - aktualne zezwolenie na sprzedaż środków odurzających i substancji psychotropowych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: CSK 08/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.08.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie w siedzibie Zamawiającego lub przelewem w terminie 7 dni po wystawieniu faktury. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 30.09.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 1. Przewodniczący - dr Janusz Białobrzeski 2. Sekretarz - mgr Tomasz Miazek 3. Członek - mgr Jadwiga Sękowska 4. Członek - mgr Maria Antosik 5. Członek - mgr Joanna Kapuścińska 6. Członek - dr Irena Poprawska 7. Członek - mgr Maria Szram 8. Członek - mgr Elżbieta Kosmala. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.08.2005, godzina 10:15, Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.08.2005 r. o godz. 10.15 w budynku B-1 Centralnego Szpitala Klinicznego UM w pok.104 (parter) w Łodzi, ul. Czechosłowacka 8/10 na posiedzeniu KOMISJI PRZETARGOWEJ.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.