To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2690 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Zielona Góra: Usługa ochrony osób i mienia oraz świadczenie usług recepcyjnych i obsługi szatni w Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. . Norwida w Zielonej Górze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30180-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. C. Norwida w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny
27654100000, ul.
al. Wojska Polskiego
9,
65077
Zielona Góra, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
068 4532600, 4532622, faks
684 532 603, e-mail
Administracja@wimbp.zgora.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.wimbp.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultry - Biblioteka Publiczn
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ochrony osób i mienia oraz świadczenie usług recepcyjnych i obsługi szatni w Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. . Norwida w Zielonej Górze
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie ochrony fizycznej budynku i przyległego terenu wraz z obsługą monitoringu kamer zewnętrznych, monitorowaniem elektronicznego systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz obsługą centrali systemu przeciwpożarowego a także świadczenie usług recepcyjnych i obsługi szatni w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze. Szczegółowy zakres rzeczowy usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 1.1. całodobową bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze przy al. Wojska Polskiego 9 (obsada - jeden pracownik ochrony całodobowo we wszystkie dni w roku) zgodnie z art. 3 pkt 1 a) i b) oraz art. 3 pkt 2 a) Ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 (Dz. U. z 1997 roku Nr 114 poz. 740 z późn. zm.), 1.2. obsługę systemu monitoringu kamer zewnętrznych, 1.3. świadczenie usług recepcyjnych i obsługi szatni w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze przy al. Wojska Polskiego 9 (obsada - jeden pracownik recepcji - szatni od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 19.30 i w soboty w godzinach 9.00 do 16.00), 1.4. obsługę centrali przeciwpożarowego systemu alarmowego zainstalowanego w budynku monitorowanego przez Centrum Alarmowo-Odbiorcze Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej, 1.5. monitorowanie sygnałów istniejącego elektronicznego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu przez zewnętrzną stację monitorowania systemów alarmowych Wykonawcy, 1.6. wsparcie ochrony przez grupę interwencyjną Wykonawcy, 1.7. przeprowadzanie raz na kwartał przeglądu i konserwacji urządzeń instalacji elektronicznego systemu alarmowego - harmonogram przeglądów stanowił będzie załącznik do umowy, 1.8. opracowanie i wdrożenie Planu Ochrony Biblioteki - w ciągu 60 dni od rozpoczęcia ochrony, 1.9. przeprowadzenie, w ciągu 60 dni od rozpoczęcia ochrony, cyklu 3 godzinnych szkoleń, dla wszystkich pracowników Biblioteki (3 grupy szkoleniowe) z zakresu ochrony osób i mienia, bezpieczeństwa i zasad współpracy z etatową ochroną oraz sposobu zachowania się w przypadku zaistnienia zagrożenia przestępczego w obiekcie (np. napad rabunkowy, zagrożenie terrorystyczne) lub zdarzenia wymagającego ewakuacji ludzi i sprzętu (np. pożar) - plan szkoleń stanowił będzie załącznik do umowy, 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy realizacji przedmiotu umowy z udziałem pracowników (w tym kierownika) ochrony, recepcji i szatni oraz pracowników nadzorujących z ramienia kierownictwa Wykonawcy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca, nie później niż w dniu rozpoczęcia usługi, przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy będą wykonywać przedmiot umowy i udokumentuje zatrudnienie ich na umowę o pracę w sposób, który nie godzi w aktualne przepisy prawa, w tym w przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, tj. przekaże Zamawiającemu kopie zanonimizowanych, potwierdzonych za zgodność z oryginałem, umów o pracę zawartych z wszystkimi pracownikami (w tym kierownika) ochrony, recepcji i szatni oraz pracowników nadzorujących z ramienia kierownictwa Wykonawcy, wykonującymi czynności, których mowa w opisie przedmiotu zamówienia. Wykaz będzie aktualizowany przez cały okres trwania umowy, w ślad za tym aktualizowany będzie stan kopii zanonimizowanych, potwierdzonych za zgodność z oryginałem, umów o pracę. Czynności powyższe pozwolą również na realizację przez Zamawiającego wymogu kontroli Wykonawcy w zakresie sposobu zatrudnienia pracowników (w tym kierownika) ochrony, recepcji i szatni oraz pracowników nadzorujących z ramienia kierownictwa Wykonawcy, określonym art. 29 ust 3a Pzp, który to przepis, za pośrednictwem Wykonawcy umożliwia także przeprowadzenie stosownej kontroli dotyczącej zatrudnienia pracowników (w tym kierownika) ochrony, recepcji i szatni oraz pracowników nadzorujących z ramienia kierownictwa Wykonawcy, Podwykonawców wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego. Zamawiający zastosuje sankcje w formie kar umownych w wysokości 1% wynagrodzenia za wykonanie całości zamówienia brutto w stosunku do Wykonawcy z tytułu niespełnienia wymagań opisanych w zakresie zatrudnienia, jednocześnie zobowiązując wykonawcę do natychmiastowego dopełnienia obowiązku, kolejne tego rodzaju zaniedbanie usankcjonowane będzie karą umowną w wysokości 2% wynagrodzenia za wykonanie całości zamówienia brutto. W sytuacji, kiedy i wówczas Wykonawca nie dopełni natychmiast obowiązku zatrudnienia pracownika/-ów (w tym kierownika) ochrony, recepcji i szatni oraz pracowników nadzorujących z ramienia kierownictwa Wykonawcy, Zamawiający zgłosi problem Państwowej Inspekcji Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
79711000-1,
79992000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT347250.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 427117.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi wojewódzkiej nr 315 na odcinku od wyjazdu z m. Przyborów w kierunku Nowej Soli do końca przelewu (km ok. 47+500 - km 48+850)
- Szkolenie zawodowe pn."Auto detailing"" dla 6 osób w miejscowości Zielona Góra
- Kurs "Stylizacja rzęs metodą 1:1 oraz metodą objętościową" dla 7 uczestników w Gorzowie Wlkp.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych do 30 czerwca 2025 r. na potrzeby jednostki organizacyjnej Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP: OSiW OHP w Zielonej Górze
- DOSTAWA CZYTNIKA MIKROPŁYTEK
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.